Oon menos 7lk ja haluun kysyy vinkkejä et mitä luvassa ja hyväksyyks ihmiset lesboja
7lk menos, voitteko antaa vinkkejä
10
458
Vastaukset
- Anonyymi
Ooks lesbo?
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
jos ei siitä tee isoa asiaa niin ei porukka välitä.
- Anonyymi
Ok bet
- Anonyymi
Et sano kellekkää et oot lesbo etkä näytä sitä mitenkää nii kaikki ok, mutta jos päätät tehdä toisin kaikki vittuilee ja kiusaa sua
- Anonyymi
Oof, en sitten kerro
- Anonyymi
Kannattaa huomioida tilanne ja luokallasi olevat hwnkilöt
- Anonyymi
Oon kuvis luokal joten kaikki ajattelee et ollaan outoja ilmankin et oon lesbo
- Anonyymi
Ihmiset hyväksyy lepakot ja homot, mutta ei hyväksy sitä saatanan sateenkaarivouhotusta, jota seta järjestää!! Seta hoitaa hyvin vain sen puolen, että ihmiset alkaa raivostumaan tuolle saatanan vouhotukselle ja setalaisilla ei älli riitä tajuamaan tuota, koska on vihervassariapinoita täynnä, että toimivat täysin "omiaan" vastaan!
Ei ole kauaakaan, kun keskustelin tästä yhden homon kanssa ja sanoi oman selkeän mielipiteensä näistä kaheleista. Pilaavat kaikkien homojen ja lepakoiden maineen! Ihan totta turisi. - Anonyymi
Pysy pois draamasta ja isoista porukoista. Yritä panostaa opiskeluun tosi hyvin ja tee muistiinpanot jne hyvällä käsialalla silleen et on kiva opiskella kokeisiin. Pidä kaikki tarvikkeet hyväs kunnos. Ei oo itellä kokemusta mut mun käsittääkseni joo, ihmiset hyväksyy aika hyvin lesbot jos vaan tuot asian silleen itsevarmasti mut ei mitenkään liian vahvasti esille. Niin kauan kun se ei oo suurin osa aiheista mistä puhut ihmisille nii pitäis olla ihan ok. Ja jos ei tarvii nii et vaa kerro:). Koita ettii mahollisimman aitoja ihmisiä sun kavereiks. Koulut on täynnä meikkipellejä joiden elämän draama kuulostaa leffalta. Yleensä ei oo järkevää olla sellasten ihmisten seurassa. Seurustelu on sun oma asia, joten jos oot suhteessa niin älä tee siitä mitenkään isoa asiaa koulussa muiden kanssa ollessa. Älä lintsaa. Itellä kokemusta, ei kannata. Meni elämä paskaks (oon tosi pitkään maskannu autisti ja mun kuormitus menee yli ihan tosi pienestä ja koulun käynti on vaikeeta mut oisin voinu pelastaa nii ison osan mun elämästä jos olisin vaan hakenu apua ja käyny koulua. Mut koulun apua ei kannata hakee jos se ei auta nopeesti koska niitä ihmisiä ei kiinnosta muuta kun et tuut kouluun ja oot siellä, kaikki muu on paskan hailee.). Pidä ite huolta itestäs mahollisimman paljon ja hyvin. Ja kans lemmikeistä jos niitä on. Mut älä vedä kuitenkaan omien rajojen yli tässä. Oot kuitenki vasta 12-13 nii et todellakaan oo omalla vastuullas. Mut siis opettele elämän taitoja ja vastuun ottamista. Se et leikkaat toksista porukkaa pois elämästä on ihan täysin ok ja hyvä. Älä tee kaikkee muiden mieliks vaan mieti mitä ite haluat tällä hetkellä elämältäs. Ei todellakaan vielä tarvii tietää mitä haluut esim tehä aikuisena mut esim. Mitä haluut kaveri suhteilta kannattaa miettiä tarkkaan koska ihmiset voi olla niin helvetin ilkeitä, feikkejä ja kaikkee muuta. Oo aito sinä. Ei kannata tehä itestäs jotain mitä et oo muiden takia vaan eti ihmisiä elämääs joille kelpaat sellasena on oot. Jos tykkäät jostain tietystä asiasta nii koita löytää sulle sopiva harrastus siitä aiheesta. Ja kotona harrastaminen ON HARRASTAMISTA! Mulle on tullu koiraharrastusporukoilta netissä viestiä ”et ole koiraharrastaja kun et treenaa missään ryhmässä tms”. Oon harrastanu koirien kanssa temppuja isovanhempien koiran kanssa 9 vuotiaasta lähtien ja nyt pari vuotta oman koiran kanssa agilityy, tokoa, rallytokoa ja koiratanssia. Tänä vuoden lopulla tulee toinen oma koira (bordercollie mistä oon haaveillut 5 vuotta) josta tulee aikuisena tukikoira mulle ja harrastuskoira. Sen kans lähetään ihan kisaamaan mutta koen että olen ollut koiraharrastaja siitä 2020 lähtien kun lähettiin papillon pennun kans säheltämään temppuja ja jonkin näköistä agilitya. Koita myös eri harrastuksia. Kannattaa olla sekä liikuntaa että jotain luovaa tai vaikka ihan bullet journaling on hyvä. Tulee samalla suunniteltua arkea jne. 7lk ei oo vielä ihan hirveen vaikee mut esim. Bilsa, kemia ja matikka muuttuu paaaaljon vaikeemmaks kun ennen. Voi olla vaikee pysyä perässä kaikessa mut tee parhaas. Se riittää. Jos sun paras riittää 6 arvosanaan nii se on hyvä ja riittää. Koulu ei määrittele sua ihmisenä. Oo oma ittes ja älä anna muiden ihmisten vaikuttaa liikaa. Tsemppii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665605Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti942951- 2742611
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232219Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581349Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131233- 881165
- 901146