Airsoft vaatetus

mafku

Tarviiko muovikuula sodassa mitään erikoisempaa varustusta muuta kuin maskin?

10

1177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Rollaattori-

Mikä sota?! Tietääkseni Suomi ei ole tällä hetkellä sotatilassa kenenkään kanssa.

Kuitenkin, vaatetuksella ei ole väliä. Ainoat pakolliset varusteet mitä pitää olla, että pääsee pelaamaan ovat maski (tai muut kestävät lasit), ase ja ammukset.

Jos haluat kuitenkin liittyä johonkin tiimiin tai muuuten vain alkaa harrastamaan lajia aktiivisemmin, niin kannattaa ostaa maastopuku, sillä se parantaa naamioarvoa huomattavasti ja ilman maastopukua pelaava voidaan helposti katsoa "naskiksi".

Minkälainen sitten on hyvä maastopuku? Hyvä maastopuku on sellainen, että se kestää ja on kohtuuhintainen, yleensä armeijan ylijäämätavarat ovat tällaisia. Tässä laadukas maastopuku jollaisen itsekin omistan: http://kauppa.varusteleka.fi/tuotteet/index.php?nayta=bw-anzugs

• pikipää

tarkoitit sillä muovikuula sodalla AIRSOFT HARRASTUSTA ja siihen tarvii vähintään lasit jos on hyviä aseita kaikilla niin kannattaa ottaa esim. verkkarit alle ja tuulihousut päälle muuta suosittelen maskia päähän koska mua ammuttiin noin 2m-3m päästä mp5-a3 kurkuun ja se sattu mulla on siitä viäkin jälki ja sen aseen lähtönopeus oli 72m/s

• Finnic

No, Jee. Mua on ammuttu 5m päästä sarjaa naamaan kun oli vaan suojalasit ja siitä aseesta lähti 120m/s. Ja kannattaa tai melkein pitää olla maastopuku, jos ei vaan pelaa jotain takapihapelejä joissa alue on joku 10m joka suuntaan.

• mafku

Minkä painosii kuulia kantsis käyttää? 20g-30g?

• -Rollaattori-

Riippuu aseesta. Eli sähkö konepistooleissa/kivääreissä kannattaa käyttää 0.2 tai 0.25g kuulia. 0.30 kuulat ja sitä painavammat ovat lähinnä snipuihin ja etenkin viritettyihin sellaisiin sopivia kuulia.

• rulettaa
        -Rollaattori- kirjoitti:

Riippuu aseesta. Eli sähkö konepistooleissa/kivääreissä kannattaa käyttää 0.2 tai 0.25g kuulia. 0.30 kuulat ja sitä painavammat ovat lähinnä snipuihin ja etenkin viritettyihin sellaisiin sopivia kuulia.

Ite alotin harrastuksen pari päivää sitte minä ja kolme muuta ostettiin jokainen jousitoiminen hop up pistooli.Ite ostin maskin 35€,Kuulia(1600kpl)10€ ja pistooli 50€. Kyllä oli kivaa tänään ite käytin varusteina verkka housut ja t-paita pitkä hihainen paita päällä.

Paksut vaatteet ja maski.Ja tuo että sua ammuttiin kaulaan 3-4 metrin päästä niin on sääntö että pitää olla vähintään viiden metrin päässä ja jos on oikein lähellä niin voi sanoa vaan että "pum" sillä siitä osuu aika varmasti.Ei se oo oikein kivaa jos kaveri hiipii taakse ja ampuu takaraivoon metrin päästä.

• -Rollaattori-
        rulettaa kirjoitti:

Ite alotin harrastuksen pari päivää sitte minä ja kolme muuta ostettiin jokainen jousitoiminen hop up pistooli.Ite ostin maskin 35€,Kuulia(1600kpl)10€ ja pistooli 50€. Kyllä oli kivaa tänään ite käytin varusteina verkka housut ja t-paita pitkä hihainen paita päällä.

Paksut vaatteet ja maski.Ja tuo että sua ammuttiin kaulaan 3-4 metrin päästä niin on sääntö että pitää olla vähintään viiden metrin päässä ja jos on oikein lähellä niin voi sanoa vaan että "pum" sillä siitä osuu aika varmasti.Ei se oo oikein kivaa jos kaveri hiipii taakse ja ampuu takaraivoon metrin päästä.

Tuo 5 metrin sääntö on hyvä jos ei halua saada kipeitä osumia, mutta huono puoli on, että todellisuudessa läheltäkin voi ampua ohi. Tämän takia meidän peliporukassa on vain yksi sääntö: pelissä on oltava silmäsuojat, muita sääntöjä ei oikeastaan ole. Tänäänkin sain osuman ohimoon parin metrin päästä Maruin Vsr-10:stä ja täytyy myöntää, että kirpaisi, mutta jos ei halua itseänsä sattuvan niin tämä on väärä laji.

• bajazzo AS ®

TEAM :iessä on yleensä päävakiovarustuksiin eli pakollisina varustuksina Liivit, mutta on myös joilla on varusteina vain pelkät lasit..

• Reiska

Täs sulle erihyvä varustus jos ei oo rahasta puutetta:

Truspec MARPAT-maastopuku
      Hatch KP-250 polvisuojat
      US maiharit
      PT-bodyarmor
      JUST chestrig
      Hatch aviator käsineet
      Protec kypärä
      bolle x800 suojalasit
      TM M733 commando
      Web-tex assault holser
      WA M1911

Hintaa onki sitte ~1000€ mutta taatusti kovis varusteet

• Jode1999

kyllä kannattaa mun mielest olla housut ja takki ja ehkä joku hattu. mut en harrasta itse airsoftausta mutta on kavereita jotka harrastaa ja alotan itekkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3877
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3687
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2203
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1133
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe