Kovakuntoisen kova kokemus kansallispuistosta

Anonyymi-ap

Eikä tuonne kansallispuistoon päässyt kukaan muukin ikäiseni, siellä oli vartijat vahtimassa, että et mene sinne vaimoni on aika hyvä kuntoinen mutta hänkin palasi sieltä puolentunnin kuluttua, veljensä oli tunnin... minä odotin sen ajan odotusalueelle, jossa oli useita katoksia, tehty juuri tätä asiaa varten, ei yli 55 vuotialle.

- - -

Oliko sulla Numba foliohattu päässä vai kattila?

> § <

25

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sisäpiirin Apinoiden gorillan aloituksissa kaikissa on sama yhtäläisyys, aloituksen tekstissä ei ole pistettä.

• Anonyymi

Kyrvånsyylån aloituksissa kaikissa sama yhtäläisyys aloitus tulee junttilasta junttilan yöaikaan.

• Anonyymi

Vuonna 2022 Takissa vaimo meni siis huippuvaaralliseen luonnonpuistoon 20. huhtikuuta ja otti nämä kuvat kello 14 aikaan. https://ibb.co/TM1Jvm5z
      Kuvassa yltiöpäisen rohkeita vaarojen metsästäjiä varusteineen. Kuvat löytyy rouvan sivuilta ja yli 55 vuotiaat eivät päässeet myöskään temppeleille, joissa sielläkin rouva oli itsekseen. Se on tätä kuraa se brandy jota on kiskottu. Maksaa noin 200 bahtia pullo.
      https://edifying-bkk.com/wp/wp-content/uploads/2020/01/thai_whiskie_regency.jpg

• Anonyymi

Maistuu pontikan ja etikan sekoitukselta johon on lisätty vähän sokeria.

• Anonyymi

Muistan tuon puiston, se oli ihan kiva, olimme siellä muutaman tunnin, brandy mitä join kolme pulloa oli vsop medidian, taitaa olla kiinassa valmistettua, hinta oli 480-600 pullo .7 litraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan tuon puiston, se oli ihan kiva, olimme siellä muutaman tunnin, brandy mitä join kolme pulloa oli vsop medidian, taitaa olla kiinassa valmistettua, hinta oli 480-600 pullo .7 litraa.

Miten voit sen muistaa kun sinulla oli ikäraja sinne? Se kun on se sama puisto siellä Takin lähistöllä, jossa sinä dokasit hotellilla ja kuvasit parkkipaikan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voit sen muistaa kun sinulla oli ikäraja sinne? Se kun on se sama puisto siellä Takin lähistöllä, jossa sinä dokasit hotellilla ja kuvasit parkkipaikan.

Tuossa puistossa ei ole ikärajaa se on lapsille suunnattu, aika mukava... huolehdi vain reppana omasta dokaamisestasi, minulla ei ole koskaan ollut minkään päihteen kanssa minkäänlaisia ongelmia. TaK alueella on useampikin puisto.. kävimme kolmessa tai neljässä, yhteen niistä ole ikäräja, 55 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa puistossa ei ole ikärajaa se on lapsille suunnattu, aika mukava... huolehdi vain reppana omasta dokaamisestasi, minulla ei ole koskaan ollut minkään päihteen kanssa minkäänlaisia ongelmia. TaK alueella on useampikin puisto.. kävimme kolmessa tai neljässä, yhteen niistä ole ikäräja, 55 vuotta.

Kukaan ei käy kolmessa tai neljässä kansallispuistossa yhden viikonlopun aikana eikä varsinkaan kännissä ja rapakunnossa. Se puisto vaimosi kuvissa oli Mae Ping, koska vaimosi kuvasi vain sen puiston kyltin hän kävi vain siellä ja saman päivän aikana 20. päivä. Samana päivänä hän kävi temppeleillä ja sinä et ollut sielläkään mukana. Muualta ei ollut kuvia.
        Sinä laitoit tyhjästä paahtoleipälautasesta kuvan ja tyhjistä hillopurkeista. Sinä olit hotellihuoneessa kännissä ja krapulassa yksin. Takissa on ympäristössä muutamia puistoja, olen käynyt Namtokissa jossa hieno putous ja myös se on puisto johon ei sinun liikuntakyky riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"TaK alueella on useampikin puisto.. kävimme kolmessa tai neljässä, yhteen niistä ole ikäräja, 55 vuotta."

Varmasti pystynet kertomaan tuon puiston nimen?

• Anonyymi

Vaikka noihin ei mitään ikärajoja olekaan, niin Pasanen on ihan oikeassa siinä että ei kannata lähteä Pasasen kunnolla ja painolla tuonne käppäilemään. Märät kalliot on liukkaita ja puiset sillat lahoja ja vanhoja. Joku vuosi sitten kävin Myanmarin rajalla luonnonpuistossa. Satakiloisena rikoin tikkaita ja siltojen lautoja. Siitä jos olisi läpi mennyt niin morjens. Pudotusta oli kymmeniä metrejä. Yhdessä kohtaa oli noin kolme metriä korkea pystysuora seinämä, josta tikkaat oli kokonaan lahonneet pois ja piti kiivetä juurakosta ja puun oksista itseään kiskoen. Yhden puun lehdellä vielä makoili vihreä viperi kieltään lipoen rullalla. Pelkästään tuota kohtaa ei olisi Pasasen kunnolla päässyt ylös.

