Löytyykö tietämystä näistä maailman parhaista sarjiksista? Ihan todella hyviä! Olen lukenut melkein kaikki, ostin divari kirppiksiltä ja kyllä on sivistävää luettavaa!
Luetaanpas yhdessä! https://aijaa.com/GY38fC
Onko Pattayan pojilla tällaisia
4
146
Vastaukset
- Anonyymi
Oon nyt jo viidennessä jaksossa jossa Kaken serkut tulee messiin... Nää on todella hyviä, vai mitä Numba?
>§<- Anonyymi
Näin on, Pohjoisen Mies... On nämä resuja... mitään ei ymmärretä hyvä päälle ja vaan piIIun perässä vouhotetaan menemään super kuppa munan päässä hihaton samsung kalja paita
päällä ...
By Numball 64 v
Aimolla on noita sarjiksia meiän puuseessa iso pinkka. Kakka kuulemma luistaa paremmin kun homottaa... Aimo sai kilarit kun revin yhdestä lehdestä kaks sivua ku oli veski paprut lopussa... ajoi mua talikon kanssa takaa. Juostiin taloa ympäri ja aimo oli saamassa mut kiinni ni juksasin sitä että oon kierroksen edellä...
- Anonyymi
Kovin on aihe Sisäpiirin Apinoiden eli Pattayn rakkaiden kaikkien jäsenten mielessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584