Minulla on langaton modeemi eli mobiilimokkula josta yhteys tietokoneeseen ethernetkaapelilla. Modeemissa on WAN ja LAN portit. Kumpaan porttiin tietokone pitäisi yhdistää? Molemmat näyttäis toimiva samalla tavalla.
WAN ja LAN porttien ero?
4
99
Vastaukset
- Anonyymi
LAN: https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010772355.html
Googlekin kertoisi tämän sekunneissa..- Anonyymi
Kyllä oli viisas vastaus.
- Anonyymi
Kuten linkissä selvästi sanotaan: Huoneiston saapuvan internet-yhteyden kaapelia ei saa liittää reitittimen lan-porttiin. Tämä kytkentä käytännössä ohittaa reitittimen suojaukset ja altistaa muut lähiverkon laitteet suoraan internet-verkosta tulevalle haitalliselle liikenteelle.
Tuota ei google osannut kai. Etkä sinäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten linkissä selvästi sanotaan: Huoneiston saapuvan internet-yhteyden kaapelia ei saa liittää reitittimen lan-porttiin. Tämä kytkentä käytännössä ohittaa reitittimen suojaukset ja altistaa muut lähiverkon laitteet suoraan internet-verkosta tulevalle haitalliselle liikenteelle.
Tuota ei google osannut kai. Etkä sinäkään.Tässäpä ei ollut kyse siitä:D Tyhmäkä olet:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197