olen herätellyt et vois tapailla toisia Con Hombres homosaunassa kyllä käy meitä ja varmaan myös transuja no ei voi tietää kun saunassa olla nakuna tuo Qruiser oli ok mutta sekään ei toimi enää oiskohan muita? t.Esko/Erja
missä eläkegayt
5
645
Vastaukset
- Anonyymi
Con Hombres:ssa tulee käytyä silloin tällöin ja mukava paikka tavata porukkaa. Saunoa, jutella, pari kaljaa ja seksiä aina silloin tällöin. Ei edes aina sitä etsikään. persikka.net:ssä oi myös etsiä seuraa.
- Anonyymi
kävin eilen con Hombres saunomassa ja muta kivaa olis kiva sinut siellä tavata
- Anonyymi
Olin Con Hombres:ss pääsiäisen aikana ja tapasi siellä useita varttuneempia miehiä.
Saunottiin, juteltiin ja sekstailtiin. Oli siellä nuorempiakin ja kyllä heistäkin seuraa sai.
Tule ihmeessä sinne niin tutustutaan ja sitten vaikka sitä! - Anonyymi
Kiva olisi kyllä löytää oma homosetä jonka luokse voisi aina joskus poiketa poistamaan paineita ja nauttimaan poika rakkauden ihanuuksista eri muodoissa. M50
- Anonyymi
Itse en kyllä välttämättä kaipaa mitään julkista saunaa paikaksi lempiä miehen kanssa vaan rauhaisan makuukammarin missä imutella ja lykkiä rauhassa nautinnollisesti puolin ja toisin paineen pois pusseista ja pepusta. Vanhemman miehen kanssa kiirettä nauttien
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434243Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202704Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412462Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?821497Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481189
- 781107
- 59983
- 45976
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En172959