Yli 3,2 miljoonaa € pohjalaisile asiakasomistajille kulutukseen rahaa jaetaan huomenna. Olethan sinäkin saamassa rahaa?
"Moi! Siirrän 10.4.2025 Bonusten lisäksi yli 3,2 miljoonaa euroa ylijäämänpalautusta ja osuuspääoman korkoa KPO:n asiakasomistajien S‑Tileille. Kurkkaa huomenna S‑mobiilista, kuinka paljon euroja sun tilille tupsahti."
Rahaa tiedossa
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Pidetään asiakkaat tyytyväisinä, niin on paremmin varaa kurmottaa kotimaisia tuottajia.
- Anonyymi
Tuottajilta otettua rahaa jaetaan työläisille. Keskustapuolue on tämän mahdollistanut ja se näkyy puolueen näivettymisenä.
- Anonyymi
Miten tuottajilta on otettu rahaa? Mihin tuottajat markkinoisivat jos näin isoa kaupparyhmää ei olisi? Miksi syyttää kauppaa, tuottajillahan on vapaus myydä muuallekin, vai onko mahdollisutta?
Miksi ei syytetä tuottajien omaa teollisuutta siitä miksi he tuottavat niin paljon voittoa jakamatta siitä tuottajille? - Anonyymi
Minä ainakin asiakasomistajana tajuan, että KPO jakaa Minulle omia rahojani. Miten jotkut voivat olla niin typeriä, että luulevat KPO:n olevan joku sosiaalihuolto, joka hyvän hyvyyttään omia rahojaan jakaisi. Meidän siellä asioivien rahoilla se pelaa. Ainut syyni olla asiakasomistaja on se, että saan edes vähän sinne viemiäni omia rahojani takaisin. Typerää kuluttajaa kusetetaan mennen tullen, eikä KPO siinä ole ainut. Siihen syyllistyvät kaikki kauppiaat, kukin kykyjensä mukaan.
- Anonyymi
Paskat rahasta, kunhan saisi kunnon ämpärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647