SUURPETOPOLITIIKAN KOLME ASIAA JOTKA ON HETI MUUTETTAVA!

Anonyymi-ap

ERITYISESTI PERUSSUOMALAISET METSÄSTÄJÄT!
Arno Westerholm, joka on ehdolla perussuomalaisen puolueen puheenjohtajistoon 14 kesäkuuta Lahdessa pidettävässä puoluekokouksessa toteaa, että kuluvan hallituskauden aikana täysin toimimattomaan suurpetopolitiikkaan on saatava vähintään seuraavat kolme olennaista muutosta:

1) Poikkeuslupiin perustumaton kiintiömetsästys sudelle, karhulle sekä ilvekselle poronhoitoalueen eteläpuolelle!

2) Hätävarjelupykälä metsästyslainsäädäntöön koskien kaikkia suurpetoja!

3) Suurpedon tappaminen poistettava törkeän metsästysrikoksen tunnusmerkistöstä.

Viherpolitisoitunut media vaikenee, välittäkää tietoa aina Hangosta Utsjoelle!
Ääni Westerholmille puoluekokouksessa on ääni vahvalle ja määrätietoiselle johtajalle! Ääni metsästyslain kokonaisuudistukselle!

11

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö nämä julistukset kuulu puoluesivuille? En minäkään halua lukea harrastussivuilla poliittista julistusta.

• Anonyymi

Samalla logiikaalla sinun metsästys vastaiset ulinasi ei kuulu tälle palstalle.

• Anonyymi

SUURPETOPOLITIIKKA KUNTOON!

• Anonyymi

KARHU HYÖKKÄSI IHMISTEN KIMPUUN NURMEKSESSA! Metsästys&Kalastusosiossa PS-poliitikko Arno Westerhomin metsästyspolitiikkaa kannattanut ja Nurmeksen tapauksesta informaatiota välittänyt aloitus POISTETTIIN!

Media sensuroi, pitäkää huoli, että informaatio leviää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KARHU HYÖKKÄSI IHMISTEN KIMPUUN NURMEKSESSA! Metsästys&Kalastusosiossa PS-poliitikko Arno Westerhomin metsästyspolitiikkaa kannattanut ja Nurmeksen tapauksesta informaatiota välittänyt aloitus POISTETTIIN!

Media sensuroi, pitäkää huoli, että informaatio leviää!

Täältähän metsästys vastainen moderointi poistaa jatkuvasti metsästäjien kommentteja. Sitä vastoin tämä häiriintynyt vastustaja jonka päivätyö täällä on provosointi saa uhkailla metsästäjien koirien myrkyttämisillä ja ampumisilla julkisesti ja vaikka olen tehnyt siitä lähemmäs sata poistopyyntöä moderointi ei reagoi. No on siinä se hyvä puoli, että viesti näkyy suoraan viranomaisille jossa kehoitetaan rikolliseen toimintaan joka jo itsessään on lain vastaista. Samalla myös s24 osallistuu rikollisen suojeluun. Varmuuden vuoksi olen ottanut siitäkin kuvakaappauksen joita olen arkistoinut jo sadoittain tämän trollin tekeleitä. Tuttavani on rikospoliisi jolle niitä olen näyttänyt ja hän sanoi ainakin, että useassa syytekynnys ylittyy ja lupasi ajan kanssa niihin puuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältähän metsästys vastainen moderointi poistaa jatkuvasti metsästäjien kommentteja. Sitä vastoin tämä häiriintynyt vastustaja jonka päivätyö täällä on provosointi saa uhkailla metsästäjien koirien myrkyttämisillä ja ampumisilla julkisesti ja vaikka olen tehnyt siitä lähemmäs sata poistopyyntöä moderointi ei reagoi. No on siinä se hyvä puoli, että viesti näkyy suoraan viranomaisille jossa kehoitetaan rikolliseen toimintaan joka jo itsessään on lain vastaista. Samalla myös s24 osallistuu rikollisen suojeluun. Varmuuden vuoksi olen ottanut siitäkin kuvakaappauksen joita olen arkistoinut jo sadoittain tämän trollin tekeleitä. Tuttavani on rikospoliisi jolle niitä olen näyttänyt ja hän sanoi ainakin, että useassa syytekynnys ylittyy ja lupasi ajan kanssa niihin puuttua.

Hyvää työtä👍!
        Metsästys ja Kalastuspalsta muuttunut vuoden sisällä huomattavasti. Asiapohjaista, varsinkin metsästyspolitiikkaan ja henkilöihin jotka valituksi tullessaan muuttaisivat politiikan suuntaa esittäviä/kannattavia aloituksia ja kommentteja sensuroidaan!

Metsästysvastaiset häiriköt saavat melskata vapaasti! Jopa esittää laittomia uhkauksia!

On huolestuttavaa, että asiapohjaiset kirjoitukset vähentyneet palstalla huonattavasti. Onko kyseessä sensuuri vai lukijoiden kyllästyminen palstan nykytilaan!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää työtä👍!
        Metsästys ja Kalastuspalsta muuttunut vuoden sisällä huomattavasti. Asiapohjaista, varsinkin metsästyspolitiikkaan ja henkilöihin jotka valituksi tullessaan muuttaisivat politiikan suuntaa esittäviä/kannattavia aloituksia ja kommentteja sensuroidaan!

Metsästysvastaiset häiriköt saavat melskata vapaasti! Jopa esittää laittomia uhkauksia!

On huolestuttavaa, että asiapohjaiset kirjoitukset vähentyneet palstalla huonattavasti. Onko kyseessä sensuuri vai lukijoiden kyllästyminen palstan nykytilaan!?

Moderointi hallinnoi omalla ideologiallaan palstaa. Siksi he ovat antaneet metsästys vastaisuudelle vallan jopa laillisuuden uhallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt sulla on oikein rikospoliisi tuttavana ,höpö höpö ukko olet.😄😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt sulla on oikein rikospoliisi tuttavana ,höpö höpö ukko olet.😄😄😄

Taasko alkoi pelottamaan oma epäasiallinen käytöksesi palstalla kuten viimeksi, kun uhkailit metsästäjien henkeä täällä avoimesti. 😂 Osui ja upposi jälleen palsta trolliin. Olet yrittänyt epätoivoisesti täällä viikkokausia trollata ja olet pettynyt, kun kukaan ei niihin ole tarttunut. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko alkoi pelottamaan oma epäasiallinen käytöksesi palstalla kuten viimeksi, kun uhkailit metsästäjien henkeä täällä avoimesti. 😂 Osui ja upposi jälleen palsta trolliin. Olet yrittänyt epätoivoisesti täällä viikkokausia trollata ja olet pettynyt, kun kukaan ei niihin ole tarttunut. 😂

Sulla on höpö höpö jutut .😄😄

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      103
      5698
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      64
      2546
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      238
      1516
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1313
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1077
    6. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      837
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      58
      793
    8. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      791
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      71
      752
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      731
    Aihe