Yli 3,2 miljoonaa € pohjalaisile asiakasomistajille kulutukseen rahaa jaetaan huomenna. Olethan sinäkin saamassa rahaa?
"Moi! Siirrän 10.4.2025 Bonusten lisäksi yli 3,2 miljoonaa euroa ylijäämänpalautusta ja osuuspääoman korkoa KPO:n asiakasomistajien S‑Tileille. Kurkkaa huomenna S‑mobiilista, kuinka paljon euroja sun tilille tupsahti."
Rahaa tiedossa
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Pidetään asiakkaat tyytyväisinä, niin on paremmin varaa kurmottaa kotimaisia tuottajia.
- Anonyymi
Tuottajilta otettua rahaa jaetaan työläisille. Keskustapuolue on tämän mahdollistanut ja se näkyy puolueen näivettymisenä.
- Anonyymi
Miten tuottajilta on otettu rahaa? Mihin tuottajat markkinoisivat jos näin isoa kaupparyhmää ei olisi? Miksi syyttää kauppaa, tuottajillahan on vapaus myydä muuallekin, vai onko mahdollisutta?
Miksi ei syytetä tuottajien omaa teollisuutta siitä miksi he tuottavat niin paljon voittoa jakamatta siitä tuottajille? - Anonyymi
Minä ainakin asiakasomistajana tajuan, että KPO jakaa Minulle omia rahojani. Miten jotkut voivat olla niin typeriä, että luulevat KPO:n olevan joku sosiaalihuolto, joka hyvän hyvyyttään omia rahojaan jakaisi. Meidän siellä asioivien rahoilla se pelaa. Ainut syyni olla asiakasomistaja on se, että saan edes vähän sinne viemiäni omia rahojani takaisin. Typerää kuluttajaa kusetetaan mennen tullen, eikä KPO siinä ole ainut. Siihen syyllistyvät kaikki kauppiaat, kukin kykyjensä mukaan.
- Anonyymi
Paskat rahasta, kunhan saisi kunnon ämpärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894