hyvin pitkälle lässähtänyt ja on vaan muutama hyvä artisti sitä esittämässä, ja monta nuorten mieten bändiä. Olen vaan kylliksi kuullut mummomusiikkia.
Sitten vielä yksi juttu, Opetelkaa lausumaan bachata oikein. Johan sebastian Bach vinkkinä lausujille ''Ba-c(h) hata
Tanssimusiikki on
9
157
Vastaukset
- Anonyymi
Ei opetella. Läppäskii ja mee töihin.
- Anonyymi
Mä joku päivä töihin meen............ no en meee ikinä.
- Anonyymi
60 vuotta duunia riittää.
- Anonyymi
Perustin kioskin 6 vuotiaana ja siitä se lähti lapasesta.
- Anonyymi
Ajatteletko muuta kiuin omaa preikää?
- Anonyymi
Monet mummojen kappaleet ovat ikivihreitä.
Toki kaikkeen voi kyllästyä jopa perunaan ja lihapulliin.
Haluaisimpa tietää kuinka moni vuoden 2000 jälkeinen musiikkikappale soi 50 vuoden päästä. - Anonyymi
Nuorien bändeissä on taitoa ja intoa vielä esittää vanhojakin kappaleita.
Pappojen bändit on kuin hautajaisissa, naamat viturallaan, soitto kyllästynyttä ja
"m'ollaan vaan töisä täsä" - asenne hallitsee koko väkinäistä esiintymistä.
Pappaorkesterien sointi on jumputtava koska basson soittaja joutuu lähes aina ajamaan.
Rumpalin ajaessa luvassa on sekalaisia äänekkäitä välisoittoja ja rytmiharjoituksia
kesken kappaleen ja soitto kuuluu yleensä naapurilavallekin. - Anonyymi
Hahhaa aikana jona sukupuolensakin voi valita on aika onnetonta urputtaa miten jotkut kirjaimet lausutaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708