A ruotsin valtakunnallinen ensiviikol. Mitä tehtävii siin o? Mitä on hyvä osaa? Mikä aihe siin kirjotelmas on?
A ruotsin valtakunnallinen koe 9lk
14
1446
Vastaukset
- Anonyymi
Voiks joku kertoo?
- Anonyymi
Kellään ei kai oo vielä ollut ruotsin valtakunnallista, kun ne on ympäri maata vasta ensviikol
- Anonyymi
Minulla on huomenna jos yhtään auttaa kuulin että on ollut helppo ja ihan perus tehtäviä sen verran sain tietää että keltainen pitää osata ja sininen mutta varmaan muutakin pitää😃
- Anonyymi
Pliis joku kertoo
- Anonyymi
Voisitko kertoa hieman mitä se sisälsi?
- Anonyymi
Mikä on esseen aihe??
- Anonyymi
Voiks joku pliis kertoo
- Anonyymi
Mul on huomen voiks joku kertoo
- Anonyymi
Voiks nyt porukka sitten kertoo kun täälläkin jo joillain ollut? Itellä tiistaina.
- Anonyymi
Voitko kertoo mitä sulla oli, kun oot tehny sen? Mulla keskiviikkona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko kertoo mitä sulla oli, kun oot tehny sen? Mulla keskiviikkona
Mitä siinä oli? Arvostaisin kos kertoisit
- Anonyymi
Mulla ainaki ens tunnilla että jos jollakin vielä tulossa niin voin kertoo sit kaiken mitä muistan. Itellä ei toi ruotsi oikein suju ja olisin arvostanut jos joku ois auttanu nii ite ainaki autan mielelläni nii paljon kun pystyn :D
- Anonyymi
Pliis kerro mulla huomen🙏
- Anonyymi
Olen nyt virallisesti kokattu huomisessa kokeessa
🙏💀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670