Kokkolan kaupunki ku muutti bussiliikennettä. Niin koivuhaka oli häviäjän puolella, ja mitä järkeä on bussilla enää kulkea ku ei pääse mihinkään enää yhdellä linjalla?
Ja kenen typerän ihmisen mielestä oli järkeä jättää toinen kierros koivuhaata sairaalaan??
Iha typerää..
Monet sairaala ajat on tasalta, joten tuntia aikaisemmin pitää lähteä jos haluaa olla ajoissa tai myöhästyä.
Koivuhaasta on muutenki viety palvelut ja kyllä minä Koivuhaassa asuvana haluan ja vaadin. Että voin jatkossakin asua Koivuhaassa jossa rakastan asua.
Miksi muitten alueiden bussiliikennettä on parannettu, mutta meidän Koivuhaassa asuvilta vietiin toimiva linja!
Ei kaikilla ole autoa...
Nyt Kokkolan päättäjät on aika laittaa myös tämä asia kuntoon...
Bussit kulkee tyhjinä, koska ihmiset ovat Koivuhaassa täysin kyllästuneitä että mihinkään ei enää Koivuhaassa pääse bussilla vaan pitää vaihtaa!
Koivuhakaan bussiyhteys kunnon
4
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kokkolan liikenne hävisi Dahl bussiyhtiölle kilpailutuksen niin harvenee lisää bussivuorot Koivuhakaan ja pihlajaan.
- Anonyymi
Kaikki bussit alkavat vain kiertää sokojalla koko päivän
- Anonyymi
Mä olen aina ihmetellyt sitä miksi kaupungista koivuhakaan menee tunti, kun se pyörii koko Kokkolan, mutta koivuhaasta pääsee kaupunkiin kymmenessä minuutissa.
Koivuhaka- kaupunki välille pitää saada oma linja joka kulkee vain reittiä.
Koivuhaka-Ykspihlaja,- kiviniitty - sairaala - Kokkolan keskusta ja takas.
Ei koivuhaan linjan tarvitse halkokarille mennä. - Anonyymi
Tehdään Kokkolaan ratikka joka menee halkokarille ja rytimäelle ja jätetään bussi linja koivuhakaan . Lisäksi koivuhaasta pitäisi päästä myös Heinolankaareen bussilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647