Senioreiden seksuaalisuus

Onko vielä nykypäivänäkin niin, että varttuneempi rouva ei voi muodostaa esimerkiksi seksisuhdetta nuoremman miehen kanssa? Olen itse reilu 30 vuotias mies ja olen monesti miettinyt, että olisi kerrassaan ihanaa löytää petikaveri vanhemmasta rouvasta. Tämä on yleisestikin ihan tunnustettu ilmiö, että vanhemmat rouvat kiinnostavat nuoria miehiä.

Asun itse Itä-Suomessa ja ainakin täällä on täysin mahdotonta löytää kumppania hauskanpitoon. Ja kuppiloista niitä en halua etsiä, vaikka sieltähän niitä varmasti saisi.

Eikö senioreilla keskimäärin ole enää paloa nautintoihin vai onko kyseessä turha pelko?

27

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ettet sitten ketään ikäistäsi saa ?

• Ikäisteni saaminen ei ole temppu eikä mikään, mutta en mielestäni kysynyt sitä.

• Jotkut mummot on kyltymättömiä seksiä seksiä.

• Yksi sellainen mulle kiitos

• Anonyymi
        OtanJaOmistan kirjoitti:

Yksi sellainen mulle kiitos

Mä soitan sulle illalla..

• Anonyymi kirjoitti:

Mä soitan sulle illalla..

Laita mieluummin sähköpostia. Voi olla numeron etsiminen hieman haastavaa 😛

• Anonyymi

En tiedä keskimäärin mutta minulla on halu - ehkä palo on liian voimakas sana - nautintoihin. Se koostuu kokonaisuudesta.
      Haluan miehen kanssa mukavan yhdessä olon. Se koostuu yhdessä kävelystä, yhdessä erilaisiin tapahtumiin osallistumisesta, yhteisistä elokuva- ja teatteri-illoista, matkoista. Yhteisistä ruoanlaitoista, tv:n katselusta, lepohetkistä.
      Noita esimerkiksi. Siinä sitten kehittyy tykkääminen ja halu läheisyyteen, hellyyteen ja seksiin. Iällä on sen verran väliä että vähän hävettää lapsille esitellä, mutta ovat fiksuja ja ymmärtäväisiä. Rakkaus ei tunne rajoja.
      Se on pidempi prosessi, eikä toimi vuorokaudessa eikä viikossakaan. jos sellaiseen lähdet niin mikäs siinä. Maksan vielä itse kuluni, minua ei ole elätetty18 ikävuoden jälkeen, mutta kenenkään toisen kuluja en maksa.

• En ole etsimässä parisuhdetta. Säännöllisen epäsäännöllistä yhdessäoloa vain.

• Anonyymi
        OtanJaOmistan kirjoitti:

En ole etsimässä parisuhdetta. Säännöllisen epäsäännöllistä yhdessäoloa vain.

Yhden illan suhteet eivät ole nuorenakaan kiinnostaneet. Ne eivät anna mitään. Pelkkiin orgasmeihin ei miestä tarvita. Vaatii pidemmän yhdessäolon ja ihastumisen tai rakastumisen, että seksin kannattaa ottaa tapaamisiin mukaan. Vasta sitten siitä voi nauttia. Olen nyt kolme kuukautta ollut yksin, siihen mennessä on ollut ikäiseni mies. Tyrkyllä on kaksi, ollaan kahviteltu ja kävelty nähtävyyksissä. Nuori mies on ollut viimeksi -60-luvulla. Toivon sinulle menestystä valitsemallasi tiellä. Ihmisen on hyvä saada mitä tahtoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhden illan suhteet eivät ole nuorenakaan kiinnostaneet. Ne eivät anna mitään. Pelkkiin orgasmeihin ei miestä tarvita. Vaatii pidemmän yhdessäolon ja ihastumisen tai rakastumisen, että seksin kannattaa ottaa tapaamisiin mukaan. Vasta sitten siitä voi nauttia. Olen nyt kolme kuukautta ollut yksin, siihen mennessä on ollut ikäiseni mies. Tyrkyllä on kaksi, ollaan kahviteltu ja kävelty nähtävyyksissä. Nuori mies on ollut viimeksi -60-luvulla. Toivon sinulle menestystä valitsemallasi tiellä. Ihmisen on hyvä saada mitä tahtoo.

Minä en ehkä ajattele yhdenyön suhdetta, enemmänkin pitkäkestoista ystävyyttä, johon kuuluu myös seksi tapaamisten yhteydessä. Näkisin itseni ihan mielelläni auttelemassa erinäisissä askareissa ja olemassa arjen tukena, mutta en niinkään kumppanina. Minusta tällaisessa järjestelyssä molemmat voittaisivat ja molempien tarpeet tulisi huomioiduksi.

