mitä mielipiteitä tilanteesta: oltiin eilen koko perhe saunassa minä, lasten isä, 3v tyttö ja 1v poika. Tyttö kaiveli pimppiä ja kävin hänen kanssaan keskustelun, että omassa rauhassa voi pimppiä tutkia jne. Kävimme samalla läpi, että vain lapsella itsellään on oikeus koskea itseään uimapukualueelta. Käytiin läpi ettei kenenkään kehoon saa koskea ilman lupaa. Että esim äitin rintoihin ei saa kukaan muu koskea ilman äitin lupaa. No keskustelun päätteeksi huomasin, että miehellä oli alkanut hieman seisomaan. Olin ihan järkyttynyt ja kysyin miten sulla voi seisoa tämmöisen keskustelun jälkeen. Hän itse oli loukkaantunut, kun epäilin oliko hän kiihottunut keskustelun aiheesta tai tytön koskettelusta. Mitä mielipiteitä? Itse olen tosi ahdistunut ja järkyttynyt. En tiedä mitä tehdä? Viime kesänä tytöllä oli pari kertaa pikkareissa verta.
Mies ei ole meidän kanssa ikinä halunnut saunoa, nyt ns pakotin kun on 2 lasta.
Miehen käytös saunassa lasten kanssa
Anonyymi-ap
3
110
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa ukkosi olla puutteessa. Anna sille enemmän römpsää.
- Anonyymi
Sää oot sekasin.
Syyllistää nyt kumppaniaan erektiosta, johon hällä ei ole mitään osaa ei arpaa.. Kehon reaktioista ei ole oikeutta syyllistää. - Anonyymi
Terveen miehen merkki että vehje pelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851868- 821720
- 511370
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471295Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1201191
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?97998Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23972- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942