Mistä voisi löytää näkövammaisia ystäviä?

Anonyymi-ap

Kun on näkövammainen niin on vaikea ystävystyä normaaleitten terveitten ihmisten kanssa. Varmaan se on näin kaikilla muillakin sairailla, aletaan karttamaan sitä jolla on joku sairaus. Niin onko ideoita miten löytää muita? Alkuun vaan kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia ja tämmöistä, siis mikäli kirjoittaminen ja lukeminen onnistuu.

m

5

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osasitpahan vaan näkövammaisena kirjoittaa tänne.

• Anonyymi

eikö sitten saisi?

• Anonyymi00005

No miksi muka ei olisi osannut? Itsekin olen sokea. Eli mikä toi sun kommenttisi on olevinaan?

T. miksuh

• Anonyymi

käy tutustumassa nakovammaistenliitto.fi . Heillä on erilaista toimintaa ja vertaistukea.

• Anonyymi00006

Esimerkiksi Facebookissa on näkövammaisten ryhmiä, siis myös suomalaisia. Lisäksi kannattaa mennä mukaan vaikka oman paikkakuntasi näkövammaisyhdistyksen liikuntaryhmiin jne. Esimerkiksi täällä pk-seudulla niitä on täällä Espoossa, Helsingissä ja Vantaalla. On sokkopingistä, näkövammaistennistä, keilausta,maalipalloa, punttariryhmiä, kuntojumppaa ja monia muita. Jopa näkövammaisjääkiekkoa löytyy :-) Nuorempaa porukkaa käy esimerkiksi sokkopingistä pelaamassa jne.

T. miksuh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      94
      1649
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1529
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      76
      1345
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1262
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1070
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      988
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      960
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      848
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      773
    Aihe