Ei oikein vakuuttanut uusi apteekki,asiakkaan asioinnin yksityisyys ei kyllä häävi ole jos et sitten satu pääsemään asioimaan laitimmaisiin karsinoihin,ihmiset odottaa vuoroaan suunnilleen sun selässä kiinni ja näkee ja kuulee kyllä millä asioilla olet liikkeellä jos yhtään kiinnostaa ja kiinnostaahan meitä ihmisiä.Ahdas on muutenkin,asiakaspalvelussa ei moitittavaa ainakaan minulla mutta noin muuten ei ollut kovin häävi uudistus,liekkö sitten edullisemmat tilat.
Uusi apteekki
26
830
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se on muuallakin apteekeissa. Porukka on persiissä kiinni ja apteekki henkilökunta kailottaa mikä lääke annetaan asiakkaalle. Olen kuullut monessa paikassa. Miksi ei voi olla koppeja ja jos ei koppeja ole,niin vähän pienemmällä äänen käytöllä vois puhua.
- Anonyymi
Onko sulla erektio-ongelmia, kun noin hävettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla erektio-ongelmia, kun noin hävettää?
Juu kuten sinullakin,
- Anonyymi
Kirjoittakaa lapulle lääkkeenne ja ojenna tiskille, lopun höpinän ja valittamisen voit jättää terapeutille, asioi verkossa.
- Anonyymi
Onko se hyvä terapeutti millä käyt?
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jonkun toisen sairaudet?
- Anonyymi
Sun äitis
- Anonyymi
Penkit ainoastaan hyllyjen päissä saavat kyllä kunnon jonot aikaiseksi.
- Anonyymi
Minä käyn Hirvaskankaalla, koskaan ei ole tungosta ja toiset asiakkaat osaa olla kohteliaasti hyllyjen takana.
- Anonyymi
minä myös.
- Anonyymi
Onko Suolahdessa apteekki ja jos on niin saako sieltä salmiakkijauhoa?
- Anonyymi
Kysy äidiltäs aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy äidiltäs aasi
sinun äidilläsi oli sukupuolitauti ja se näkyy sinun texteissäsi.
- Anonyymi
On siellä apteekki ja hyvä onkin.
- Anonyymi
Saako tiskin alta kamaa
- Anonyymi
Nuorella +30 naisella putosi vagisantuubi lattialle,eiks nolottanu?
- Anonyymi
Uuden apteekin tila on ihan liian pieni. Hyllyjen välit on niin kapeat, että ihmiset tönii toisiaan. Varsinkin flunssa-aikaan on mahdotonta pitää yhtään etäisyyttä muihin asiakkaisiin, olipa se räkätauti sitten itsellä tai jollain muulla, niin kyllä flunssa tarttuu. Onneksi lääkkeet voi tilata myös nettiapteekista.
- Anonyymi
flunssalääkkeethän on tarkoitus ostaa ennakkoon, ettei tartte henkilökuntaa päin mennä pärskimään ja tartuttaa asikkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
flunssalääkkeethän on tarkoitus ostaa ennakkoon, ettei tartte henkilökuntaa päin mennä pärskimään ja tartuttaa asikkaita
ostitko ennakkoon myös krapulalääketta?
- Anonyymi
Noloja hetkiä jonoon tulee kun muovista öljyä keisarin hoidot käy apuja hakemassa ja palvelu liian kovaäänistä .
- Anonyymi
Aina voi huomauttaa kovasta äänestä
- Anonyymi
Ei tosiaan häävi. Entisellä paikalla paljon parempi.
- Anonyymi
Ei sinne tarvii mennä aikaa viettämään, tekee ostoksensa ja lähtee pois.
- Anonyymi
Netistä helpoin tilata
- Anonyymi
Sijainnissa ei mitään vikaa.
- Anonyymi
Hyvällä paikalla on uusi apteeki! Tosin saisi olla kahvi ja pulla tarjoilu useammin.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2132863Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2081259Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161231Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3441124- 1111033
- 87991
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 66904
- 46894
- 53881