Tämä firma ei asiakaspalvelusta välitä tippaakaan. Ei vastaa jos ongelmaa, eivät ilmoita puhelinnumeroa missään. Negatiivista palautetta eivät huoli jos jostain kautta saat sitä lähetettyä. Olen kuusi (6) kertaa yrittänyt ottaa yhteyttä asiakaspalveluun kun heidän varausjärjestelmä sisälsi, päässeet rikolliset. Sovelluksen kautta jossa kohta OTA YHTEYTTÄ ASIKASPALVELUUN JOS KYSYTTÄVÄÄ. Ei tähän päivään ole tullut yhteydenottoa ja siitä jo kaksi kuukautta....onneksi pankin toiminta ja visa auttoi.
Helvetin moinen pulju.
Seuraavaksi lähtee juttu vinkki MOT ohjelmalle.
Varoitus Booking.com asiakaspalvelusta
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tietää ja varoa.
- Anonyymi
On paljon kirjoituksia ja varoituksia tästä bookgin.com palveluista.
- Anonyymi
Tämä varoitus kannattaa ottaa tosissaan koska myös kokemuksen ääni niin sanoo.
- Anonyymi
Ole itse kokenut tuon saman, huijarit pääsee varausjärjestelmän sisälle ja asiakaspalveluun ei saa yhteyttä kuinka pitää edetä. Eivät vastaa s-postieihin, ei ole puh.numeroa saatavilla tai näkyvillä missään.
En enää ikinä tule käyttämään kyseistä varausjärjestelmään. - Anonyymi
Viranomainen varoittaa: Hotellivaraukseen liittyy nyt riski, jota moni ei tajua
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000011177239.html
No nyt yli varoitus myös viranomaisilta....ei vain minun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432111Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151389Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141326Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20917Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist158810Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19786- 75712
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57706Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101655