Kajaanin keskustalaiset ovat löytäneet vaalitupansa johtoon ammattimiehen eli kuuluisan Arto Karppisen. On todella miellyttävää vierailla tuvalla kun vastaanottajana on tällainen kaikkien ihailema vanha poliittinen konkari.
KEPULLA KAJAANISSA "SALAINEN ASE". Vaalitupaa johtaa kokenut mies!
13
256
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkien? Kenen kaikkien? Ehkä mies on tunnettu kepulaisten muumioiden keskuudessa, mutta sanooko nimi muille mitään?
- Anonyymi
Ei mulle sano tuo nimi mitään. Kuka Arto Karppinen? Sen niminen oli koulussa joskus 1960- luvulla mutta kuollut ajat sitten.
Mutta jospa onkin noussut kuolleista !
Kajaaniin suurimmat puolueet : 1. Kepu 2. Persut. Joten ei ihme, että Kajaani on ankea kaupunki. Vain kesällä on jotain äksonia. Nuoret muuttaa pois, väki vähenee.
Muutos on saatava !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulle sano tuo nimi mitään. Kuka Arto Karppinen? Sen niminen oli koulussa joskus 1960- luvulla mutta kuollut ajat sitten.
Mutta jospa onkin noussut kuolleista !
Kajaaniin suurimmat puolueet : 1. Kepu 2. Persut. Joten ei ihme, että Kajaani on ankea kaupunki. Vain kesällä on jotain äksonia. Nuoret muuttaa pois, väki vähenee.
Muutos on saatava !!Persut on viidenneksi (5.) suurin tai toiseksi pienin. Kummin vaan haluat.
- Anonyymi
Voi, voi, sanon minä. Onko hän siirtynyt kepun toimistoon? Aikaisemmin hänen passipaikkansa oli R-kioski ja viereinen grilli Kauppakadulla.
Minun kohdalla tämä sijoittelu on toiminut siten, että en mene samaan tilaan hänen kanssaan.- Anonyymi
Oli ennen persujen matkassa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ennen persujen matkassa…
Suuttui persuihin jo 15 vuotta sitten kun eivät ottaneet jäseneksi mutta onneksi löysi poliittisen kodin keskustasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuttui persuihin jo 15 vuotta sitten kun eivät ottaneet jäseneksi mutta onneksi löysi poliittisen kodin keskustasta.
Tuonne poliittiseen kotiin on löytänyt Topi, Timo, Janne ( entiset Perussuomalaiset)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä 15 vuotta ole vaan viisi vuotta kun oli Aavakaren hommia tekemässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä 15 vuotta ole vaan viisi vuotta kun oli Aavakaren hommia tekemässä
Onneksi Arto tuli järkiinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonne poliittiseen kotiin on löytänyt Topi, Timo, Janne ( entiset Perussuomalaiset)
Topi meni läpi kumpaisessakin vaalissa.
- Anonyymi
Äänestän Upia
- Anonyymi
Kyllä Lörskä Eemeli on paras.
- Anonyymi
On teillä surkeaa menkää mukaan toimintaan tuomaan omaa älyänne ja jos sitä mielestänne teillä on vaikka kovin huteralta vaikuttaa. Katkeruus syö päänsisuksianne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342844
- 162652
- 372228
- 162176
- 352063
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482033- 371942