missä eläkegayt

olen herätellyt et vois tapailla toisia Con Hombres homosaunassa kyllä käy meitä ja varmaan myös transuja no ei voi tietää kun saunassa olla nakuna tuo Qruiser oli ok mutta sekään ei toimi enää oiskohan muita? t.Esko/Erja

25

1312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Con Hombres:ssa tulee käytyä silloin tällöin ja mukava paikka tavata porukkaa. Saunoa, jutella, pari kaljaa ja seksiä aina silloin tällöin. Ei edes aina sitä etsikään. persikka.net:ssä oi myös etsiä seuraa.

• Anonyymi

kävin eilen con Hombres saunomassa ja muta kivaa olis kiva sinut siellä tavata

• Anonyymi

Olin Con Hombres:ss pääsiäisen aikana ja tapasi siellä useita varttuneempia miehiä.
      Saunottiin, juteltiin ja sekstailtiin. Oli siellä nuorempiakin ja kyllä heistäkin seuraa sai.
      Tule ihmeessä sinne niin tutustutaan ja sitten vaikka sitä!

• Anonyymi

Kiva olisi kyllä löytää oma homosetä jonka luokse voisi aina joskus poiketa poistamaan paineita ja nauttimaan poika rakkauden ihanuuksista eri muodoissa. M50

• Anonyymi

Itse en kyllä välttämättä kaipaa mitään julkista saunaa paikaksi lempiä miehen kanssa vaan rauhaisan makuukammarin missä imutella ja lykkiä rauhassa nautinnollisesti puolin ja toisin paineen pois pusseista ja pepusta. Vanhemman miehen kanssa kiirettä nauttien

• Hiljasta ollut huomenna ois tarkoitus käydä kävin kuukausi sit ja sain ihanaa mustaa imeä ja peppuunkin pus pus

• Anonyymi00009

Launtaina meen taas imuttaa eläkekulliani ,tavataan siel,voi laitta viestiä tänne

• Hei nyt perjantaina 6.2 meen saunomaan ja ois ihanaa saada taas imeä useita ja niellä tietysti aina nam nam

• Anonyymi00010

Käyköhän siellä hyviä miehiä antamas sexyy,mä oon ainakin aina saanut hyvää.

• Anonyymi00011

Onks Paavoo näkynyt?

• Anonyymi00012

Tuolla ruskettuu.

Onko pökälettä tarjolla?

• Anonyymi00013

Hei Kiso! Missä olit eilen?

• Anonyymi00014

On aika riski persehomolla käydä uimahallissa ja höyrysaunassa.. Jos pääsee kova aivastus eikä osaa sitä varoa niin saattaa peräluiku lentää saunan lattialle.. eikä välttämättä kovin kiinteässä muodossa.

Näitä on sattunut meinaan..

• Anonyymi00016

Minulta on kerran tullut housuun juuri tuon syyn vuoksi.. Olen Vili Pippeli.

• Anonyymi00017

Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

Häpeälistä.

• Anonyymi00020

Pitää käyttää vaipaa!

T. Esko 88v

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.

Häpeälistä.

Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?

Minä tulen paikalle jos Mikko ja Sampuli ovat siellä kanssa!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olisikohan olleet minun? Hukkasit hampaani Mixeissä.. missä helvatossa ne o!?!

T. Esko Röpäjä 88v

• Anonyymi00028

Vanha mies vaipoissa himoitsee nuorta poikaa. Sitten ripuli roiskuu.

• Anonyymi00029

Helvetin kuustoista! Tiedätkö sinä missä hampaani ovat?

• Anonyymi00030

Brööts Brööts sanoo peppureikä!

• Anonyymi00032

Älä viitsi, Arttu! Tiedäthän himoni!

• Anonyymi00031

Saunassa keskiviikkona ja seuraa vailla,oon top setä.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      324
      4243
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2385
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2026
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1521
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      40
      1028
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      136
      986
    7. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      967
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    10. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    Aihe