Olis kiva tietää avokelasta sitä että jos on oikea kätinen niin pitääkö oikealla kädellä pitää vavasta kiinni ja vasemmalla kädellä kelata vai toisinpäin?
Avokela
5
958
Vastaukset
- jukkex
kyllä iste pidän oikeakätisenä avokelaa niinkuin kela alas päin, siitä on sitten helppo oikealla kädellä pitää siimaa ja kelata, vasemmalla oikeastaan vain pidetään vavasta kiinni. Se minun mielipide
- saapas
vasemmalla kädellä ja oikeella pidän vavasta, kela alaspäin suunnattuna ja pidän sitä vasurina (oma mielipide). Itse olen oikeakätinen.
- laikaman
saapas kirjoitti:
vasemmalla kädellä ja oikeella pidän vavasta, kela alaspäin suunnattuna ja pidän sitä vasurina (oma mielipide). Itse olen oikeakätinen.
Taitaa olla paremman käden keskittyminen haittoon ja huonomman kelaamiseen. Eli oikeakätisellä vapa oikeassa kädessä ja vasemmalla keltaan. Kahdenkäden vavalla oikea on on kelan juuressa ja vasen takana heitossa.
Hyrräkela taitaa olla toinen juttu. - NimimErkki
laikaman kirjoitti:
Taitaa olla paremman käden keskittyminen haittoon ja huonomman kelaamiseen. Eli oikeakätisellä vapa oikeassa kädessä ja vasemmalla keltaan. Kahdenkäden vavalla oikea on on kelan juuressa ja vasen takana heitossa.
Hyrräkela taitaa olla toinen juttu.Niin, kai jokainen harrastaa kalastusta kaloja saadakseen. Ja silloin, kun sinulla on siellä siiman toisessa päässä se "elämäsi saalis", on varmasti parempi, että hallitset vapaa sillä paremmalla kädelläsi. Oikeakätisenä siis oikealla. Kyllä sillä vasemmalla kelata jaksaa. Kun siellä on kiinni se kunnon kala, on juuri sillä vavasta kiinni pitävällä kädellä eniten töitä. Ja minä oikeakätisenä kelaan aina vasemmalla kädellä.
Jotkut tekevät sen toisin päin, mutta yllättävän nopeasti tottuu tähän "oikeaan" tapaan. Kokeile vaikka.
- AimoRapula
Kai sitä jokainen voi kelata sillä kädellä kun haluaa. Aina kaikki väittää että oikeakätisen pitäs kelata vasemmalla kädellä avokelaa ja hyrräkelaa oikealla. Minkä helvetin takia???
Olen oikeakätinen ja minusta on helpoin käyttää oikeaa kelaamiseen kelasta riippumatta.
Ja kai sitä jaksaa vapaa pitää vasemmallakin, ei ainakaan suomen vesissä ole sellasta kalaa ettei jaksaisi, sitä paitsi keloissa on jarrut jos ette ole huomannut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734