kyllä ääniä voi ostaa tarjoamalla makkaraa, lihaa ja kakkua, jotka me veronmaksajat työtätekevät itse olemme maksaneet kun ne verovaroin vaalitueksi annettu ja helvetin kovia summia
minun ääntä ei kukaan saa puhumalla paskaa ja lupaamalla tyhjää
Satakunnan aluevaaliedustajat istuvat kalliisti yhteiskunnan varoilla järjyttävä määräihmisä suurin osa tyyppejä
onhan nämä nähty kun rikkaat rikastuu,, ei ole palkan korotuksista huolta.. ,saa ilman että edes pyytää
edut esimerkiksi soputusrahat entisilli kansanedustajille jatkuu loputtomiin isoilla summilla tekemätä mitään, ei työnhakupakkoa
vaikka tavis työntekijä joka joutuu työttömäksi niin kohdellaan kuin olisi isompi rikollinen kiusaamalla työnhaku pakoilla monta kertaa kuukaudessa ja nipistämällä työötömyysavut
rikkaat päättäjät vähentävät kaikilta muilta kuin itseltään,aina vammaisilta ja vanhuksilta joka ovat vailla ihmisarvoa jättäen oman onnensa nojaan, monella todella erittäin pitkä työura takana ja verot maksettumutta ei mitään ihmisarvoa
rahaa sysätään yksityisten firmojen voittojen maksimoisimiseen ja lisäksi ne omistajat ovat ulkomaiset eli valuu pois suomestajoka on nyt velkaantuneimpia maita euroopassa ja työttömien määrä aivan järjetön konkurssien,irtisanomisien ja maahanmuuttajien lisääntyvät määrät eli ruokittavia suita kasvava määrä
suomen bruttokansantuote aivan nollassa jaei tietoa kuinka tästä pääsee yli kun nyt tuontitullit tuo lisää ongelmia ja nato yhteistyö valtavat menoerät, tuskin on budjetoitu mitä hintalappu onvuoden lopusa.
velkaa piti ottaa lisää vaikka aluksi sopeuttaminen 6 milliä piti olla riittävä ja sitten 9 milliä ja vieläkäänei riitä ja aina keksitään lisää säästöjä näiltä kaikista huonommassa osassa olevilta
ÄÄNESTYS JA LUPAUKSET
6
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikki nyt itkee, kun sanoit tuon totuuden. Yrittivät niin purusti just sun ääntä.
- Anonyymi
Hävettää ns.äänedtäjien puolesta
Taas vierään
Jotka Ei äänestä kannatuspylväät olis toisinpäin
Kun meiltä kysytään
Kaikki on Harhaa
Tulos näkyy. - Anonyymi
Vihervasemmisto lupaa kaikkea kivaa vaikkei ole rahaa ja tyhmä kansa uskoo kaiken
- Anonyymi
Onnellisimpia koko maailmassa olemme! Liity meihin!
- Anonyymi
Ei usko, mutta on uskovinaan🤣
Nyt vain äänestäjän kantsii olla ASIALLA ja tarkistaa onko sakkaa pohjalle, siis vankilatuomioita, perofiili, raiskaaja, petos Jne..😂😂
Olisi SE noloa jos vielä roistot kunnassa ja eduskunnassa saisivat hääriä ja ryöstää ihan julkisesti ja kansa olisi itse mokomat. Vielä valinnut.😬🙄
Kyllä, kyllä ulkomaita myöten hörötettäisiin tyhmille suomalaisille.🤭🤭 - Anonyymi
Katselkaas seuraavalla kerralla oman paikkakuntanne äänestyspaikoilla että minkä ikäistä väkeä näkyy:
https://yle.fi/a/74-20155594
Jos nuoria ei kiinnosta, "vanhusten" äänet korostuvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus145659- 1972470
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811836En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761477Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1841019- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46919- 77833
- 45709
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698