Nappulaliiga jo starttaili vesileikit kostuttamalla lankomiehen siinä samalla kotitiellä https://aijaa.com/vk1Lwn Ukkonen alkaa mekastaa hiljalleen ja kohta sataa. Tänään otetaan vielä iisisti.
Hyvää Songkrania 2568!
13
146
Vastaukset
- Anonyymi
Että jotain asiaa voi rakastaa ja syvästi inhota, samaan aikaan... tämä on yksi niistä.
Viime yönä tuli Vantaalla taas lumimaahan, tätä inhoan huomattavasti vähemmän.
By NumBall Vantaa 64v. (Vaimon kanssa kotona)- Anonyymi
Johtuu siitä että misantrooppina vihaat likimain kaikkia ihmisiä ja kärsit ymmärryksen puutteesta.
Koska et ole kiinnostunut buddhalaisuudesta, et tiedä mikä se on etkä edes yritä tietää, niin et ymmärrä myöskään thaimaalaisia, et heidän tapojaan, rituaalejaan ja riittejään.
Olen suhteellisen varma siitä että koet sinuun kohdistuneet vesileikit ja pulverilla sotkemiset henkilökohtaisena loukkauksena sinua kohtaan ja hyökkäyksenä sinua vastaan, koska sinulla on olematon itseluottamus ja sairaalloinen kostonhimo.
Se asia kun on juurikin päinvastoin. Tuossa vesileikissä osoitetaan huomiota ja yhdistytään, kaikki ovat samanarvoisia, juhlitaan elämää ja vettä joka sen mahdollistaa ja sen avulla puhdistaudutaan uudeksi vuodeksi.
Se on siis kunnianosoitus sinua kohtaan, eikä loukkaus.
Se ei kuulu juhlan luonteeseen mitä esim arabit tekee Pattayalla, että pamautetaan mopoilijaa naamaan 20 barin paineella vesitykillä. Siellä on päässyt ihmisiä hengestäänkin. Oikea buddhalainen ei sellaista tee, eikä kukaan viihdy kaaoksessa.
Meilläpäin lapsille ei osteta tehokkaita vesipyssyjä samasta syystä. Niillä saa silmävammoja aikaan. On vain astioilla veden ja pulverin heittelyä.
2010
PS: Laiffilalle tiedoksi että älä käytä facekuviani pilakuviin enää. Niitä voit käyttää joita olen itse tänne postittanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu siitä että misantrooppina vihaat likimain kaikkia ihmisiä ja kärsit ymmärryksen puutteesta.
Koska et ole kiinnostunut buddhalaisuudesta, et tiedä mikä se on etkä edes yritä tietää, niin et ymmärrä myöskään thaimaalaisia, et heidän tapojaan, rituaalejaan ja riittejään.
Olen suhteellisen varma siitä että koet sinuun kohdistuneet vesileikit ja pulverilla sotkemiset henkilökohtaisena loukkauksena sinua kohtaan ja hyökkäyksenä sinua vastaan, koska sinulla on olematon itseluottamus ja sairaalloinen kostonhimo.
Se asia kun on juurikin päinvastoin. Tuossa vesileikissä osoitetaan huomiota ja yhdistytään, kaikki ovat samanarvoisia, juhlitaan elämää ja vettä joka sen mahdollistaa ja sen avulla puhdistaudutaan uudeksi vuodeksi.
Se on siis kunnianosoitus sinua kohtaan, eikä loukkaus.
Se ei kuulu juhlan luonteeseen mitä esim arabit tekee Pattayalla, että pamautetaan mopoilijaa naamaan 20 barin paineella vesitykillä. Siellä on päässyt ihmisiä hengestäänkin. Oikea buddhalainen ei sellaista tee, eikä kukaan viihdy kaaoksessa.
Meilläpäin lapsille ei osteta tehokkaita vesipyssyjä samasta syystä. Niillä saa silmävammoja aikaan. On vain astioilla veden ja pulverin heittelyä.
