olen herätellyt et vois tapailla toisia Con Hombres homosaunassa kyllä käy meitä ja varmaan myös transuja no ei voi tietää kun saunassa olla nakuna tuo Qruiser oli ok mutta sekään ei toimi enää oiskohan muita? t.Esko/Erja
missä eläkegayt
31
1761
Vastaukset
- Anonyymi
Con Hombres:ssa tulee käytyä silloin tällöin ja mukava paikka tavata porukkaa. Saunoa, jutella, pari kaljaa ja seksiä aina silloin tällöin. Ei edes aina sitä etsikään. persikka.net:ssä oi myös etsiä seuraa.
- Anonyymi
kävin eilen con Hombres saunomassa ja muta kivaa olis kiva sinut siellä tavata
- Anonyymi
Olin Con Hombres:ss pääsiäisen aikana ja tapasi siellä useita varttuneempia miehiä.
Saunottiin, juteltiin ja sekstailtiin. Oli siellä nuorempiakin ja kyllä heistäkin seuraa sai.
Tule ihmeessä sinne niin tutustutaan ja sitten vaikka sitä! - Anonyymi
Kiva olisi kyllä löytää oma homosetä jonka luokse voisi aina joskus poiketa poistamaan paineita ja nauttimaan poika rakkauden ihanuuksista eri muodoissa. M50
- Anonyymi
Itse en kyllä välttämättä kaipaa mitään julkista saunaa paikaksi lempiä miehen kanssa vaan rauhaisan makuukammarin missä imutella ja lykkiä rauhassa nautinnollisesti puolin ja toisin paineen pois pusseista ja pepusta. Vanhemman miehen kanssa kiirettä nauttien
Hiljasta ollut huomenna ois tarkoitus käydä kävin kuukausi sit ja sain ihanaa mustaa imeä ja peppuunkin pus pus
- Anonyymi00009
Launtaina meen taas imuttaa eläkekulliani ,tavataan siel,voi laitta viestiä tänne
Hei nyt perjantaina 6.2 meen saunomaan ja ois ihanaa saada taas imeä useita ja niellä tietysti aina nam nam
- Anonyymi00010
Käyköhän siellä hyviä miehiä antamas sexyy,mä oon ainakin aina saanut hyvää.
- Anonyymi00011
Onks Paavoo näkynyt?
- Anonyymi00012
Tuolla ruskettuu.
Onko pökälettä tarjolla? - Anonyymi00013
Hei Kiso! Missä olit eilen?
- Anonyymi00014
On aika riski persehomolla käydä uimahallissa ja höyrysaunassa.. Jos pääsee kova aivastus eikä osaa sitä varoa niin saattaa peräluiku lentää saunan lattialle.. eikä välttämättä kovin kiinteässä muodossa.
Näitä on sattunut meinaan..- Anonyymi00016
Minulta on kerran tullut housuun juuri tuon syyn vuoksi.. Olen Vili Pippeli.
- Anonyymi00017
Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.
Häpeälistä. - Anonyymi00020
Pitää käyttää vaipaa!
T. Esko 88v - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Olin kerran homo uima hallissa ja sielä vanha eläke mies pudotti teko hampaansa saunasa.
Häpeälistä.Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.
Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Arvaa mitä muuta saattaa eläkeläisäijältä pudota kuin tekohampaat?
Minä tulen paikalle jos Mikko ja Sampuli ovat siellä kanssa!
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Opettele edes suomea, jos kerran Suomessa asut.
Olisikohan olleet minun? Hukkasit hampaani Mixeissä.. missä helvatossa ne o!?!
T. Esko Röpäjä 88v
- Anonyymi00028
Vanha mies vaipoissa himoitsee nuorta poikaa. Sitten ripuli roiskuu.
- Anonyymi00029
Helvetin kuustoista! Tiedätkö sinä missä hampaani ovat?
- Anonyymi00030
Brööts Brööts sanoo peppureikä!
- Anonyymi00032
Älä viitsi, Arttu! Tiedäthän himoni!
- Anonyymi00031
Saunassa keskiviikkona ja seuraa vailla,oon top setä.
- Anonyymi00033
Minä olen tulossa kesäkuun ensimmäisellä viikolla saunomaan. Tykkään kakasta.
T. Pershurtta-Arttu - Anonyymi00034
Itse käyn monesti Con Hombresa:ssa. Aina olen saanut siellä kullia. Niin nuorilta kuin vanhoiltakin.
Ihanaa kävin viime viikolla imin ja sain mustaa peppuun mormi mutta kovaa ihanasti viikon kuluttua joko la tai su puss
- Anonyymi00036
Kokeile kaupan liukuvoidetta. Millaista on olla USA-gay ?
- Anonyymi00037
Täällä vanhainkodissa on monia vanhoja gaymiehiä. Heillä ei tosin pippeli enää kovene ja pyllystä valuu ripulia. Eivät myöskään muista olevansa gay. Heitäkö haluat rakastella?
- Anonyymi00038
Ihana sauna ja tarjonta,saa nuorta sekä vanhaa,ihanaa naida ,kun porukat seuraa ja ihanaa imuttaa,nuoria,saavat hyvää oppia imutteluun ja persepanpanoihin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501090Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 59881