Tuolla jos telot itsesi, pelastusoperaatio on melkoinen, sillä sinne ei helikopterilla pääse ja vakuutus ei välttämättä korvaa puistoissa sattuneita haavereita. Tiedän Suomesta yhden tapauksen, jossa hiihtäjä repi itsensä kaatuessaan vesakkoon ja pelastajilla ei ollut moottorikelkkaa käytössään siihen hätään, niin ensihoitajat tuli kävellen latuja pitkin 2km, sitten saivat ahkion jostakin ja repivät potilaan 2km päähän tien varteen ambulanssiin. Läheltä piti ettei menehtynyt verenhukkaan kun oli hanurikin revennyt numeroa isommaksi.

• Anonyymi

Joo no voi voi sentään, että olet vallan juurakkoa pitkin kiivennyt, hyvä että sulla on kunto kohdillaan, voisit vaikkapa Laiffin kanssa harrastaa seinäkiipeilyä ja myös liukumäkiin raxikakaroitten seurassa.

Miten sun pään kunto, onko samaa laatua kuin kaikilla muillakin Sisäpiirin Apinoilla jotka ajattelevat pasastaan kaikessa mahdollisessa.

Tiesitkö muuten että viikonloppuna alkaa myös Hesassa sonkran, tosin ei vaikuta sun elämääs juntti siellä peräkylässäs ahkioinesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo no voi voi sentään, että olet vallan juurakkoa pitkin kiivennyt, hyvä että sulla on kunto kohdillaan, voisit vaikkapa Laiffin kanssa harrastaa seinäkiipeilyä ja myös liukumäkiin raxikakaroitten seurassa.

Miten sun pään kunto, onko samaa laatua kuin kaikilla muillakin Sisäpiirin Apinoilla jotka ajattelevat pasastaan kaikessa mahdollisessa.

Tiesitkö muuten että viikonloppuna alkaa myös Hesassa sonkran, tosin ei vaikuta sun elämääs juntti siellä peräkylässäs ahkioinesi.

Senssultahan tulemme varmaankin saamaan taas unohtumattoman kuvasarjan uudenvuoden riehasta savusaunoen arvovaltaisen kansainvälisen kutsuvierasjoukon läsnäollessa? Tuleeko hän mukaan? https://ibb.co/Bx7CZ74

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senssultahan tulemme varmaankin saamaan taas unohtumattoman kuvasarjan uudenvuoden riehasta savusaunoen arvovaltaisen kansainvälisen kutsuvierasjoukon läsnäollessa? Tuleeko hän mukaan? https://ibb.co/Bx7CZ74

Sisäpiirin Apinalla elämäntehtävänsä toteutus hyvin vauhdissa, saas nähdä koska kossukorkki narahtaa ja alkaa tulemaan tuutin täydeltä oiretta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sisäpiirin Apinalla elämäntehtävänsä toteutus hyvin vauhdissa, saas nähdä koska kossukorkki narahtaa ja alkaa tulemaan tuutin täydeltä oiretta.

Annan tuossa hieman lahkolle palautetta, https://ibb.co/hRRq2pCw

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan tuossa hieman lahkolle palautetta, https://ibb.co/hRRq2pCw

Anna samalla itsellesi palautetta. Laskin että sadasta ensimmäisestä avauksesta 77 on varmuudella sinun / Senssun ja kaksi on minun. Molemmat minun tekemät avaukset koskee Vantaata, tätä kaupunkia jota taidat luulla Los Angelesiksi, joka sijaitsee "hesan" vieressä, jota luulet New Yorkiksi. Sama suhdeluku pätee myös vastauksiin. Jos lakkaat puuttumasta vittuilevaan sävyyn joka asiaan, niin palautteesi loppuisi varmaankin varsin pian.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna samalla itsellesi palautetta. Laskin että sadasta ensimmäisestä avauksesta 77 on varmuudella sinun / Senssun ja kaksi on minun. Molemmat minun tekemät avaukset koskee Vantaata, tätä kaupunkia jota taidat luulla Los Angelesiksi, joka sijaitsee "hesan" vieressä, jota luulet New Yorkiksi. Sama suhdeluku pätee myös vastauksiin. Jos lakkaat puuttumasta vittuilevaan sävyyn joka asiaan, niin palautteesi loppuisi varmaankin varsin pian.

laiffila

Minä taas laskin että ole tehnyt viikossa korkeitaan viisi avausta ja nekin kaikki barbi aiheisia, suosittelen sinun tekemään jotain harhoillesi, ja maksaa 100velkasi, heti, tiedän tarkalleen mikä vantaa, espoo ja helsinki on koska olen asunut niissä kaikissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas laskin että ole tehnyt viikossa korkeitaan viisi avausta ja nekin kaikki barbi aiheisia, suosittelen sinun tekemään jotain harhoillesi, ja maksaa 100velkasi, heti, tiedän tarkalleen mikä vantaa, espoo ja helsinki on koska olen asunut niissä kaikissa.

