Kiltti ja ihmisystävällinen sekä rohkea ihastuttava kääpiöluppa tyttö (1 v ) etsii hyvää loppuelämän kotia, jossa runsaasti jaloittelutilaa sekä voimavaroja vaativan lemmikin hoitoon sekä kanituntemusta.
Kani on leikkaamaton ja merkkaillut noin 4-5 kk ikäisestä todella kovasti paikkoja pissaamalla ja papanoilla. Välillä rahoitui hetkeksi, mutta alkoi pian jälleen, pienenä oli täysin sisäsiisti. On kovasti ihmisystävällinen ja lempeä sekä leikkisä. minkä vuoksi surku hänestä luopua, vapaanapitotilojen rajallisuuden sekä sotkemiseen liittyvien pitovaikeuksien vuoksi jaksaminen eivätkä resurssit hänelle riitä meillä, enkä ole esim. pystynyt kaveria ottamaan aiemman suunnitelman mukaan myöskään.
Olisiko sinulla tarjota loppuelämän kotia, jossa merkkailu ei ole ongelma? On ollut sisällä, mikä ei toimi ollenkaan, mutta varmasti jonkinlainen maatilatyyppinen paikka olisi hänelle täydellinen.
Annetaan kani
Anonyymi-ap
1
200
Vastaukset
- Anonyymi
tykkääköhän muista kaneista ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237