2010
PS: Laiffilalle tiedoksi että älä käytä facekuviani pilakuviin enää. Niitä voit käyttää joita olen itse tänne postittanut.Vai on nyt 2010 oikea buddhalainenkin mitähän vielä, ei minä tykkäsin olla pattayalla viikon päivät mitä ne siellä kestävät, kolme neljä päivää menee upeasti, mutta sitten alkaa tökkimään, pyrin etsimään paikkoja missä säilyy kuivana, sain joka kerta korvatulehduksen, poliisi on kerran takavarikoinut minulta sellaisen putken, minne imetään vettä tosin olin viemässä sitä roskikseen, mutta poliisi tuli väliin... tuo putki tekee pahaa jos se vesisuihku osuu korvakäytävään, tai sitten silmään siksi aina suojalasit ja sitten korvatulpat...
Laitoin muutaman kuvan tänne aikanaan, olin viisi tai kuusi kertaa songkran aikana pattayalla pari kertaa hua hinissä, kerran takissa ja pari kertaa bangkokissa.
Joten minulla on aika paljon kokemusta asiasta.
By NumBall, Vantaa 64v. (vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni käymään lidlissa hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on nyt 2010 oikea buddhalainenkin mitähän vielä, ei minä tykkäsin olla pattayalla viikon päivät mitä ne siellä kestävät, kolme neljä päivää menee upeasti, mutta sitten alkaa tökkimään, pyrin etsimään paikkoja missä säilyy kuivana, sain joka kerta korvatulehduksen, poliisi on kerran takavarikoinut minulta sellaisen putken, minne imetään vettä tosin olin viemässä sitä roskikseen, mutta poliisi tuli väliin... tuo putki tekee pahaa jos se vesisuihku osuu korvakäytävään, tai sitten silmään siksi aina suojalasit ja sitten korvatulpat...
Laitoin muutaman kuvan tänne aikanaan, olin viisi tai kuusi kertaa songkran aikana pattayalla pari kertaa hua hinissä, kerran takissa ja pari kertaa bangkokissa.
By NumBall, Vantaa 64v. (vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni käymään lidlissa hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti.Kun oikein lukee ajatuksella noita juttujasi, tulee väistämättä mieleen että sinä 2010 et ole penaalin terävin kynä, ihan korjatakseni minulle on erittäin hyvä itsetunto, siinä on jopa jakamista sinulle, itseluottamuksesta nyt puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun oikein lukee ajatuksella noita juttujasi, tulee väistämättä mieleen että sinä 2010 et ole penaalin terävin kynä, ihan korjatakseni minulle on erittäin hyvä itsetunto, siinä on jopa jakamista sinulle, itseluottamuksesta nyt puhumattakaan.
Tuossa on muutama kuva muutaman vuoden takaa https://ibb.co/Sw4DjDZc
https://ibb.co/ymRZdpDd
https://ibb.co/wF2z81rR
By NumBall - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on muutama kuva muutaman vuoden takaa https://ibb.co/Sw4DjDZc
https://ibb.co/ymRZdpDd
https://ibb.co/wF2z81rR
By NumBall"Vai on nyt 2010 oikea buddhalainenkin" Missäs niin lukee?
Aika masokistista touhua että inhoaa syvästi mutta vielä kuuskymppisenä heiluu kolme-neljä päivää Pattayalla vesisodassa. Toinen hauska juttu oli kun sanoit käyneesi Songkranin aikaan Takissa kolme-neljässä puistossa käppäilemässä mutta aiemmin kerroit vain siitä puistosta jonne sinulle lätkäistiin ikäraja ja se olikin sitten ainoa puisto, jota oli kuvia ja nekin oli vaimosi ottamia kuvia. Herraa ei näkynyt missään. Siltä matkalta kuvasaldosi oli valokuva paahtoleipälautasesta ja hillopurkeista.
Se niistä tarinoista. Koska tapanani ei ole arvostella naisten ulkonäköjä, niin jätän mainitsematta nuo naiset tuosta kuvastasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vai on nyt 2010 oikea buddhalainenkin" Missäs niin lukee?
Aika masokistista touhua että inhoaa syvästi mutta vielä kuuskymppisenä heiluu kolme-neljä päivää Pattayalla vesisodassa. Toinen hauska juttu oli kun sanoit käyneesi Songkranin aikaan Takissa kolme-neljässä puistossa käppäilemässä mutta aiemmin kerroit vain siitä puistosta jonne sinulle lätkäistiin ikäraja ja se olikin sitten ainoa puisto, jota oli kuvia ja nekin oli vaimosi ottamia kuvia. Herraa ei näkynyt missään. Siltä matkalta kuvasaldosi oli valokuva paahtoleipälautasesta ja hillopurkeista.
