pikaseksiä

female

- Moi, kultani vastasi kännykkäänsä. Hän oli töissä, minä kotona.
- Kulta..., sanoin hänelle, mua panettaa..
Hän oli hetken hiljaa ja sanoi sitten:
- Mä olen kotona kymmenessä minuutissa.
Lopetimme puhelun. Tämä ei toki ollut ainoa kerta kun poikaystäväni teki kesken työpäivän pikavisiitin kotiin. Kumpikin tiesi mitä olisi luvassa. Ei lepertelyjä ja hellyyden osoituksia, vaan tuhma pikapano. Riisuuduin valmiiksi ja hyväilin itseäni. Minua todellakin panetti suunnattomasti ja pilluni oli kostunut, joten olin jo valmiina kultani kullia varten. Vilkaisin kelloa malttamattomana. Vielä vähän aikaa.. Kuvittelin mielessäni kuinka poikaystäväni hyväilisi kulliaan ajaessaan kotiin päin jotta se olisi jo valmiiksi kovana. Sitten kuulin kolinaa rappukäytävästä ja jännityin koska tiesin pian saavani sitä mitä halusin. Ovi aukesi ja kultani astui sisään. Hän työnsi oven kiinni ja avasi housujensa sepaluksen. Iso, paksu ja kova kyrpä pullahti housuista esiin. Hän painoi minut rajusti seinää vasten ja hänen huulensa hamusivat rintojani. Voihkaisin. Sitten poikaystäväni nosti minut syliinsä ja työnsi suuren kalunsa rajusti sisääni. Pilluni oli liukas joten kyrpä liukui sinne vaivatta. Hän alkoi naimaan minua nopeaan tahtiin seinää vasten. Hän jäykistynyt elimensä souti vaossani ja huohotimme molemmat kiimaisina.
- Mun pikku kiimapillu, hän huohotti korvaani ja hänen sanansa kiihottivat minua entisestään.
- Sun vittu tais kaivata kyrpää. Sä kaipaat oikein kunnon rajua panoa, hän murisi korvaani ja voihkin nautinnosta. Sanoin hänelle huohotukseni joukosta:
- Nai mua. Anna mulle tuota kovaa kyrpää. Pane mua rajusti!
Kultani veti äkkiä kovan kullinsa pois märästä pillustani ja laski minut maahan.
- Polvillesi siitä niin mä nain sua niin kuin narttua tulee naida. Vajosin lattialle konttausasentoon ja kaipasin kyrpää taas sisälleni. Pian sainkin mitä halusin kun hän polvistui taakseni ja työntyi jälleen rajusti tiukkaan pilluuni. Hän nai minua koko ajan kovemmin ja syvälle, välillä läimäytti pakaroitani. Hän kumartui päälleni ja tarttui rintoihini.
- Nartut tykkää kun niitä naidaan rajusti takaapäin. Etkö tykkääkin? hän kysyi.
- Tykkään. Nussi mua! Kovempaa! Sun kyrpä on niin iso! huusin hänelle kiihkoissani. Tunsin orgasmin lähenevän kun naimme kuin eläimet. Hänen paksu kalunsa upposi pilluuni uudelleen ja uudelleen ja voihkintani kiihtyi. Hän huomasi orgasmini lähenevän ja sai lantioonsa vielä enemmän vauhtia. Laukesin huutaen ja pilluni supistellessa poikaystäväni työnsi viimeiset työntönsä piilluuni ja laukesi sisälleni. Kohta hän nousi päältäni ja auttoi minut pystyyn. Hän suukotti minua pikaisesti, iski silmää ja lähti takaisin töihin.

3

19044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sedn

      Varmaan upein tarina täällä ikinä!
      Kiitos!

      • mutta innostava

        Kuullosti tosi hyvältä. Valitettavasti mun miehellä on liian pitkä matka työpaikan ja kodin välillä. Ehkä pitäisi harkita muuttoa että.....


      • että miehet
        mutta innostava kirjoitti:

        Kuullosti tosi hyvältä. Valitettavasti mun miehellä on liian pitkä matka työpaikan ja kodin välillä. Ehkä pitäisi harkita muuttoa että.....

        tykkää, kun niiden kalua sanotaan isoksi, vaikkei olisikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe