Sielläkin on naapurit. 😉
Nähdään?
Muutto ei ratkaise mitään.
94
1157
Vastaukset
- Anonyymi
pienten lasten eronneet vanhemmat voivat kokea mm yksinäisyyttä tai syrjintää
- Anonyymi
Mikä sun ongelma on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun ongelma on
Nii
- Anonyymi
Tarhasetä näkee alkoholihuuruisia harhoja
- Anonyymi
Mistä sinä oot mun muuttoaikeista kuullut?
- AnonyymiUUSI
Sattumoisin minäkin olen muuttamassa.
- Anonyymi
Joka paikassa persenaamaämmiä... 🤢🤮😂😂😂
- Anonyymi
Joo... Karseita 🐷🐷🐷.
🤢🤢🤢🤮🤮 - Anonyymi
Jep.... Silmänalusjuonteet eräälläkin 26vee on ku 90 vuotiaal. .. 🤢🤢🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo muistanu hengittää? 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣 sä kyl vihaat mua ja lujaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, ku lähit.... 🎉🎉🎉😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva, ku lähit.... 🎉🎉🎉😁😁😁
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
Kantsii käydä kyl ulkonakin välillä.
Lapsi saa raitista ilmaa ja nukkuukin hyvin ulkona.... - Anonyymi
No nyt on kyllä jo aikamoiset ongelmat ainakin kirjoituksesta päätellen. Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep...hyvin tajusit!Bra saken!
-A mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii käydä kyl ulkonakin välillä.
Lapsi saa raitista ilmaa ja nukkuukin hyvin ulkona....Kuumeista lasta ei viedä ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera narsistinen ihminen vihaa kaikkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep...hyvin tajusit!Bra saken!
-A miesEi se ole A mies,vaan toi turvastaan ilkee oleggi gubbe!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuumeista lasta ei viedä ulos
Älä välitä noista. Sitä paitsi ei kaikki lapsetkaan oo samanlaisia. Ei kaikki tykkää ulkoilla ja nukkuu vaunuissa.
- Anonyymi
Kyllä se joissakin tapauksissa on hyvä. Joku traumaattinen kokemus vaikka roomassa helpottuu kun muuttaa tukholmaan.
- Anonyymi
Pitäisi nyt vihdoin tajuta, jokainen on yksilö, ihmisissä on eroja. Ei kaikki asu jossain pienessä pääkylässä.
- Anonyymi
Muutan Namibiaan hähäää
- Anonyymi
Ratkaiseeko muutto ongelmia? En usko olevan ratkaisu vaan pako reagtio, kun ei osaa ongelmiaan käsitellä.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂haista vittu
- Anonyymi
Täyttä ja pelottavaa valetta. Älä ikinä vie ääntä toiselta ihmiseltä
- Anonyymi
Millä tavalla asuntoon liittyy ongelmia? Eikö sitä voi muuten vaan muuttaa viihtyisämpään asuntoon?
- Anonyymi
Tuo on turhaa yleistystä. Olen asunut todella pienellä paikkakunnalla lähes parikymppiseksi. On aika kauan ollut sellainen, että pääkaunkiseudulla asuminen ei ole enää minun juttuni.
- Anonyymi
Ei kannata tuollaista olettaa kenestäkään. Minulla on ollut haaveena jo pidemmän aikaa muuttaminen pois pääkaupunkiseudulta. Lappi olisi ehdottomasti ykköskohde, mutta kylmän talven takia se ei sovi minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata tuollaista olettaa kenestäkään. Minulla on ollut haaveena jo pidemmän aikaa muuttaminen pois pääkaupunkiseudulta. Lappi olisi ehdottomasti ykköskohde, mutta kylmän talven takia se ei sovi minulle.
Gubbe ei itse pärjää yhdenkään naapurin kanssa,parempi ku muutat Venäjälle!
- Anonyymi
Jos ei ole muita ongelmia kuin muut ihmiset? Joku vegetaristi joka asuu metsästäjien ympäröimänä on todennäköisesti suuri pilkan ja ilkivallanteon kohde. Ateisti uskovaisten keskellä ja toisinpäin.
