että onko teillä ykkösessä (siis FF originsissa) mahdollista iskee yli 10 000 damagee? Ku mulla aina kerran tää master iski 29 tuhatta ja risat. olin käyttäny tietenki parit str:ää parantavaa taikaa/esinettä. Ku yks tyyppi joskus sano ettei siinä ees pysty iskee tuhatta. Niin että onko se mun pelissä vai siin tyypis vika?
ff1
6
365
Vastaukset
- Remus..Lupin
Minä en varsinaisesti ff1:kkösestä tiedä mutta minun mielestä tyypissä ei ole mitään vikaa... Kyllä kaikissa ff peleissä pystyy iskemään yli 1000:nnin. päättelen näin koska Ffx:sässä Auronini iskee joskus noin 11000 damagee
- R1kku
c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)
- Remus..Lupin
R1kku kirjoitti:
c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)
Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!
- R1kku
Remus..Lupin kirjoitti:
Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!
juu kyllähän se menee aika helposti... paitsi että Siniä vastaan mulla ei vielä ollu muistaakseni break damage limittiä, tai jos oli, niin mie en käyttäny auronia paljoa... mutta kannattaa kyllä käyttää kehittämisessä sitä monster arenan tonberry taktiikkaa... :) sillä mie olen hahmoni suurimmaksi osaksi kehittäny xP
joltain pieneltä graafiselta bugilta. Joissain vanhoissa peleissä vastaava on tavallista, ruutu näyttää jotain 5-numeroista lukua, vaikka todellisuudessa se on jotain 3- tai 4-numeroista. Masterisi vahinko tuskin on 29000, sillä itse kehitin ff1:ssä hahmot lähes 50-tasoisiksi ja Master iski hastetettuna lähelle 2000.
Vastaavanlainen bugi on myös ff2:ssa, käytettäessa erästä miekkaa pelin loppupääkkikseen ruutu näyttää jotain 5-numeroista vaikka vahinko todellisuudessa oli semmoista 2000.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673