• Anonyymi
        OtanJaOmistan kirjoitti:

Minä en ehkä ajattele yhdenyön suhdetta, enemmänkin pitkäkestoista ystävyyttä, johon kuuluu myös seksi tapaamisten yhteydessä. Näkisin itseni ihan mielelläni auttelemassa erinäisissä askareissa ja olemassa arjen tukena, mutta en niinkään kumppanina. Minusta tällaisessa järjestelyssä molemmat voittaisivat ja molempien tarpeet tulisi huomioiduksi.

Ysyävyyteen ei seksi kuulu. Seksisuhde on suhde. Mielipiteeni.

• Anonyymi
        OtanJaOmistan kirjoitti:

Älä hyvä lapsi vähättele, avustuskohdettako haet. En hae henkilökohtaista avustajaa vaan tasavertaista ihmistä elämään rinnalleni. En todellakaan tarvitse auttamista pikku askareissa, enkä tukeakaan. Annan sitä muille. Teen hyväntekeväisyystyötä siellä täällä, olen voimissani ja se näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ysyävyyteen ei seksi kuulu. Seksisuhde on suhde. Mielipiteeni.

Olen samaa mieltä, minulla on muutamia miehiä ystävinä, enkä heidän kanssaan seksiä ole koskaan harrastanut, ei ole tullut mieleenkään. Tuo seksiä ystävien kanssa on uudemman sukupolven "keksintö", jossa vältetään sitoutuminen, siihenhän ei nuorempi polvi nykyään oikein ole valmiita.
        Olen ollut joskus noilla treffisaiteilla ja siellä saa kiusallisen paljon seksiehdotuksia paljonkin nuoremmilta miehiltä, ikäisiltään ei taas saa minkäänlaisia ehdotuksia, ei edes treffiehdotuksia.

• Anonyymi

Jos olisin 30 vuotias nainen en haluaisi seksiä vaarini ikäisen, 70-80
      vuotiaan miehen kanssa. Miksiköhän ajatuskin tuntusi ihan perverssiltä ?

• Nautinto ei katso ikää. Ja mieltymyksiä on monenlaisia. Suotakoon se kaikille :)

• Anonyymi

Kyllä niille karvatanteet maittaa etelässä!

• Seksuaalisuus hiipuu iänmyötä muttei katoa, tuttu nainen kävi kylässä kysyi no mikset ole löytänyt uutta kumppania.
      Yksin jäätyään iskee yksinäisyys, siihenkin tottuu.

• Anonyymi

Danny on yli 80 vuotias ja nykyinen sussu nippanappa 20 vuotta . Sokeri sullaa ja kai räkäpäitä ampuu.

• Anonyymi

Moitit hänen yksityisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moitit hänen yksityisyyttä.

Mikä on siinä moitetta? Pelkkää toteamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on siinä moitetta? Pelkkää toteamista.

Päävikaiset ei ole saanut äidin tisua koskaan,vaan alapään nähnyt syntyessään.Nyt itketään mummo pitäs saada vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päävikaiset ei ole saanut äidin tisua koskaan,vaan alapään nähnyt syntyessään.Nyt itketään mummo pitäs saada vai?

Oletko saanut seksiä oman käden kautta.

• Anonyymi

Omaa pärrää voi lirkutella vaikka virkkuukoukulla!

• Anonyymi

Mitähän nautintoa siitä saa kun paneskelee jonkun vieraan, lapsensa tai liki lapsenlapsensa ikäisen, kanssa? Saahan niitä kaikenlaisia perversioita olla, mutta ei pidä odottaa, että siihen toisilta vastakaikua saa, joten ei pidä ihmetellä kuten aloittaja tekee. Epänormaali on epänormaalia ja onneksi siihen on harvemmat halukkaita.
      En ole koskaan ymmärtänyt irtosuhteita, varta vasten olen aikanani kokeillut yhden yön juttuja ihan uteliaisuuttani, mutta en niistä mitään saanut.
      Jos taas ystäväksi, siis puhtaasti ystäväksi vanhemmalle haluaa, sen ei pitäisi olla sukupuolesta kiinni, samaa sukupuolta olevat voivat yhtä hyvin olla ystäviä ja auttaa toisiaan.

• Anonyymi

Sinulta on puuttunut tärkein, HIMO .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta on puuttunut tärkein, HIMO .

Miten himoita jotain täysin tuntematonta ihmistä????

• Anonyymi

Aloittaja ei taida ymmärtää, että seksi on taitolaji. Meillä vanhemmilla naisilla on jo vuosikymmenien kokemus seksistä, joten miksi suostua jonkun nuoremman sohlon esineeksi hauskanpitoon, kun se ei aloittelija kanssa itselle kovin hauskaa ole. Itse en koskaan ole ajatellut seksiä pelkkänä hauskanpitona, kyllä siihen on liittynyt aina voimakkaat tunteet partneria kohtaan, jotka on tehneet seksistä ruhtinaallisen ihanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2304
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2040
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1993
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1680
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1643
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      196
      1529
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1251
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1144
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1140
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1103
    Aihe