Ei toimi jostain syystä pehmeästi eli ei voi luistattaa kytkintä.
Mistä johtuu että kytkin on tyyliin on/off?
Ei ole kovin mukava kun lähtee liikkeelle, esimerksi valoista.
Osaako joku kertoa mikä auttaa tai missä vika on?
Moottoripyörän kytkin ongelma
2
97
Vastaukset
Onko lopussa ja sen vuoksi kiristetty äärimmilleen?
Kerran kokeilin yhtä TZR:ää ja siinä oli kanssa on/off kun oli kiristetty äärimmilleen.- Anonyymi
On normi välys tai ainakin tuntui siltä ettei luista.
Yamahan R1 mallissa on kuulema samaa ominaisuus.
Johtunee siitä kytkimen rakenteesta. Kytkimen on tarkoitus luistaa jos vaihtaa esimerkiksi liian kovassa vauhdissa liian pienelle vaihteelle. Sen kai saa muutettua jollain lisäosalla niin että toimii kuten normi kytkin eikä luista jos vaihtaa pienemmälle. Se kai auttaa siihen että voi luistattaa kytkintä. Käsittääkseni se on yleinen tapa japanilaisissa pyörissä rakentaa kytkin.
Tämä kai koskee 1000 kuutioisia ja isompia moottoreita. Pienemmissä moottoreissa on kai ihan normi kytkimet, ilman tätä luisto ominaisuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090