missä eläkegayt

olen herätellyt et vois tapailla toisia Con Hombres homosaunassa kyllä käy meitä ja varmaan myös transuja no ei voi tietää kun saunassa olla nakuna tuo Qruiser oli ok mutta sekään ei toimi enää oiskohan muita? t.Esko/Erja

18

1072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Con Hombres:ssa tulee käytyä silloin tällöin ja mukava paikka tavata porukkaa. Saunoa, jutella, pari kaljaa ja seksiä aina silloin tällöin. Ei edes aina sitä etsikään. persikka.net:ssä oi myös etsiä seuraa.

• Anonyymi

kävin eilen con Hombres saunomassa ja muta kivaa olis kiva sinut siellä tavata

• Anonyymi

Olin Con Hombres:ss pääsiäisen aikana ja tapasi siellä useita varttuneempia miehiä.
      Saunottiin, juteltiin ja sekstailtiin. Oli siellä nuorempiakin ja kyllä heistäkin seuraa sai.
      Tule ihmeessä sinne niin tutustutaan ja sitten vaikka sitä!

• Anonyymi

Kiva olisi kyllä löytää oma homosetä jonka luokse voisi aina joskus poiketa poistamaan paineita ja nauttimaan poika rakkauden ihanuuksista eri muodoissa. M50

• Anonyymi

Itse en kyllä välttämättä kaipaa mitään julkista saunaa paikaksi lempiä miehen kanssa vaan rauhaisan makuukammarin missä imutella ja lykkiä rauhassa nautinnollisesti puolin ja toisin paineen pois pusseista ja pepusta. Vanhemman miehen kanssa kiirettä nauttien

• Hiljasta ollut huomenna ois tarkoitus käydä kävin kuukausi sit ja sain ihanaa mustaa imeä ja peppuunkin pus pus

• Anonyymi00009

Launtaina meen taas imuttaa eläkekulliani ,tavataan siel,voi laitta viestiä tänne

• Hei nyt perjantaina 6.2 meen saunomaan ja ois ihanaa saada taas imeä useita ja niellä tietysti aina nam nam

• Anonyymi00010

Käyköhän siellä hyviä miehiä antamas sexyy,mä oon ainakin aina saanut hyvää.

• Anonyymi00011

Onks Paavoo näkynyt?

• Anonyymi00012

Tuolla ruskettuu.

Onko pökälettä tarjolla?

• Anonyymi00013

Hei Kiso! Missä olit eilen?

• Anonyymi00014

On aika riski persehomolla käydä uimahallissa ja höyrysaunassa.. Jos pääsee kova aivastus eikä osaa sitä varoa niin saattaa peräluiku lentää saunan lattialle.. eikä välttämättä kovin kiinteässä muodossa.

Näitä on sattunut meinaan..

• Anonyymi00016

Minulta on kerran tullut housuun juuri tuon syyn vuoksi.. Olen Vili Pippeli.

• Anonyymi00017

Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

Häpeälistä.

• Anonyymi00020
        UUSI

Pitää käyttää vaipaa!

T. Esko 88v

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

Häpeälistä.

Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.

Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      386
      10084
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      95
      6404
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      401
      6116
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      161
      4461
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      3768
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      87
      3348
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      96
      3311
    8. Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en
      Sinkut
      64
      3116
    9. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      7
      3058
    10. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      3012
    Aihe