- Anonyymi
Jos muuttaisit, tai minä muuttaisin, sitten konkreettisista syistä vai mitä? Ei tällaisen takia. Kun näemme, niin tiedä että haluan rutistaa sinut syliini.
- Anonyymi
Ei muuteta sitten. Eihän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuteta sitten. Eihän?
En ole pakkaamassa tavaroita ja luulen, ettet sinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pakkaamassa tavaroita ja luulen, ettet sinäkään.
En. Muuttui kesä siivoukseksi.
- Anonyymi
En minä naapureiden takia muuttaisi. Ihan eri syyt on. Sitä en ymmärrä että mistä oot kuullut siitä. Olen kertonut vain kahdelle luotettavalle... joista toinen ei ollut luotettava näköjään.
- Anonyymi
Eiköhän tässä maassa muuteta tälläkin hetkellä ja paljon. Älä omi😳
- Anonyymi
En minäkään muuta naapureitten takia, enkä voi kuvitella asuvani mettän keskellä. Sellainen 10000-noin 15000 -tuhannen asukkaan pikku kaupunki.
- Anonyymi
Mitä muuttoa tarkoitat?
- Anonyymi
Talon rakentajat on ihana hanurifdarista. Nämä yhden miehen showt.
- Anonyymi
Vesimyyrä muuttaa aika usein kun jättää vuokrat maksamatta ja häiriköi naapureita. Eiköhän se viimeistään kesällä taas muuta.
- Anonyymi
Perustele vesimyyrä nimitystäsi.
- Anonyymi
Oot se Juice 2.Katso peiliin.
- Anonyymi
Pidä sinä vätys lätty kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot se Juice 2.Katso peiliin.
Faijjja❤️🔥
- Anonyymi
Riippuu, mihin muuttaa.... :D
- Anonyymi
Liikkuva kivi ei sammaloidu. Levoton mieli pistää muuttamaan.
- Anonyymi
Omakotitalo 100 hehtaarin tontilla... ei oo naapuri kovin lähellä
- Anonyymi
Siinäpä sitä on lääniä.
- Anonyymi
Varo etteivät suunnittele siihen lentokenttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varo etteivät suunnittele siihen lentokenttää.
Ei mun tontille kukaa mitää lentokenttää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tontille kukaa mitää lentokenttää.
Älähän nyt.jos jollakin on suhteita ylemmälle ja on sinulle tai sinun vanhemmille/isovanhemmille katkera voipi tulla.
- Anonyymi
Aloittaja, kenen ei kannattaisi muuttaa ja toivotko oikeesti että nähdään edelleen vai ??
- Anonyymi
Muutan naapuriisi. T. Cian vako-oja
- Anonyymi
Elämäsi täytyy olla kyllä kurjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäsi täytyy olla kyllä kurjaa.
Se oli läppä hei
- Anonyymi
Voi vittu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu
Eipäs kiroilla suu mätänee ilkeistä sanoista
- AnonyymiUUSI
Paitsi jos asuu keskellä metsää.
Onko joku palstalainen muuttamassa? - AnonyymiUUSI
Arto Satosesta tulee kelan pääjohtaja. Siihen päättyy toimeentulotuki, työmarkkinatuki, peruspäiväraha ja asumistuki. Enää ei tule tukia kellekään.
Niin sanottiin uutisissa.
Millä ajattelit elää?- AnonyymiUUSI
Töitä tekemällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Töitä tekemällä.
Kysyin aloittajalta koska se on työtön eikä oikein osaa tehdä mitään. Eikä edes halua tehdä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin aloittajalta koska se on työtön eikä oikein osaa tehdä mitään. Eikä edes halua tehdä mitään.
On vieläpä niin laiska ettei jaksa edes vastata tähän vaikka viettää kaiket päivät palstalla.
- AnonyymiUUSI
Jos saa kenkää perseelle on etsittävä ihan oma asunto. Ainakin näin ne normit tekee. Ei jäädä toisten nurkkiin elätiksi.
- AnonyymiUUSI
No kiva juttu, siinähän toivot.
