Alkoi oikein kammottaa tubessa kun yksi luki korttejaan. Luo negatiivista muille samalla mielikuviin (jos joku kuvittelee että nyt se on hänelle) ja muiden tunteisiin, kun sanoo vähän hyvääkin ja monille hyväuskoisille menee täydestä. Mitä manipulointia. Ihmiset etsivät varmaan oikea toivoa siellä elämäänsä, helpotusta tai terapeuttista vaikutusta - ja sitä ei tuosta tule. Ellei joku saa hetken jotain.
Ihan sama kun olisi runoja lukenut tai sarjakuvalehteä, yhtä tyhjän kanssa ja "vähän sinnepäin" uskomatonta soopaa. Jokainen voi tietysti kotonaan käyttää kortteja tai mikä resonoi. Ja voi kehittää itseään haluamallaan tavalla. Harmittaa ihmisten puolesta jotka uskovat netissä ja muualla liikaa kaikkea, pitää olla kriittinen ja maalaisjärki. Ihan kauniita kiviä ja esineitä kyllä videoilla, kuvissa. Joskus ulkomaisilla on tarkempia kanavointeja ja kuvauksia!
Tarotkorit, huijaukset ja jatkuva rahastus
Anonyymi-ap
1
315
Vastaukset
- Anonyymi
Sori otsikon kirjoitusvirhe. Tarotkortit. Ei korit. Jäi yksi kirjain pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187