Tyypillistä kaksinaalaista länsi politiikkaa,niin demokratiassa ja ihmisoikeuksissa !?
Eu varoittaa Kiinaa liiallisesta kauppasodasta, vaikka itse ja Yhdysvallat aloittaneet !?
9
177
Vastaukset
- Anonyymi
Köykäisissä käsissä on tulevaisuutemme niin täällä kotona kuin EU:ssa.
Poliittiset pyrkyrit liehuvat pitkin ja poikin "halukkaiden koalition" sotasuunnitelmia kauppaamassa. - Anonyymi
Pelko seurauksista estää syytökset USA:n suuntaa, ja niinpä kohteeksi on otettu vaihteeksi Kiina, aiemman Venäjän sijaan.
Erityisesti Suomen päättäjillä olisi peiliin katsomisen paikka; siinä ei näy paljon kaunista katsottavaa.
On propagandaa/aivopesua, moukkamaista käytöstä, kaksinaismoraalia, osatotuuksia/valheita ja nuoleskelua mm. - Anonyymi
Tässä kun sitä kuuluisaa Venäjä hyökkäystä odotellaa, jo 11 vuotta, eikä niitä näy hänättynäkään,olisko aika hellittää rahnyörejä muuhunkin, kateelliset paskahousut !?
- Anonyymi
Kenraali tlvela vaati eläkkeitä leskille, ku joukoineen joutu pakenemaan Itä-Karjalasta,1920 luvulla ja samoin kävi Isotalon Antin, kun 400 miehellä tuli yllätetyksi ja paetessaan yritti pistoolillaa hillitä pakoa !?
- Anonyymi
EU:n politiikassakin ei mitään rehellisyyttä,valehtelee Ukrinan sodan aloittajastakin, ei tulevaisuutta,olisi riitänyt rahaliitto,Suomellekkin !?
- Anonyymi
Jos oikeutta jaettaisiin EU:llekin,niin johto Haagin tuomioistuimessa vangittais,mutta joska lännessä saa oikeuden oataa,niin mahdotonta !?
- Anonyymi
Ei Kiina mitään aloittanut? Kyllä se oli länsi, joka aloitti. Aivan kuten Ukrainan sodankin, vaan eivät myönnä.
- Anonyymi
Kateus kauppasotineen, loi Ukrainanki sodat , kaapauksineen ja lännen tuottamana !?
- Anonyymi
Outoa on Trumpin devalvointi, EU:llaki vielä edessäja sevai lännen kateuden tuloksena,valuuttaleikeissään !?
Joskus liikakin liikaa !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244