Kertokaa minulle ,miksi jotkut ihmiset eivät kysy googlaa ja etsi sieltä tietoa johonkin ongelmaan tai jonkun asian ratkaisemiseen. Ja tarkoitan tällä nimenomaan vaikka teknistä ratkaisua johonkin toimintaan. Sieltä löytyy nääs selkeitä youtube videoita ,mistä näkee miten asia ratkaistaan.
Outoa miksi ei, kun se on niin helppoa.
Miksi monet ihmiset ei kysy?
23
242
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sä tiedät ettei ne kysy?
- Anonyymi
En varmaa selittänyt asiaa kyllin selvästi ,sorry siitä. Tarkoitin tilannetta, että pitäisi ratkaista jonkun , esinm puhelimen, tai minkä hyvänsä laiteen toiminto/niksi ja netistä löytyy ko asiaan youtube video, mutta ei katsota sieltä.
Tai jonkun sian/sanan ymmärtäminen , jonka voisi hyvin googlata tyyliin,,,mitä tarkoitaa xxx, mitään ei viitsitä katsoa, vaan kysellään ns naapurin kallelta tai vieruskumppanilta, että antaisivat valmiina vastauksen lautasella.
- Anonyymi
Googlaa ja kysy, miksi jotkut eivät kysy, äläkä meiltä kysele.
- Anonyymi
Koetappa miettiä ,miksi täällä kyselen😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetappa miettiä ,miksi täällä kyselen😂
Koetapa miettiä, miksi jotkut eivät "kysy googlaa ".
- Anonyymi
Minäkin olen ihmetellyt sitä täällä. Iäkäs ihmisinen esim kyselee mikä on tassi ? Olen kuullut sen 1950 luviulla jo lapsena. Kokemuksia voi kysellä jostain. Tai voi googlata siitäkin.
Eikö opastaja ole neuvonut miten etsiä tietoa?
Eikö kukaan ole opettanut että Twitter, nyt X on hyvä tietolähde? Voi vain seurata muita ja lukea ei tarvitse kirjoittaa mitään eikä olla mitään mieltä mistään. OLISI ollut hyötyä viime vuosina. Ketä seurata? Minä seuraan vain amerikkal, joitain pari brittiä ja Aussia. n10v sitten Trump ja hänen seuraajista löytyi parhaat.Usein sai linkkejä,Telegramiin eikä tarvinnut edes sovellusta. Seurattavia olisi ollut muutoin vaikea löytää ja sivustoja.
Ilman TWITTERIÄ olisi ollut tylsää ja olisin tietämätön mitä mailamssa tapahtuu ..ja mitä tulee tapahtumaan..- Anonyymi
Niin että kun kaikki vaan googlettaa niin sitten jää sekin vähäinen mielipiteiden vaihto toisten ihmisten kanssa.
No kai niihin puhelimien juttuihin voi googlettaa . Mutta meneppäs kysymään asia asioita niin vastauksia. on puolesta ja vastaan. Google on hyvä vastaamaan asiaan kun asiaan , mutta ihminen itse päättää mihin uskoo . Kaikki ei sentään Googlessakaan ole ihan totta paljon on infoa mikä ei aina oikein ole selkeää.
- Anonyymi
Voisiko aloittaja katsoa googlesta, pystyykö Pay pal maksujen hyväksynnässä käyttää mobiilivarmennetta. Pay pal maksuilla maksetaan esim. ulkomaan matkan niitä maksuja jotka halutaan maksaa Visalla. (Jos matka maksetaan Vissalla ja matkatoimisto menee sillä aikaa konkurssiin. saa rahansa takaisin.) Nykyisin Pay Palin maksamisessa pitää vielä käyttää vanhanaikaista numerolappua, ei edes ID-sovellus riitä.
- Anonyymi
Miten voin avata PayPal-tilin?
Näin voit avata PayPal-tilin:
Siirry osoitteeseen PayPal.com ja valitse “Rekisteröidy ilmaiseksi”.
Valitse “Henkilökohtainen tili” tai “Yritystili”
Lisää seuraavassa ikkunassa puhelinnumerosi
Vahvista kuusinumeroinen koodi, joka lähetetään tekstiviestinä antamaasi puhelinnumeroon
Kirjoita sitten sähköpostiosoitteesi, etunimesi ja sukunimesi
Keksi salasana ja kirjoita se toistamiseen sille varattuun kenttään
PayPal-tilisi on valmiina käyttöön
Kun olet luonut PayPal tilin, voit myös vastaanottaa rahaa sille ilmoittamalla maksajalle vain sen sähköpostiosoitteen, jolla loit tilin.
