Oikaisin jalkani sohvalle ja yritin rentoutua. Selasin kanavia edestakaisin löytämättä mitään mielenkiintoista. Mielessäni pyöri vain se, mitä Pekka mahtoi juuri silloin tehdä. Mitä hän juuri parhaillaan koki Mallan kanssa.
Pekka oli lähtenyt tanssikurssille tällä kertaa yksin. Hän oli jo vähän aikaa flirttaillut yhä enenevässä määrin Mallan kanssa tunneilla. Pekka oli usein aloittanut tunnit Mallan kanssa ja välillä tanssinut suurimman osan tuntiakin hänen kanssaan. Olin katsellut puoliksi mustasukkaisena ja puoliksi jumalattoman kiihottuneena heidän välillään kasvavaa halua ja läheisyyttä. Pekka siveli usein puolihuolimattomasti Mallan selkää, kun opettajat antoivat ohjeita. Tanssin pyörteissä näin, kuinka Malla kuin tahtomattaan painautui yhä lähemmäs Pekkaa heidän tanssiessaan. Malla katsoi Pekkaa säihkyvin silmin iloisesti hymyillen. Näin kuinka hänen teki yhtä paljon mieli suudella Pakkaa kuin mitä Pekka halusi suudella hänen pehmeitä ja kosteita huuliaan. Mallan isot rinnat painautuivat pehmeinä ja houkuttelevina Pekkaa vasten tanssin pyörteissä. Pekka sulki hänet halukkaasti entistä tiukemmin syliinsä. Pystyin kuvittelemaan kuinka paljon Pekka halusi päästä näykkimään ja hyväilemään Mallan ihania rintoja. Pekka oli varsinainen tissimies ja arvosti isoja rintoja ja naisen pyöreitä muotoja. Niitä Mallassa kyllä riitti.
Eilen kotimatkalla Pekka kertoi, että hän oli lopulta edistynyt Mallan kanssa ison harppauksen. Malla oli pohtinut, että haluaisi seuraavanakin päivänä tunneille, mutta lajit olivat sen verran vaikeita, ettei hän uskaltautunut vaihtoon. Pekka oli ritarillisesti luvannut tanssia koko illan Mallan kanssa. Malla oli innostunut ajatuksesta. Hän oli sitten käyttänyt tilaisuutta hyväkseen ja sopinut tänään hakevansa Mallan tanssikurssille ja vievänsä kotiin. He olivat vaihtaneet puhelinnumeron. Malla oli luvannut sitten tuntien jälkeen keittää kiitokseksi Pekalle iltakahvit, jos Pekka tanssittaisi häntä koko illan hyvin.
Pekka lähti kotoa ennen viittä ehtiäkseen noukkia Mallan kyytiinsä. Suukotin Pekan lähtiäisiksi. Jäi kotiin odottamaan yhtä aikaa innoissani, kiihottuneena sekä mustasukkaisena. Mielessä pyöri varsinainen tunteiden vuoristorata. Tämä saattoi kuitenkin olla juuri sitä, mitä olimme pitkään etsineet. Halusin, että Pekka pääsisi nauttimaan toisesta ihanasta naisesta kaikin mahdollisin tavoin. Ajatus sai minut sykkimään aivan kuumana.
Sain illalla tanssikurssin jo loputtua yhdeksän maissa tekstiviestin Pekalta. ”Mallalla on täällä tosi hyvät iltakahvit. Älä odota mua kovin aikaisin kotiin. <3” En varsinaisesti vastannut viestiin. Laitoin vain sydämen ja kuittasin sillä, että olin nähnyt viestin. Kaivauduin sänkyyn peiton alle pian viestin tulon jälkeen. Sydämeni tykytti jännityksestä ja odotuksesta. En voinut mitään sille, että koko sylini sykki kuin tulessa. Olin aivan märkänä ja kiihottuneena. Pilluni suorastaan tulvi nesteitä kuvitellessani Pekkaa suutelemassa Mallan isoja pyöreitä rintoja, imemässä halukkaasti nännejä. Kaivoin ihanan chattärini yöpöydän laatikosta ja hieroin itselleni yllättävän nopeasti orkun.
