Mitkä on sinun pääsiäisruokasi, onko joitain perinteitä?
Itse tykkään mämmistä js olen jo pari rasiaa syönyt, onneksi löytyy pieniäkin annoksia. Syön aamupuurona, luuan täyttävä jälkiruokana. Lammas on pahaa, teen varmaan naudan jauhelihasta murekkeen.
Pääsiäisherkkuja
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoastaan ostan mämmiä silloin m muut ruuat mitä teen ovat ihan vaan niitä tavallisia , ei siis mitään pääsiäiseen liittyvää.
- Anonyymi
Pari Tiuta kananmunia A'vot
Pertikki - Anonyymi
En vietä pääsiäistä.
Mutta sesonkiruuat aina kiinnostaa. Mämmi ei ole mielestäni pahaakaan, mutta mitään erityistä mielitekoa sitä kohtaan ei ole. Tuskin ostan, mutta jos sitä tarjotaan, ainakin vähän maistan. Sokeria ja kermaa. Mutta vois toimia muittenkin mausteiden kans, vaikka marjoja ja ketsuppia?
Jonkinlaista lammasta luultavimmin hankin, sitä harvemmin myydään normilaupoissa. Pidän lampaanlihasta. Saa siitä sitä villasukankin makuista, mutta kun laittaa hyvin, herkkua. Lammassaslikkia tekis mieli.
Mutta muuten, ei kummempaa merkitystä pääsiäisellä. Mun mielestä lammasta vois olla enenpikin tarjolla, ympäri vuoden.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1463153- 91753
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221394Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701211- 441181
- 371061
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke134994- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38928