Ja miten nämä juttusi, LA ja NY riippuu mistään, miten ja miksi liitit ne kommenttiisi, mikä suhdeluku mihin, yleensäkään ollut puheena, minusta sinä olet vain yksinkertaisesti täysin sekopää, ja yleensä yksinkertaisin vastaus on oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit että ne pallomahabarbiet on pattajanlahkolaisien näköisiä. Mitä tykkäät tästä komistuksesta? https://ibb.co/Bx7CZ74

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroit että ne pallomahabarbiet on pattajanlahkolaisien näköisiä. Mitä tykkäät tästä komistuksesta? https://ibb.co/Bx7CZ74

Niin kerroin eikä idea ollut minun niitä liikkuu netissä, minua ei loukkaa jos joku pelle photosoppaa minun turpani tuohin kuvaan, senkun vaan vanhaa miestä vaan huvittaa moinen heikkous, kun ei enää ole resursseja muuhun, on olemassa kattilat, jota Laiffila olet aijaillut tuntemattomien ihmisten päähän ja minusta se on hullun tekosia, joka vie sinulta kaiken pohjan pois.... joka viittaa älylliseen elämään päässäsi, vaikka sellainen sinusta kaiketi on hauskaa, minusta se voi on osoitus heikkoudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihmeellistä kiukuttelua, mikä sun pään kunto ollen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaasta tarkalleen et tiedä yhtään mitään vaikka olet asunut siellä 10 vuotta vuokrakopperossa missä ollen varpaan kynsiä ruokapöydällä, ja jätesäkkejä käytettyine vaippoineen lattiat täynnä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaasta tarkalleen et tiedä yhtään mitään vaikka olet asunut siellä 10 vuotta vuokrakopperossa missä ollen varpaan kynsiä ruokapöydällä, ja jätesäkkejä käytettyine vaippoineen lattiat täynnä.

Niinkö on päässyt käymään, että olet huolissasi minun asioista, voi reppanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kerroin eikä idea ollut minun niitä liikkuu netissä, minua ei loukkaa jos joku pelle photosoppaa minun turpani tuohin kuvaan, senkun vaan vanhaa miestä vaan huvittaa moinen heikkous, kun ei enää ole resursseja muuhun, on olemassa kattilat, jota Laiffila olet aijaillut tuntemattomien ihmisten päähän ja minusta se on hullun tekosia, joka vie sinulta kaiken pohjan pois.... joka viittaa älylliseen elämään päässäsi, vaikka sellainen sinusta kaiketi on hauskaa, minusta se voi on osoitus heikkoudesta.

Sinun kannattaa kuitenkin muistaa, kuka on aloittanut toisten solvaamisen, nimittelyn ja ulkonäön haukkumisen. Ulotit vihakampanjasi vaimoihin ja lapsiin ja se ei ole loppunut koskaan.

Selitykseksi ei kelpaa että "En se minä ollut, se oli Senssu" 8)

Tänään rakennettiin stage ja vietiin tuolit valmiiksi huomiselle juhla-alueelle, jossa yhteisruokailua ja elävää musiikkia. Huomenna on pitä päivä.

Pyydän sinua huomaamaan sen että ketkään muut ei ole toistensa kimpussa. Ei ole mitään syytä olla. Ketkään muut ei ole haukkuneet toisiaan eivätkä ole toisiaan vastaan.

Onko vika siis sinussa, vai kaikissa muissa? Mieti sitä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaa kuitenkin muistaa, kuka on aloittanut toisten solvaamisen, nimittelyn ja ulkonäön haukkumisen. Ulotit vihakampanjasi vaimoihin ja lapsiin ja se ei ole loppunut koskaan.

Selitykseksi ei kelpaa että "En se minä ollut, se oli Senssu" 8)

Tänään rakennettiin stage ja vietiin tuolit valmiiksi huomiselle juhla-alueelle, jossa yhteisruokailua ja elävää musiikkia. Huomenna on pitä päivä.

Pyydän sinua huomaamaan sen että ketkään muut ei ole toistensa kimpussa. Ei ole mitään syytä olla. Ketkään muut ei ole haukkuneet toisiaan eivätkä ole toisiaan vastaan.

Onko vika siis sinussa, vai kaikissa muissa? Mieti sitä.

2010

Jommasta kummasta sylttytehtaasta on kaikki ongelmat lähtöisin joko sinun tai laiffilan, mutta saattaa olla kyseessä vain yksi sylttytehdas, laiffilalle referenssit puhuvat puolestaan.
        By NumBall

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 pasasenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      82
      1559
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      40
      1219
    3. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      192
      846
    4. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      82
      840
    5. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      53
      815
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      812
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      810
    8. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      738
    9. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      33
      719
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      709
    Aihe