Olin ilmeisesti nukahtanut orkun jälkeiseen rentoutukseen ja havanduin puolen yön aikaan, kun Pekka vasta tuli kotiin. Hän hehkui tyytyväisyyttä kömpiessään sänkyyn viereeni ja kaapatessaan minut kainalooni ja suukottaessaan minua. ”Oli niin mahtava ilta, etten osaa edes kuvailla.” Pekka totesi ja nukahti lähes samoin tein onnellinen hymy huulilla. Minulla oli pahkahduttava halu herättää hänet ja vaatia kuulla kaiken tapahtuneesta. En kuitenkaan tehnyt sitä vaan annoin Pekan nukkua. Lopulta nukahdin itsekin.
Aamulla Pekka nousi keittämään minulle kahvia hyväntuulisena ja hymyilevänä. Pekka kertoi, että oli sopinut menevänsä tänäänkin Mallan luo. Heillä oli muutama tanssikuvio, jotka kaipasivat harjoitusta. He kävisivät myös syömässä jossain hyvässä ruokapaikassa. Yritin kysellä, mitä kaikkea oli illan aikana tapahtunut ja oliko Pekka päässyt maaliin asti. Hän naurahti kiusoittelevasti, iski silmää ja sanoi, ettei kerro mitään ennen kuin on juurisopiva hetki. Hän kuitenkin avasi puhelimensa ja näytti sieltä pari kuvaa. Ensimmäisessä kuvassa alaston Mallu piti isoja rintojaan käsissään, nosti ylöspäin, nännit olivat isot ja kovat ja katsoi kuvaajaa keikistellen. Toinen kuva oli Mallusta selällään vuoteella. Mallu oli levittänyt jalkansa aivan äärimmilleen auki ja levitti vielä täysin posliinisia häpyhuuliaan. Häpyhuulet olivat isot ja rehevät ja niiden välistä kurkisti todella iso klitoris. Koko pillu kiilteli märkyyttään. Sanomattakin selvää oli, kun katsoi kuvia, että Pekka oli todellakin saanut viime yönä Mallun kuumaksi.
Mallun tanssitusta
1
1240
Vastaukset
Ihmettelin, miten Pekka oli saanut kuvat otettua. Hän kertoi, että oli sanonut Mallulle, että haluaa erossa olessa muistella heidän ihania hetkiään ja katsella kuvia. Mallu oli ensin vähän epäröinyt, mutta lopulta suostunut. ”Mallu on kyllä niin kuuma ja kiihkeä nainen, etten ole sellaista ihan hetkeen tavannut. Ja ihanan estoton, vähän härskikin puheiltaan.” Pekka suukotti minua ja kertoi, että lähtee jo aamupäivällä Mallun luo viettämään vapaapäivää hänen kanssaan. Mallulla oli ollut iltamenoja, joten Pekkakin tulisi illalla kotiin hyvissä ajoin. ”Kerron sitten kaiken ihanan, mitä on tapahtunut.” Kysyin Pekalta, olivatko he puhuneet minusta jotain. Pekka sanoi, että ilmeisesti Mallu oli aristanut aihetta eikä minua oltu mainittu sanallakaan. Kyllähän Mallu tiesi varsin hyvin, että olimme naimisissa. Olimme niin monta vuotta käyneet samoilla tanssitunneilla. Toisaalta Pekka oli tanssittanut Mallua tosi paljon minun silmienikin alla, joten Mallu tiesi, etten ollut siitä pahana. Toki nyt sänkyyn meno oli aika eri asia kuin tanssiminen, Pekka totesi ja suukotti minua töihin lähtiessäni.
