Eikös tuo Myrsky Energia ole puhunut Kyyjärvenkin päättäjät ympäri. Nyt yritys vaikeuksissa, vaikkei ole aloittanut yhtäkään voimalaa. Silti henkilökunnalle maksettiin miljoonaosinkoja rahastosta, jonka rahat oli tarkoitettu aivan muuhun. Talouselämä kirjoittaa. Rikostutkintako käynnissä? Tuli ilmi jossain tutkinnassa.
Myrsky Energia Oy joutui vaikeuksiin
6
1222
Vastaukset
- Anonyymi
No voi, voi
- Anonyymi
Oho, olipas uutinen. Jäin ihmettelemään ja googlettamaan ja tottahan tuo on.
https://www.uutispeili.fi/index.php/2025/04/10/tuulivoima-yhtio-jakoi-osinkoja-rakentamatta-yhtaan-voimalaa/
Toivottavasti kunta ei ole menettämässä rahoja ja kunnan tilaaman kaavoituksen kulut on maksanut tuulivoimalayhtiö.
Harmillista.- Anonyymi
No, sellaista sattuu. Rahat loppui.
- Anonyymi
Henkilökunta tuskin on saanut osinkoja. Ainoastaan omistajat saavat osinkoja ja tämä 3 miljoonan osingon jako on pikkuraha vuoden 2023 osingon jakoon verrattuna.
- Anonyymi
Täytyy olla valtava liikevaihto, jos noin suuria osinkoja jaetaan. Hyvä niin.
- Anonyymi
Ja meno senku kovenee. 2023 vuonna osinkoja maksettu 15 miltsiä.
Mitään ei ole vieläkään saatu varsinaisesti aikaiseksi. Eli yhtään myllyä ei pyöri.
Melko erikoinen firma kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749