Se niistä tarinoista. Koska tapanani ei ole arvostella naisten ulkonäköjä, niin jätän mainitsematta nuo naiset tuosta kuvastasi.Miten niin lukuisa joukko ihmisiä pitää sonkgranin aluksi hauskana mutta että viikko ei kiitos, kyllä kävin Takissa songkran aikana, outo paikka siellä ei lainkaan juhlaa vietetty, olen nähnyt sitä juhlittavan suuremmissä määrin vain turistipaikoissa, hua hinissä se oli yhden päivän, sekin rauhallisesti, pattayalla oli suurimmat juhlat bangkokissa parhaimmat, minulle ei takissa mitään ikärajoja mätkitty, puistoon oli kielletty menemästä yli 55 vuotiaiden, nämä puistot on muutankin hieman kyseenalaisia, tuossa hua hinin lähellä on yksi puisto noin 55-60 kilsaa sisämaahan, minä olen käynyt siellä monta kertaa, enkä kertaakaan mennyt pidemmälle kuin toiselle rastille, jossa oli paljon minulle tuntemattomia perhosia, mutta kolmas olisi ollut minulle jo liian raskas, ei kannata kauheasti uhota siellä jos ei asiasta mitään ymmärrä, viisasta lienee pitää naamansa kiinni...
Niissä ole mitään turvallisuutteen viittaavaakaan, pitkospuita, huonokuntoisia tikkaita, polkuja, jos olisi järkeä päässä valtaosaan olisi syytä laittaa vastuunvapautus ja ikäraja, ettei kaiken maailman lahkolaiset tapa siellä itseään... On selvää että minä en olisi siellä pärjännyt, koska maasto on erittäin vaikeakulkuista eikä autolla pääse kun portille, sieltäkö puistonvartijat kantavat 120 kilosen ukon turvaan, varmasti en mene, mutta takissa se oli helppoa valita odotuspaikka koska sinne ei laskettu yli 55 vuotiaita...
Mulla on kuvia ainakin 100 tuolta takista, mutta tuonne ikäräjoitettuun en ottanut kameraa mukaan se jäi autoon, kun käytin google mapsia...
Tapasin kerran tuo pala-un reissulla useita pieniä noin metrin pituista apinoita, väriltään mustia, hyvin ihmismäisiä, lukuisia villifantteja, ja kerran mustan pantterin... villifantti on todella pelottava kun sellainen tulee vastaan, varsinkin kun olet mopolla liikkeellä, erittäin pelottava... mutta yleisesti ottaen rauhallisia.
Paras puisto missä olen käynyt ainakin neljä kertaa, on saraburin lähellä oleva, noin puolentunnin matka, ei se muuten ole ihmeellinen mutta siellä on kunnolliset tiet, katselupaikat mistä saat paljon kuvia, sekä portilla kunnollinen vartiointi tosin siellä tappoi yksi ronsu vanhan miehen, muutama vuosi sitten, mutta paikkana on upea, todella paljon nähtävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin lukuisa joukko ihmisiä pitää sonkgranin aluksi hauskana mutta että viikko ei kiitos, kyllä kävin Takissa songkran aikana, outo paikka siellä ei lainkaan juhlaa vietetty, olen nähnyt sitä juhlittavan suuremmissä määrin vain turistipaikoissa, hua hinissä se oli yhden päivän, sekin rauhallisesti, pattayalla oli suurimmat juhlat bangkokissa parhaimmat, minulle ei takissa mitään ikärajoja mätkitty, puistoon oli kielletty menemästä yli 55 vuotiaiden, nämä puistot on muutankin hieman kyseenalaisia, tuossa hua hinin lähellä on yksi puisto noin 55-60 kilsaa sisämaahan, minä olen käynyt siellä monta kertaa, enkä kertaakaan mennyt pidemmälle kuin toiselle rastille, jossa oli paljon minulle tuntemattomia perhosia, mutta kolmas olisi ollut minulle jo liian raskas, ei kannata kauheasti uhota siellä jos ei asiasta mitään ymmärrä, viisasta lienee pitää naamansa kiinni...
