Eikös tuo Myrsky Energia ole puhunut Kyyjärvenkin päättäjät ympäri. Nyt yritys vaikeuksissa, vaikkei ole aloittanut yhtäkään voimalaa. Silti henkilökunnalle maksettiin miljoonaosinkoja rahastosta, jonka rahat oli tarkoitettu aivan muuhun. Talouselämä kirjoittaa. Rikostutkintako käynnissä? Tuli ilmi jossain tutkinnassa.
Myrsky Energia Oy joutui vaikeuksiin
6
2061
Vastaukset
- Anonyymi
No voi, voi
- Anonyymi
Oho, olipas uutinen. Jäin ihmettelemään ja googlettamaan ja tottahan tuo on.
https://www.uutispeili.fi/index.php/2025/04/10/tuulivoima-yhtio-jakoi-osinkoja-rakentamatta-yhtaan-voimalaa/
Toivottavasti kunta ei ole menettämässä rahoja ja kunnan tilaaman kaavoituksen kulut on maksanut tuulivoimalayhtiö.
Harmillista.- Anonyymi
No, sellaista sattuu. Rahat loppui.
- Anonyymi
Henkilökunta tuskin on saanut osinkoja. Ainoastaan omistajat saavat osinkoja ja tämä 3 miljoonan osingon jako on pikkuraha vuoden 2023 osingon jakoon verrattuna.
- Anonyymi
Täytyy olla valtava liikevaihto, jos noin suuria osinkoja jaetaan. Hyvä niin.
- Anonyymi
Ja meno senku kovenee. 2023 vuonna osinkoja maksettu 15 miltsiä.
Mitään ei ole vieläkään saatu varsinaisesti aikaiseksi. Eli yhtään myllyä ei pyöri.
Melko erikoinen firma kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313