kattele siinä työpaikkoja sitten kun netissä ne näkyy.
Joo ei oo tietokonetta eikä tuu
16
326
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi tänne pystyt kirjoittamaan.
- Anonyymi
Tänne kuitenkin pystyt kirjottelemaan, eli älypuhelin löytyy, jossa netti. Ja esim. kirjastoissa on ilmaiset tietsikat/nettiyhteydet käytössä.
- Anonyymi
Kaikkea ne työttömät keksiikin selitellä jotta ei tarvitsisi töihin mennä. Eikä edes tajua että turhaksi teki selityksensä ihan itse.
- Anonyymi
itelläni ei oo ku helmitaulu. Kirjastossa joskus jotain tietsikkaa käytän kuten ny.
- Anonyymi
Kännykkää räplään tunteja päivässä, sieltä löytyy Totuus ja Tieto.
- Anonyymi
Tapettava mulkero
- Anonyymi
kattele työpaikkoja samalla kun kirjoittelet nettiin
- Anonyymi
Kirjoitelen aina juovuksissa eikä silloin kiinnosta työt
Mene töihin työt on töissä.🏭👷♂️🇻🇳🇻🇳
- Anonyymi
Lopeta juominen.
- Anonyymi
Ainakin 80-luvulla työvoimatoimistoista sai soittaa ilmaiseksi lankapuhelimella työpaikoista.
- Anonyymi
Enää ei saa
- Anonyymi
Nyt ollaan 2000-luvulla (ei ole lankapuhelimia). TE-toimistosta voi ilmaiseksi ottaa yhteyttä tietokoneella työnantajiin ja lähettää työpaikkahakemuksia.
- Anonyymi
Mitä niitä lähettää kun ei kukaan vastaa.
- Anonyymi
Mitähän uutta nämä paskaksasat vielä keksii, kaikki samat syyt työtä vieroksumiseen on lueteltu jo 1000 kertaa💩
- Anonyymi
Se on työantajan vieroksuminen työtöntä kohtaan. Työtönhän on aina alkoholisti jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827