missä eläkegayt

olen herätellyt et vois tapailla toisia Con Hombres homosaunassa kyllä käy meitä ja varmaan myös transuja no ei voi tietää kun saunassa olla nakuna tuo Qruiser oli ok mutta sekään ei toimi enää oiskohan muita? t.Esko/Erja

31

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Con Hombres:ssa tulee käytyä silloin tällöin ja mukava paikka tavata porukkaa. Saunoa, jutella, pari kaljaa ja seksiä aina silloin tällöin. Ei edes aina sitä etsikään. persikka.net:ssä oi myös etsiä seuraa.

    • Anonyymi

      kävin eilen con Hombres saunomassa ja muta kivaa olis kiva sinut siellä tavata

    • Anonyymi

      Olin Con Hombres:ss pääsiäisen aikana ja tapasi siellä useita varttuneempia miehiä.
      Saunottiin, juteltiin ja sekstailtiin. Oli siellä nuorempiakin ja kyllä heistäkin seuraa sai.
      Tule ihmeessä sinne niin tutustutaan ja sitten vaikka sitä!

    • Anonyymi

      Kiva olisi kyllä löytää oma homosetä jonka luokse voisi aina joskus poiketa poistamaan paineita ja nauttimaan poika rakkauden ihanuuksista eri muodoissa. M50

    • Anonyymi

      Itse en kyllä välttämättä kaipaa mitään julkista saunaa paikaksi lempiä miehen kanssa vaan rauhaisan makuukammarin missä imutella ja lykkiä rauhassa nautinnollisesti puolin ja toisin paineen pois pusseista ja pepusta. Vanhemman miehen kanssa kiirettä nauttien

    • Hiljasta ollut huomenna ois tarkoitus käydä kävin kuukausi sit ja sain ihanaa mustaa imeä ja peppuunkin pus pus

    • Anonyymi00009

      Launtaina meen taas imuttaa eläkekulliani ,tavataan siel,voi laitta viestiä tänne

      • Hei nyt perjantaina 6.2 meen saunomaan ja ois ihanaa saada taas imeä useita ja niellä tietysti aina nam nam


    • Anonyymi00010

      Käyköhän siellä hyviä miehiä antamas sexyy,mä oon ainakin aina saanut hyvää.

    • Anonyymi00011

      Onks Paavoo näkynyt?

    • Anonyymi00012

      Tuolla ruskettuu.

      Onko pökälettä tarjolla?

    • Anonyymi00013

      Hei Kiso! Missä olit eilen?

    • Anonyymi00014

      On aika riski persehomolla käydä uimahallissa ja höyrysaunassa.. Jos pääsee kova aivastus eikä osaa sitä varoa niin saattaa peräluiku lentää saunan lattialle.. eikä välttämättä kovin kiinteässä muodossa.

      Näitä on sattunut meinaan..

      • Anonyymi00016

        Minulta on kerran tullut housuun juuri tuon syyn vuoksi.. Olen Vili Pippeli.


      • Anonyymi00017

        Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

        Häpeälistä.


      • Anonyymi00020

        Pitää käyttää vaipaa!

        T. Esko 88v


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

        Häpeälistä.

        Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.

        Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?

        Minä tulen paikalle jos Mikko ja Sampuli ovat siellä kanssa!


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.

        Olisikohan olleet minun? Hukkasit hampaani Mixeissä.. missä helvatossa ne o!?!

        T. Esko Röpäjä 88v


    • Anonyymi00028

      Vanha mies vaipoissa himoitsee nuorta poikaa. Sitten ripuli roiskuu.

      • Anonyymi00029

        Helvetin kuustoista! Tiedätkö sinä missä hampaani ovat?


      • Anonyymi00030

        Brööts Brööts sanoo peppureikä!


      • Anonyymi00032

        Älä viitsi, Arttu! Tiedäthän himoni!


    • Anonyymi00031

      Saunassa keskiviikkona ja seuraa vailla,oon top setä.

    • Anonyymi00033

      Minä olen tulossa kesäkuun ensimmäisellä viikolla saunomaan. Tykkään kakasta.

      T. Pershurtta-Arttu

    • Anonyymi00034

      Itse käyn monesti Con Hombresa:ssa. Aina olen saanut siellä kullia. Niin nuorilta kuin vanhoiltakin.

      • Ihanaa kävin viime viikolla imin ja sain mustaa peppuun mormi mutta kovaa ihanasti viikon kuluttua joko la tai su puss


    • Anonyymi00036

      Kokeile kaupan liukuvoidetta. Millaista on olla USA-gay ?

    • Anonyymi00037

      Täällä vanhainkodissa on monia vanhoja gaymiehiä. Heillä ei tosin pippeli enää kovene ja pyllystä valuu ripulia. Eivät myöskään muista olevansa gay. Heitäkö haluat rakastella?

    • Anonyymi00038

      Ihana sauna ja tarjonta,saa nuorta sekä vanhaa,ihanaa naida ,kun porukat seuraa ja ihanaa imuttaa,nuoria,saavat hyvää oppia imutteluun ja persepanpanoihin.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

      Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      68
      4033
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      23
      2845
    3. Jorma Lind kuollut

      Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      55
      2043
    4. Hitaille omat kassat

      Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      217
      2008
    5. Mikä on kaunein

      Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1446
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

      Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1290
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

      Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1099
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

      Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1091
    9. Mitä yhteistä sinulla

      on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      935
    10. Olisit ollut niin

      Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      906
    Aihe