IL: Mies, tällainen yövirtsaaminen voi olla vaaran merkki!
Jos toistuvasti nouset sängystä, kävelet vaatehuoneeseen ja virtsaat kannabisviljelmääsi, on jo syytä huoleen.
Virtsattaako öisin?
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käyn kahdeksan kertaa yössä virtsaamassa, milloin mihinkin. Jokaisen lorotuksen jälkeen juon puolilitraa mehua.
- Anonyymi
Ketäkiinnostaa on yhdyssana!
- Anonyymi
Taas on virheitä yhdys sanoissa ja pilkut on väärissä paikoissa. Voi voi.
- Anonyymi
Minulla on punaisia pilkkuja siinä varressa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai siihen montaa edes mahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
metvarissa on valkoisia
- Anonyymi
Kun tulee juhlista ja menee vessaan, ottaa takin auki ja kravatin käteen ja kusee housuun kannattaa mennä kohta nukkumaan.
- Anonyymi
Juomapitoisen juhlan päätteeksi juustohöylä käteen. Eturauhasen höyläys on vanhan ukon arkea.
- Anonyymi
Muurauslasta toisessa ja juustohöylä toisessa kännyssä.
- Anonyymi
Itse laitan herätyskellon soimaan klo 02.00 ja 05.00 käydäkseni WC:ssä. Huussi sijaitsee noin 30:n metrin päässä mökistäni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774532Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112523- 1731699
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2581577- 1241440
- 1221347
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721259Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251- 761242
- 35986