Kokkolan kaupunki ku muutti bussiliikennettä. Niin koivuhaka oli häviäjän puolella, ja mitä järkeä on bussilla enää kulkea ku ei pääse mihinkään enää yhdellä linjalla?
Ja kenen typerän ihmisen mielestä oli järkeä jättää toinen kierros koivuhaata sairaalaan??
Iha typerää..
Monet sairaala ajat on tasalta, joten tuntia aikaisemmin pitää lähteä jos haluaa olla ajoissa tai myöhästyä.
Koivuhaasta on muutenki viety palvelut ja kyllä minä Koivuhaassa asuvana haluan ja vaadin. Että voin jatkossakin asua Koivuhaassa jossa rakastan asua.
Miksi muitten alueiden bussiliikennettä on parannettu, mutta meidän Koivuhaassa asuvilta vietiin toimiva linja!
Ei kaikilla ole autoa...
Nyt Kokkolan päättäjät on aika laittaa myös tämä asia kuntoon...
Bussit kulkee tyhjinä, koska ihmiset ovat Koivuhaassa täysin kyllästuneitä että mihinkään ei enää Koivuhaassa pääse bussilla vaan pitää vaihtaa!
Koivuhakaan bussiyhteys kunnon
10
405
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kokkolan liikenne hävisi Dahl bussiyhtiölle kilpailutuksen niin harvenee lisää bussivuorot Koivuhakaan ja pihlajaan.
- Anonyymi
Kaikki bussit alkavat vain kiertää sokojalla koko päivän
- Anonyymi
Mä olen aina ihmetellyt sitä miksi kaupungista koivuhakaan menee tunti, kun se pyörii koko Kokkolan, mutta koivuhaasta pääsee kaupunkiin kymmenessä minuutissa.
Koivuhaka- kaupunki välille pitää saada oma linja joka kulkee vain reittiä.
Koivuhaka-Ykspihlaja,- kiviniitty - sairaala - Kokkolan keskusta ja takas.
Ei koivuhaan linjan tarvitse halkokarille mennä.- Anonyymi
tämä! ei voi edes kaupassa käydä, kun ruoka menee pilalle siinä tunnin aikana.
ja miksi bussilla ei pääse mihinkään muuhun isompaan kauppaan kuin minimani?.
toimiva linja olisi se, että se jättäisi kieltämättä koko hela kokkolaa takaisin koivuhakaan mennessä.
eli Koivuhaka- pihlaja- sairaalanmäki - kaupunki.
kaupungista voisi vaihtaa sitten bussia mikäli on asiaa esimerkiksi halkokarille.
ei ole toimiva bussia kokkolassa..
- Anonyymi
Tehdään Kokkolaan ratikka joka menee halkokarille ja rytimäelle ja jätetään bussi linja koivuhakaan . Lisäksi koivuhaasta pitäisi päästä myös Heinolankaareen bussilla.
- Anonyymi
ei tänne mahdu ratikkaa. mini bussi olisi parempi vaihtoehto ja se voisi silloin ajaa myös Prismaan , heinolankaari ja kiertää kaupungissa paremmin.
isot bussit ei mahdu kiertämään kokkolan kaupungin keskustassa, mutta mini bussit pystyy leikiten.
jos ajatellaan katetta se olisi isompi.
- Anonyymi
Asun Mäntykankaalla ja käyn töissä Koivuhaassa. Ennen pääsin iltavuoroista mukavasti kodin lähellä olevalle pysäkille, mutta Dahlin iltabussi vie vain matkahuollolle. Kaiken lisäksi iltalinkka lähtee nyt Koivuhaasta tasalta, joten kun iltavuorossa suljen ovet seitsemältä, niin bussi menee sillä hetkellä ohi ja joudun odottamaan seuraavaa vuoroa. Sitten joudun vielä kävelemään matkahuollolta loppumatkan. Palautetta on annettu kuskeille, Dahlille ja kaupungille, mutta eivät kuulemma ole aikeissa muuttaa iltavuoroa. Maksaisin mieluummin lipuista vanhan hinnan jos sitten pääsisin taas sinne minne olen menossa ja ilman joudun odottelemaan viimeistä vuoroa koska Dahl ei voi muuttaa aikatauluja 10 minuutilla.
- Anonyymi
nyt Koivuhaka seura voisi pikkuhiljaa herätä näihin asioihin!.
koivuhaan palvelut on vaarassa.
sale aiotaan lopettaa, miten käy palkkarin? entä terveysasema?.
monet rollaattorilla ja pyörätuolilla liikkuvat eivät välttämättä pääse st1 asti kotoaan.
ja monet pääsee sairaalalle ainoastaan bussilla, koska kela taksit ovat älyttömän kalliita. kela taksin omavastuu oli muinoin 8€ ja se oli kohtuu hintainen nyt on ihan se ja sama meneekö taksilla sairaalan kela taksilla vai tavallisella taksilla, kun se maksaa saman verran.
Koivuhaassa pitäisi olla kunnollinen bussi linja joka ajaa Koivuhaka - kaupungin väliä sairaalan kautta.
jonkun pitää puolustaa koivuhaan palveluita. täällä asuu paljon vanhuksia ja liikunta rajoitteisia. - Anonyymi
Pohjolan matka oli paras liikennöitsijä.
- Anonyymi
Ne bussilinjat mitkä oli ennen näitä muutoksia oli hyviä. Monet ei pysty enään hyödyntää bussia,meilläkin joutuu nyt itse kuskaus hommiin koska muuten myöhästyis koulusta joka päivä näitten uusien aikataulujen ja reittien takia. ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178