Suomeen eristetty kaikkien alojen huippuammattitaitoinen.

Anonyymi-ap

Vänkää pukkaa vaan ei mitään järkevää jälleen kuin vain etsiä netistä sopiva ohjeistus oman näkemyksensä tueksi, siis aina ja jokainen iv-kanava eristetään junttilassa, ok.

No mikä on syy että eristetään vaatehuoneesta muutaman muun huoneen kautta iv-kojeelle johtava kanava?
Onko jokin huone eskimolämpötilassa, vai mistä johtuu kondenssivaara?

Miksi iv-kojeelle täytyisi johtaa raitisilmakanava välipohjassa, eli onko kojehuone poikkeuksellisesti muualla kuin ulkoseinään rajoittuvassa tilassa?

Miten kyseinen ammattihenkilö toteuttaisi täällä Thaimaan tropiikissa jäähdyttävän keskusilmastointijärjestelmän asuinrakennukseen kanavin?

Raitisilmakanava ja tuloilmakanava ei ole sama asia, vai onko?

Entä mikä on kiertoilmakanava ja mistä huonetiloista kiertoilmaa hyödynnetään ja miksi?

Miten iv-laitteiston tulee reagoida kun liesituuletinta käytetään, että asuintiloissa ei synny ei toivottua liiallista alipainetta?

Miten iv-järjestelmässä huomioidaan tulisijat?

Kun alipaineistetaan avoviemäreitä sukittaen, niin miten kanavat, entä hajueristäminen?

Miten viemäreiden paineet vaikuttaa asuinrakennuksen ilmaputkien paineeseen?

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä lässytä ja vaihda puheenaihetta muihin höpöpuheisiisi, sillä mokasit taas pahasti.

• Anonyymi

En kummempaa kommenttia idiootilta odottanutkaan.

Ole hyvä vaan ja jatka aiheesta jossa koet minun vaihtaneen puheenaihetta, kyllä vastaan sinulle, mutta vastaappa myös itse ja tuossa aloituksessa on vastattavaa sulle mikäli kykenet.

Kerro myös toki missä koet minun mokanneen ja miten.

> § <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kummempaa kommenttia idiootilta odottanutkaan.

Ole hyvä vaan ja jatka aiheesta jossa koet minun vaihtaneen puheenaihetta, kyllä vastaan sinulle, mutta vastaappa myös itse ja tuossa aloituksessa on vastattavaa sulle mikäli kykenet.

Kerro myös toki missä koet minun mokanneen ja miten.

> § <

Ensimmäinen moka on että sanot: "täällä thaimaan tropiikissa" Kyrvånsyylållå on aika pitkä matka thaimaan tropiikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen moka on että sanot: "täällä thaimaan tropiikissa" Kyrvånsyylållå on aika pitkä matka thaimaan tropiikkiin.

Ok, tämä tässä, minä lopetan tämän aiheen sun kanssa tähän.

> § <

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2101
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1389
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1316
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1223
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      20
      917
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      154
      802
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      786
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      706
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      702
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      645
    Aihe