Päivän aikana oli kyllä vaikea keskittyä työn tekemiseen. Onneksi oli niin monta kokousta, joissa oli pakko olla skarppina, että päivä meni kuitenkin edes jotenkin. Puolen päivän aikaan sain omaan puhelimeeni viestin. Pekka lähetti viedeoviestin, jossa Mallu ratsasti hänen päällään. Mallun upeat rinnat heiluivat ihanasti ja isot nännit näyttivät huikeilta. Mallu uikutti nautinnosta ratsastaessaan: ”Sulla on maailman paras kalu, se täyttää mut niin hyvin!” Mallun ilme oli nautinnon ja kivun sekainen. ”Sulla on täydellinen kiimapillu, ihanan tiukka ja märkä ja aivan täydelliset tissit,” Pekka kehui Mallua takaisin. Katsoin videon useampaan kertaan. Oma pilluni sykki niin kovasti halusta, että kävin kokousten välissä vessassa runkkaamassa pikaisen orkun, jotta pystyin taas keskittymään työhön. Voi kuinka paljon Pekalla olikaan kerrottavaa, kun illalla olisimme kotona.
Pekka tuli kotiin vähän myöhemmin kuin minä. Ehdin odottaessani tekemään tonnikalapastaa pikaruoaksi. Pekka oli niin hyväntuulinen ja iloinen kotiutuessaan, että en voinut kuin olla iloinen hänen onnestaan. Olimme toki harrastaneet parinvaihtoa paljonkin vuosien varrella, mutta Pekka ei ollut koskaan aikaisemmin ollut toisen naisen kanssa kahdestaan. Kokemus oli selvästi aivan erilainen kuin mikään muu. Odotin malttamattomana kuullakseni koko tarinan.
Edellisenä päivänä Pekka ja Mallu olivat olleet tanssimassa vain yhden tunnin. Mallu oli tunnin lopussa ollut selvästi kiihottunut ja kysynyt Pekalta, saisiko jo kyydin kotiin, jotta voisi keittää iltakahvit. Pekka oli ollut valmis lähtemään. Autossa Pekka oli varovasti laskenut kätensä Mallun reidelle ja Mallu ei ollut mitenkään estänyt kättä. Pekka oli silitellyt jutustelun lomassa yhä ylempää ja Mallu oli ikään kuin tehnyt vain tilaa Pekan kädelle. Hississä he olivat tuijottaneet toisiaan silmiin, hengitys kiihtyneenä. Pekka kertoi, että hänen kalunsa seisoi jo siinä vaiheessa aivan kuin räjähtämispisteessä olevana. Kun Mallu oli avannut oven ja vetänyt sen kiinni, he olivat käyneet toistensa kimppuun. Mallu oli suorastaan repinyt Pekan vaatteita pois päältä, hän oli avannut housut ja pudottautunut polvilleen ja imaissut Pekan kalun suuhunsa. Pekka kertoi, että oli ollut todella lähellä, ettei hän saanut jo siinä vaiheessa. Hän joutui keskeyttämään taivaallisen suihin oton. Hän oli riisunut Mallun paidan ja rintaliivit Mallun malttamattomalla avustuksella. ”Ne rinnat on luonnossa vielä sata kertaa upeammat kuin kuvissa. Ja ne nännit, ne on taivaalliset. Mallu tykkää siitä, että nännejä nipistellään ja lypsetään oikein kovilla otteilla. Otin tänään mukaan ne meidän nänni-imut, jotka meillä on. Mallu oli aivan haltioissaan, kun vedin nännit niihin oikein kireälle. Ja kuinka isot ja upeat ne olikaan sen jälkeen.” Pekka näytti muutaman kuvan, jotka oli ottanut tänään nänneistä. Ne olivat aivan turpeat, isot ja kovat kovan käsittelyn jälkeen. Pekka oli vielä sen jälkeen imeskellyt ja lähes pureskellut niitä ja saanut Mallun aivan villiksi. ”Niitä on niin ihana leipoa ja hieroa. Aivan upeat”, Pekka sanoi paksulla äänellä ja katseli kuvia. Tajusin, että Pekka oli kerta kaikkiaan aivan kuumana Malluun ja hänen ihaniin tisseihinsä. Omat rintani ovat aivan pienet, A-kupit. On niissä nyt isot nännit, mutta rinnoiksi niitä ei oikein voi sanoa. Siksi oli ihanaa, että Pekka pääsi nauttimaan ihanista isoista rinnoista, joita rakasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan1064859Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan383399- 1712831
- 142499
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281532Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631416Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131200- 751040
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38990Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13922