ff1

unluckybahamut...

että onko teillä ykkösessä (siis FF originsissa) mahdollista iskee yli 10 000 damagee? Ku mulla aina kerran tää master iski 29 tuhatta ja risat. olin käyttäny tietenki parit str:ää parantavaa taikaa/esinettä. Ku yks tyyppi joskus sano ettei siinä ees pysty iskee tuhatta. Niin että onko se mun pelissä vai siin tyypis vika?

6

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remus..Lupin

Minä en varsinaisesti ff1:kkösestä tiedä mutta minun mielestä tyypissä ei ole mitään vikaa... Kyllä kaikissa ff peleissä pystyy iskemään yli 1000:nnin. päättelen näin koska Ffx:sässä Auronini iskee joskus noin 11000 damagee

• R1kku

c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)

• Remus..Lupin
        R1kku kirjoitti:

c(: no mulla auron iskee 99 999 kuten varmasti monella muullakin... mulla sen iskee Auron, Wakka, Yuna, Tidus ja Rikku.... kimahrin strenght o ruhtinaalliset 30 ja lulun iskut vie just tällä hetkellä noin 3 tonnia, ku olen vasta alkanu sitä kehittään... ff ykkösestä en sitte tiiä mitään..... :)

Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!

• R1kku
        Remus..Lupin kirjoitti:

Oho! Iskeekö sulla auron 99 999? Siähän voitat sinin tosta vaan O.o!

juu kyllähän se menee aika helposti... paitsi että Siniä vastaan mulla ei vielä ollu muistaakseni break damage limittiä, tai jos oli, niin mie en käyttäny auronia paljoa... mutta kannattaa kyllä käyttää kehittämisessä sitä monster arenan tonberry taktiikkaa... :) sillä mie olen hahmoni suurimmaksi osaksi kehittäny xP

• joltain pieneltä graafiselta bugilta. Joissain vanhoissa peleissä vastaava on tavallista, ruutu näyttää jotain 5-numeroista lukua, vaikka todellisuudessa se on jotain 3- tai 4-numeroista. Masterisi vahinko tuskin on 29000, sillä itse kehitin ff1:ssä hahmot lähes 50-tasoisiksi ja Master iski hastetettuna lähelle 2000.
      Vastaavanlainen bugi on myös ff2:ssa, käytettäessa erästä miekkaa pelin loppupääkkikseen ruutu näyttää jotain 5-numeroista vaikka vahinko todellisuudessa oli semmoista 2000.

• vika ei ole vain omassa pelissäsi, vastaavaa saattaa näkyä ihan jokaisen kopiossaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe