En ole, mitä Sanna Ukkola kolumnissaan kirjoitti

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6dec0e58-7fef-40e1-8614-7a09f19e85d4
"Me emme enää äänestä johtajiksemme älykkäimpiä ja taitavimpia miehiämme ja naisiamme, vaan niitä, jotka huutavat kovimmalla äänellä, tuottavat meille parhaita performansseja, valehtelevat eniten – ja ylipäänsä herättävät meissä tunteita. Saavat meissä aikaan ihanalta tuntuvia dopamiinipiikkejä, siis.
Politiikasta on tullut viihdettä ja viihde on politiikkaa – eroa ei enää ole.
Kun Trump twiittaa caps lock päällä kuin esiteini ja Zelenskyi poseeraa sankarillisissa sotakuvissa, me taputamme kuin koulutetut hylkeet, koska se tuntuu hyvältä.

Nyt koko maailma pidättää henkeään, kun pörssikurssit poukkoilevat holtittomasti Trumpin tariffipelin seurauksena."

Ihan oli asiaakin kolumnissa, mutta en kyllä taputa, kuin koulutettu hylje Trumpin twiittauksille, enkä todellakaan Zlenskin poseeraamille sankarillisille sotaelokuville, eikä se todellakaan tunnu hyvälle.
Jos sota tuntuu jollekin hyvälle, niin päässä on silloin pahasti vialla.

Tuo kyllä pitää paikkansa, että eniten valehdella osaavat poliitikot pääsevät valtaan, koska suomelaiset lampaat äänestävät juuri niitä, jotka parhaiten valehtelevat lupaamalla, ettei vähäosaisislta leikata.
Vähäosaisilta on aina leikattu, eikö lampaat jo usko, että se, joka lupaa,ettei leikata, niin se vasta leikkaa ja tyhmät lampaat äänestää juuri niitä parhaiten valehtelevia, kuten on nähty ja silti äänestätte samoja ehdokkaita, jotka ovat leikanneet, kun vaalien alla lupaavat vaikka, että leikkaukset perutaan.
Eivät peru leikkauksia, vaan leikkaavat lisää.

Minä en pidättele henkeä, vaikka pörsikurssi heiluu miten tahansa, en ole osakkeisiin, enkä rahastoihin sijoittanut.

8

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen yllättynyt tästä erinomaisesta aloituksesta. En olisi odottanut Ukkola sinulta tälläistä. Hyvä kun tämän teit.

• Anonyymi

Näinä someherjausaikoina moni järkevä ei ymmärettävästi edes ehdokkaaksi ala.

• Anonyymi

Pörrssien romahtamisesta seuraa yleensä lama. Rakentaminen pysähtyy ensimmäisenä ja muut investoinnit ja vienti alkaa tyrehtyä. Sopivan suuruisen eläkkeen nauttijana voisi tosin sanoa ettei huolen häivää.

• Anonyymi

Jos lama pian tulee, niin meillä työttömät joutuvat pärjäilemään rötöstelyllä aikaisempaa enemmän.

• Anonyymi

Ukrainan kansa tarvitsee oikenlaista henkeä nostattavan oman johtajansa ja kylläpä siellä vain sellainen on. Oikea mies paikallaan.

• Anonyymi

Olet täsmälleen sitä. Lukutaidoton ihminen, koka ymmärrä kirjoitettua tekstiä. Idiootti.

• Anonyymi

Sanna,muutummeko koko ajan tyhmemmiksi

• Anonyymi

Ukkola on varsinainen tuuliviiri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60