Kukaan ei tämän kaupungin kansalaisista pysty puolustautumaan Venäjän hyökkäystä vastaan ei kukaan.
Tämä Kajaani on vitsi
17
298
Vastaukset
- Anonyymi
Mies joka rakastaa naista ei lähde pakoon sotaan
- Anonyymi
Puhutko näistä ulkomaalaisista jotka peilistä omaa kuvaa rakastavat?
- Anonyymi
Naama on yhtä ruma kuin nyrkkeilysäkki loppu tulee nopeasti.
- Anonyymi
Yhtä nopeasti mitä harmaakarhulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä nopeasti mitä harmaakarhulla.
Onko Venäjällä harmaakarhuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Venäjällä harmaakarhuja?
Lahti L-39 on Aimo Lahden vuonna 1939 kehittämä panssarintorjuntakivääri toiselta nimeltään norsupyssy,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahti L-39 on Aimo Lahden vuonna 1939 kehittämä panssarintorjuntakivääri toiselta nimeltään norsupyssy,
Wp:
...Vuonna 1986 loput aseet joko myytiin tai hävitettiin.
- Anonyymi
Kotiryssät kahden maan kansalaiset näitä trolleja kirjoittelee. Luulevat että Kainuussa ryssiä pelätään ikinä. Sotivat näin nuo kotiryssät.
- Anonyymi
Siitähä niille maksetaan. Raportoidakin pitää tiedustelusta.
- Anonyymi
Kävin asep. 8 kk. KAINUUN PRIKAATI...UPSEERIT pettyivät, kun en lähtenyt Jalkoihin ja muita Varusmiehiä Virutti joka päivä, kun minua KEHITTIIN tosi paljon päivästä toiseen, mutta toisaaltaan suostuin seuraaviin Määritelmiin ---》ESIMERKKI ja NEUVONANTAJA ---》Esim. Aivot ja Yleiskunto Huipussaan ja Esim. Paineensietokyky TÄYSIN KORREKTI ---》Totaalisesti PELOTON, EI Paniikkia, uudet asiat saman tien Tiedossa, ei tarvittu ohjeistaa kertaakaan minua, ITSEOPPINUT, Sanoinkuvaamattoman YliNopea ja Käsittämättömän YLIVOIMAKAS Esim. Pidin 122mm Tykkiä 4 Sormen Sormenjäljissä, kun muut Tykkimiehet päästivät kätensä Irti TYKISTÄ ---》Lavetista ja olisin pitänyt Tykkiä Ilmassa LAVETISTA käsin Raskaimmasta Kohdasta vaikka koko päivän ja yllättäen eräs Tykkimis sanoi minulle, että LASKE ALAS SE TYKKI...ETKÖ SINÄ YMMÄRRÄ...SE PAINAA TUHANSIA KILOJA...vaikka minun 4:ssä Sormenjäljessä tämä TYKKI painoi yhtä paljon, kuin MUSTEKYNÄ 😈🖤☝️✍️👽
- Anonyymi
Höpö höpö,otahan lääkkeeksi😂😂😂
- Anonyymi
Sudet tapetaan koirien ruuaksi ekana
- Anonyymi
Kohta on onneksi petoviili Putin vallannut Suomen, siinä samassa Ukrainan.
- Anonyymi
TERVETULOA TOVERI PUUTTIN.
ON TÄÄLÄ JO ODOTETTUKIN. - Anonyymi
Ei tänne Koskaan mikään venäjä hyökkää. Siellä vaa meneillään NL sisällis sota , pidetää kuule omat asiat huoli.
- Anonyymi
eikö tuol logiikal pidä pelätä ukrainankin hyökkäystä , heillä pitkän kantaman drrooneja? ukraina on hyökänny jo fakta mot PUOLAAN mikä nato maa, ja tappavasti..
mietikää sitä.
pidetää siis huoli omat asiat. - Anonyymi
Väärä sanajärjestys aloittajalla. Disinformaatiota. Joka mökki täynnä aseita, turha pelätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662338Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.421951Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301668Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761633Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1001536Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1341263Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851263Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251166En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9972- 77969