Mistäs nyt tuulee

Anonyymi-ap

Eräs nainen, johon olin juuri hiljakkoin tutustunut, soitti minulle sydänyöllä ja sanoi haluavansa seksiä kanssani. Olin aivan pihalla tästä, en tuntenut häntä. Olin vasta häneen tutustunut tuttavieni luona, enkä tiennyt mistä hän oli numeroni saanut. Yritin pysyä housuissani ja vaikuttaa asialliselta, vaikka se oli kieltämättä vaikeaa. Hän kertoi puhelimessa mitä haluaisi tehdä minulle, ja kysyi mitä haluaisin tehdä hänelle. Tämä soti kaikkea aiemmin kokemaani vastaan. Hän oli fiksun oloinen nainen ja luultavasti parikymmentä vuotta minua vanhempi. Otan asiat sellaisena vastaan kuin ne tulee, niin nytkin. Kuuntelin ja vastailin parhaani mukaan, mutta miten suhtautua asiallisesti, kun ei tällaiseen voi valmistautua. Asia eteni niin, että tapaamme mahdollisimman pian. Hänellä oli puhelinnumeroni ja hän sanoi palaavansa asiaan pian. En tiennyt mitä ajatella.
Kului päiviä, jokunen viikkokin. Yritin soittaa numeroon josta hän soitti. Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä, sanoi neiti operaattori. Aloin huolestua. Mitä tämä kaikki olikaan yhteensä? Lähdin käväisemään tuttavani luona, jossa olin naisen tavannut. Johdattelin asian viattomasti tuttavan vaimolle, kysyin häneltä vaivihkaa tästä naisesta, että kuka hän oli. Hän on kuulemma mukava nainen, eronnut, yksin talossaan asuva erikoissairaanhoitaja. Hän ihmetteli miksi kysyn. Ihan mielenkiinnosta koska en ole aikaisemmin ollut häntä nähnyt, sanoin.
Hän asui eri kaupungissa, siinä syy. Annoin asian olla.
Kului pari vuotta. Ollessani kerran kaupungilla kahvilla hän yllättäen astui sisään. Tunnistin hänet heti, mutta käänsin pääni poispäin. Olin katsovinani päivän lehteä kun hän tuli suoraan pöytääni. Hän kysyi sopiiko istua. Olkaa hyvä, vastasin. Mietin että on hänellä ainakin pokkaa. Hän alkoi jutella jälleen mukavia, kuin olisi vanha tuttu, mutta ei sanaakaan siitä mitä on tapahtunut ja sanottu. Hyvä niin. Hän oli muuten kuin ennenkin, kova puhumaan, mutta jotain oli erilaista. Näin hänen silmistään että kaikki ei ollut kunnossa, koska hän vältteli parhaansa mukaan suoraa katsekontaktia. Hän odotti kesää, sanoi päivien olevan yksinäisiä, koska hänellä ei ole sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi lähteä johonkin viettämään aikaa. Siinä kohtaa tuli mitta täyteen. Nousin ja sanoin, että minun pitää lähteä. Verenpaineeni oli noussut. En voinut ymmärtää miksi aikuiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla.
Kuulin tuttaviltani myöhemmin että hän on eläkkeelle jäänyt mielenterveyshoitaja. No niin, siinähän se tuli, selitys.
Tämä ei ole seksinovelli, pahoittelut siitä. Mutta siitä olisi voinut tulla sellainen. Pidetään siitä kiinni, varresta.

4

3166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno ärsyke, lisää tuollaisia aloituksia. 👍

• Anonyymi

Tosiaan. Ei tarvitse aina olla pelkkää hydrauliikkaa.

• Anonyymi00007

Tämä on silti sx-novellit. Joten seksiä tänne halutaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      141
      834
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe