Mitä tekoja ja sanoja voisit antaa anteeksi?

Anonyymi-ap

Rakkaussuhteessa?

8

408

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En yhtikäs mitään.

• Kertaluontoiset (tai harvoin tapahtuvat) pikaistuksissa sanotut hölmöydet voin antaa anteeksi ja myös sellaiset teot, jotka eivät ole kovin vakavia.

• Anonyymi

Millaiset sanat? Mitkä teot eivät ole sun mielestä kovin vakavia? Kerro esimerkkejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaiset sanat? Mitkä teot eivät ole sun mielestä kovin vakavia? Kerro esimerkkejä.

Minä en anna anteeksi jos nimitellään sellaiseksi mitä ei ole , silloin on suhde finiitto ja toinen ei muka käsitä miksi jää yksin, silloin vai vaan sanoa että kun ensimmäisen kerran nimittelee rumasti niin tietää ettei se jää viimeiseksi . Oli äkkipiaisuudessa sanonut tai jossain muussa tunteen purkauksessa .

• Anonyymi kirjoitti:

Sanat joilla loukataan itselleni läheisiä ihmisiä ovat aika tavalla anteeksiantamattomia, mutta jos sellaista tapahtuisi, niin silloin olisi rakkauspakkaus kyllä väärin "valittu".
        Teot joilla ei satuteta ketään ovat sellaisia ei kovin vakavia. Esimerkkinä jonkin astian uudelleen muotoilu.

• Anonyymi

Vakava luottamuksen pettäminen, turvattomuuuden aiheuttaminen, tunnekylmyys/ heikot sosiaaliset taidot, empatian osoittamisessa ongelmia

• Anonyymi

vastaus mitä EN voisi antaa, luin otsikon väärin*

• Anonyymi

Stressitilanteessa tai riidassa äänen korottamisen tai töykeän puheen. Merkkipäivän tai muun tärkeän asian unohtamisen. Sekoilun aikataulun kanssa. Toisen pussaamisen pikkujouluissa tmv.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      132
      2782
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2227
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1783
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      364
      1318
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1270
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 130
      954
    Aihe