Elikkä:tuossa ohjeet selkeästi. Ei sinne mobiilivarmenteella tai tunnuslukutaulukolla mennä.- Anonyymi
Ei voi olla mahdollista että tuo riittää, Pitää jonnekin laittaa pankin tilinumero. Nyt tuossa ohjeessa ei sitä ole. Kun kuitenkin pitää pankkiin mennä, täytyy käyttää kirjautumista pankin sivulle. Ja edelleen se kysymys: pystyykö mobiililla kirjautumaan pay palilla maksaessa pankkiin vai pitääkö vielä käyttää vanhanaikaisesti numeroläpyskän numeroa kuten vielä ainakin kaksi viikkoa sitten piti.
En suosittele PayPalia kenellekään, mutta omapahan on asiansa, jos ottaa sen riskin, että pankkitili alkaa vuotamaan.
Tapahtui tyttärelleni, että tililtä alkoi näkymään mystisiä nostoja jossain baltianmaassa.
Jäljet johtivat PayPaliin ja asian selvittäminen tuotti hankaluuksia hänelle, kun pankkitili jouduttiin sulkemaan, ettei itsekään pystynyt sitä käyttämään selvitysten aikana.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
En suosittele PayPalia kenellekään, mutta omapahan on asiansa, jos ottaa sen riskin, että pankkitili alkaa vuotamaan.
Tapahtui tyttärelleni, että tililtä alkoi näkymään mystisiä nostoja jossain baltianmaassa.
Jäljet johtivat PayPaliin ja asian selvittäminen tuotti hankaluuksia hänelle, kun pankkitili jouduttiin sulkemaan, ettei itsekään pystynyt sitä käyttämään selvitysten aikana.Pankkeihin EI KOSKAAN voi kirjautua mobiilivarmenteella. Kirjaudun pankkiin AINA tunnuslukutaulukolla ja muualle mobilivarmenteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankkeihin EI KOSKAAN voi kirjautua mobiilivarmenteella. Kirjaudun pankkiin AINA tunnuslukutaulukolla ja muualle mobilivarmenteella.
No tuo riittää minulle, sitä meiltä olen itsekin. Eli jos meinaan maksaa jonkin summan netissä, yleensä se on halvempi kuin mitä paikan päällä tai laskulla maksettaessa, niin mobiilivarmenteesta ei ole siinä mitään apua. 2025-04-13 13:10:34
- Anonyymi
Se on jännä miten persaukiset kamppailevat kaiken maailman maksulaitteiden ja youtubetietojen kanssa
Tähän on kyllä selitys ollut aina
Kolu ja kämättömät ja köhät luulevat oikaisevansa toisten osaamiseen käyttämällä sitä sun tätä palvelua ja konstia nopeaan tietoon ja vaurastumiseen, mikä ei yleensä toimi, mutta jota erilaiset hui ja rit ja välistävetäjät pystyvät käyttämään arvostelukyvyttömissä hyödykseen ja uhrit tör.määvät kiviseinään on lopputulos - Anonyymi
Kuin niin ” persaukiset”, kenestä sinä oikein puhut?
- Anonyymi
Palstan presaukiset asumistukien ja kelakorvusten tililleen kyttääjät tärkeilevät maksujensa järjestelyistä presaukisina
- Anonyymi
Googleta 'järjenkäyttö'.
- Anonyymi
Googleta 'mistä apua mielenterveysongelmiin'.
- Anonyymi
Kyllähän ihmiset googlettaminen. Samalla on kiva kysyäsyä jonkun ihmisen mielipidettäsi . Sillä kaikki mitä on Googlessa ei aina ole ihan niinkun pitäisi
Vaan siellä on myös väärien tietojen antajia aika lailla eri asioista. Siksi on kiva kysyä vaikka joltain tutulta miten hän näkee jonkun asian- Anonyymi
Noin juuri, ei voi luottaa sinisilmäisesti vain yhteen tahoon.
- Anonyymi
No ei todellakaan voi luottaa. Samaa mieltä on ap. Aina pitää epäillä ja tutkia asioita. Eräs viisas sanoi, että kun ihminen täyttää 3 vuottaa siihen ei kannata enää luottaa. Hyvä ohje on ollut, ( olin silloin 14v) ja pitänyt sen mielessä. Ei ole mitenkään vaikeuttanut elämää, päinvastoin👍😄
- Anonyymi
Totta. Tiekkari osaa paljon enemmän kuin mitä tavanduunari uskoo. Siellä on hyvää tietoo ihan sikanaan.
- Anonyymi
Netti on täynnä valheita ja huijauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779