mitä mielipiteitä tilanteesta: oltiin eilen koko perhe saunassa minä, lasten isä, 3v tyttö ja 1v poika. Tyttö kaiveli pimppiä ja kävin hänen kanssaan keskustelun, että omassa rauhassa voi pimppiä tutkia jne. Kävimme samalla läpi, että vain lapsella itsellään on oikeus koskea itseään uimapukualueelta. Käytiin läpi ettei kenenkään kehoon saa koskea ilman lupaa. Että esim äitin rintoihin ei saa kukaan muu koskea ilman äitin lupaa. No keskustelun päätteeksi huomasin, että miehellä oli alkanut hieman seisomaan. Olin ihan järkyttynyt ja kysyin miten sulla voi seisoa tämmöisen keskustelun jälkeen. Hän itse oli loukkaantunut, kun epäilin oliko hän kiihottunut keskustelun aiheesta tai tytön koskettelusta. Mitä mielipiteitä? Itse olen tosi ahdistunut ja järkyttynyt. En tiedä mitä tehdä? Viime kesänä tytöllä oli pari kertaa pikkareissa verta.
Mies ei ole meidän kanssa ikinä halunnut saunoa, nyt ns pakotin kun on 2 lasta.
Miehen käytös saunassa lasten kanssa
Anonyymi-ap
3
187
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa ukkosi olla puutteessa. Anna sille enemmän römpsää.
- Anonyymi
Sää oot sekasin.
Syyllistää nyt kumppaniaan erektiosta, johon hällä ei ole mitään osaa ei arpaa.. Kehon reaktioista ei ole oikeutta syyllistää. - Anonyymi
Terveen miehen merkki että vehje pelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292578- 1322395
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141941Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151753Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731297- 161286
- 1061254
- 93977
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks137911Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20893