Kyselen erityisesti työssäkäyvien unihaasteista. Onko teillä unihaasteita? Jos on niin millaisia unihaasteita? Miten uniongelmat vaikuttavat arkeesi? Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia.
Unihaasteet
1
320
Vastaukset
- Anonyymi
Olen opiskelija ja koko viime viikon oli todella hankalaa nukkumisen kanssa. Vain seitinohutta puoliunta. Lisäksi minulla on psykoosiherkyys, joten saatan kehittää psykoosin valvomisesta. Kaikki toimet koulussa ja kotona on nyt jäissä kun en jaksa mitään, pelkään etten saa unta ja siinä sitä viheliäistä kierrettä nyt valvon. Hain kaupasta melatoniinia mutta ei ole ainakaan vielä auttanut. Jossain vaiheessa ehkä hakeuduttava osastolle niin saavat pumpata sen verran rauhoittavia että varmasti nukkuu. Yksityiselämä on ollut erittäin vaikeaa ja haasteellista viime aikoina. Olen vedellyt rajoja (entisille) tärkeille ihmisille. Tai no ainakin yhdelle. Lisäksi opiskelen ihan upouutta alaa josta minulla ei ole juuri näkemystä tau kokemusta niin että skarppina pitäisi olla arkipäivät. Katsotaan miten tässä taas käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233