Niissä ole mitään turvallisuutteen viittaavaakaan, pitkospuita, huonokuntoisia tikkaita, polkuja, jos olisi järkeä päässä valtaosaan olisi syytä laittaa vastuunvapautus ja ikäraja, ettei kaiken maailman lahkolaiset tapa siellä itseään... On selvää että minä en olisi siellä pärjännyt, koska maasto on erittäin vaikeakulkuista eikä autolla pääse kun portille, sieltäkö puistonvartijat kantavat 120 kilosen ukon turvaan, varmasti en mene, mutta takissa se oli helppoa valita odotuspaikka koska sinne ei laskettu yli 55 vuotiaita...
Mulla on kuvia ainakin 100 tuolta takista, mutta tuonne ikäräjoitettuun en ottanut kameraa mukaan se jäi autoon, kun käytin google mapsia...
Tapasin kerran tuo pala-un reissulla useita pieniä noin metrin pituista apinoita, väriltään mustia, hyvin ihmismäisiä, lukuisia villifantteja, ja kerran mustan pantterin... villifantti on todella pelottava kun sellainen tulee vastaan, varsinkin kun olet mopolla liikkeellä, erittäin pelottava... mutta yleisesti ottaen rauhallisia.
Paras puisto missä olen käynyt ainakin neljä kertaa, on saraburin lähellä oleva, noin puolentunnin matka, ei se muuten ole ihmeellinen mutta siellä on kunnolliset tiet, katselupaikat mistä saat paljon kuvia, sekä portilla kunnollinen vartiointi tosin siellä tappoi yksi ronsu vanhan miehen, muutama vuosi sitten, mutta paikkana on upea, todella paljon nähtävää.Puisto on nimeltään Khao Yai National Park
- Anonyymi
Hyvää satokauden juhlaa sinulle ja kauniille vaimollesi Numba.
> § <
Ps. miksi kirjoitat näin: "By NumBall Vantaa 64v. (Vaimon kanssa kotona)"
Miksi et näin: By NumBall Vantaa 64v. vaimon kanssa kotona.
Tai näin: By NumBall Vantaa 64v. (Vaimon kanssa kotona). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai on nyt 2010 oikea buddhalainenkin mitähän vielä, ei minä tykkäsin olla pattayalla viikon päivät mitä ne siellä kestävät, kolme neljä päivää menee upeasti, mutta sitten alkaa tökkimään, pyrin etsimään paikkoja missä säilyy kuivana, sain joka kerta korvatulehduksen, poliisi on kerran takavarikoinut minulta sellaisen putken, minne imetään vettä tosin olin viemässä sitä roskikseen, mutta poliisi tuli väliin... tuo putki tekee pahaa jos se vesisuihku osuu korvakäytävään, tai sitten silmään siksi aina suojalasit ja sitten korvatulpat...
By NumBall, Vantaa 64v. (vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni käymään lidlissa hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti.Voi hyvänen aika taas, Numba.
"By NumBall, Vantaa 64v. (vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni käymään lidlissa hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti."
By NumBall, Vantaa 64v. vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni Lidlistä hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvänen aika taas, Numba.
"By NumBall, Vantaa 64v. (vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni käymään lidlissa hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti."
By NumBall, Vantaa 64v. vaimon kanssa kotona, tosin vaimo meni Lidlistä hakemaan minulle yhden saunakaljan ja laatikon mämmiä, josta tykkää kovasti.
> § <Miksi ja millä vaimo meni ostamaan vain yhden saunakaljan ja vain yhden laatikon mämmiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ja millä vaimo meni ostamaan vain yhden saunakaljan ja vain yhden laatikon mämmiä?
Rahat on loppu, rahat on loppu, mut myydään Skooda!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puisto on nimeltään Khao Yai National Park
Ei ole. Kuten aloituksessani kirjoitin, Hua Hinista sisämaahan on puiston nimi Kaeng Krachan. Khao Yai on "meilläpäin" ja yleisin puisto missä on käyty.
2010
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708