ÄÄNESTYS JA LUPAUKSET

Anonyymi-ap

kyllä ääniä voi ostaa tarjoamalla makkaraa, lihaa ja kakkua, jotka me veronmaksajat työtätekevät itse olemme maksaneet kun ne verovaroin vaalitueksi annettu ja helvetin kovia summia

minun ääntä ei kukaan saa puhumalla paskaa ja lupaamalla tyhjää

Satakunnan aluevaaliedustajat istuvat kalliisti yhteiskunnan varoilla järjyttävä määräihmisä suurin osa tyyppejä

onhan nämä nähty kun rikkaat rikastuu,, ei ole palkan korotuksista huolta.. ,saa ilman että edes pyytää
edut esimerkiksi soputusrahat entisilli kansanedustajille jatkuu loputtomiin isoilla summilla tekemätä mitään, ei työnhakupakkoa
vaikka tavis työntekijä joka joutuu työttömäksi niin kohdellaan kuin olisi isompi rikollinen kiusaamalla työnhaku pakoilla monta kertaa kuukaudessa ja nipistämällä työötömyysavut

rikkaat päättäjät vähentävät kaikilta muilta kuin itseltään,aina vammaisilta ja vanhuksilta joka ovat vailla ihmisarvoa jättäen oman onnensa nojaan, monella todella erittäin pitkä työura takana ja verot maksettumutta ei mitään ihmisarvoa

rahaa sysätään yksityisten firmojen voittojen maksimoisimiseen ja lisäksi ne omistajat ovat ulkomaiset eli valuu pois suomestajoka on nyt velkaantuneimpia maita euroopassa ja työttömien määrä aivan järjetön konkurssien,irtisanomisien ja maahanmuuttajien lisääntyvät määrät eli ruokittavia suita kasvava määrä
suomen bruttokansantuote aivan nollassa jaei tietoa kuinka tästä pääsee yli kun nyt tuontitullit tuo lisää ongelmia ja nato yhteistyö valtavat menoerät, tuskin on budjetoitu mitä hintalappu onvuoden lopusa.
velkaa piti ottaa lisää vaikka aluksi sopeuttaminen 6 milliä piti olla riittävä ja sitten 9 milliä ja vieläkäänei riitä ja aina keksitään lisää säästöjä näiltä kaikista huonommassa osassa olevilta

6

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä kaikki nyt itkee, kun sanoit tuon totuuden. Yrittivät niin purusti just sun ääntä.

• Anonyymi

Hävettää ns.äänedtäjien puolesta
      Taas vierään
      Jotka Ei äänestä kannatuspylväät olis toisinpäin
      Kun meiltä kysytään
      Kaikki on Harhaa
      Tulos näkyy.

• Anonyymi

Vihervasemmisto lupaa kaikkea kivaa vaikkei ole rahaa ja tyhmä kansa uskoo kaiken

• Anonyymi

Onnellisimpia koko maailmassa olemme! Liity meihin!

• Anonyymi

Ei usko, mutta on uskovinaan🤣

Nyt vain äänestäjän kantsii olla ASIALLA ja tarkistaa onko sakkaa pohjalle, siis vankilatuomioita, perofiili, raiskaaja, petos Jne..😂😂

Olisi SE noloa jos vielä roistot kunnassa ja eduskunnassa saisivat hääriä ja ryöstää ihan julkisesti ja kansa olisi itse mokomat. Vielä valinnut.😬🙄

Kyllä, kyllä ulkomaita myöten hörötettäisiin tyhmille suomalaisille.🤭🤭

• Anonyymi

Katselkaas seuraavalla kerralla oman paikkakuntanne äänestyspaikoilla että minkä ikäistä väkeä näkyy:

https://yle.fi/a/74-20155594

Jos nuoria ei kiinnosta, "vanhusten" äänet korostuvat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2834
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      34
      2040
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2027
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      34
      1920
    Aihe