- AnonyymiUUSI
Ai niin upee olet, että ihan elättää sut pitäis vuositolkulla. No et ole. Painava perse kun ei millään liiku toisten nurkista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai niin upee olet, että ihan elättää sut pitäis vuositolkulla. No et ole. Painava perse kun ei millään liiku toisten nurkista.
Miksi sä kuvittelet voivasi puhua kenellekään näin nimettömänä? Puhutella ketään ninettömänä? Mitä valhetta jankkaat täällä, ninettömänä??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä kuvittelet voivasi puhua kenellekään näin nimettömänä? Puhutella ketään ninettömänä? Mitä valhetta jankkaat täällä, ninettömänä??
Ja kukas sä olet, nimettömänä???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jaa kuule ei taida olla sulle, tässä jutussa kun valhetta ei ole!
- AnonyymiUUSI
Psykoterapia auttaa ap 😉
sieltä voi saada elinikäisiä työkaluja, oman elämänsä parantamiseen. 😉 Jos ei käytä näitä palveluja saattaa möhliä elämänsä 😉 toki jos on haavena istua rajoitetusti neljänseinän sisällä... maksella valintojaan niin mikäs siinä😉 vain otettu lääke auttaa 😉
Aikuisten oikeasti😉- AnonyymiUUSI
Kyllä noin se on.
- AnonyymiUUSI
Se on hyvä että neuvot sukulaisiasi psykoterapiaan. He tarvitsevat sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä että neuvot sukulaisiasi psykoterapiaan. He tarvitsevat sitä.
Ei ole mitään sukulaisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeläiset arpoo mitä ne on keskenään.... 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jälkeläiset arpoo mitä ne on keskenään.... 😂
Voi voi apropoo, taidat pohtia ja pohtia ihan yksin. 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö luulet hänen tekevän aina kun lottoat? Miten ihmeessä te voitte olla noin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit olla olemassa jos sinulla ei ole sukulaisia?
- AnonyymiUUSI
Mitä valintoja??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣 meinaatko ettei niitä itteesä ikinä mietitytä kuka on kuka kenellekin? Kokeilen miettiä itsesi lapsen asemaan... Ainiin ethän sä pysty!!
- AnonyymiUUSI
Jos vain olisi ollutkin erilainen naapuri, vähemmän itsekeskeinen ja enemmän huolissaan muista, joku normaali hyvä, ei epätoivoinen tila olisi jäänyt huomaamatta, hätämerkit olisi kuultu ja ehkä olisi jopa pelastettu. Varmasti lopussa vaikutti turmeltuneelta ilkeältä ja vastenmieliseltä. Mutta on harvinaista, että ne jotka ovat vajonneet alas, eivät tässä prosessissa huonone ja lisäksi tulee kohta, jossa onneton ja pahamaineinen sulautuu yhteen kohtalokkaalla tavalla. Muutto on uusi alku.
- AnonyymiUUSI
Raitis ulkoilma on terveellistä. Ei saa päästää lapsipuolia sisään ennen seitsemää. Se on epäterveellistä.
T Rovaniemi - 30 c - AnonyymiUUSI
Naapurit kiinostaa ketään?🥱
- AnonyymiUUSI
See ya 👋🏼
- AnonyymiUUSI
Mä en ainakaan ikinä enää muuta😤 Naapureista viis.
- AnonyymiUUSI
Haaveissa onkin asuinpaikka ilman naapureita. Suuri haave jonka toteutumisesta ei valitettavasti ole takeita. 😔
- AnonyymiUUSI
Sanoo stalkkeri 😂 Aloittaja, lopeta itsesi 👍
- AnonyymiUUSI
Savustetaanko sieltäkin ulos kun teillä stalkkereilla on oma kiusauskerho. Olette kuin jeesus hihhuleita.
- AnonyymiUUSI
Naapureitaan ei voi valita höhöhöhöhl.
- AnonyymiUUSI
Tänää lörpötellään sekavia t. Lörppö
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6428616Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3583327Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4522357- 1291383
- 341375
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151295Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091231- 941147
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651095Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää66959