Eräs nainen, johon olin juuri hiljakkoin tutustunut, soitti minulle sydänyöllä ja sanoi haluavansa seksiä kanssani. Olin aivan pihalla tästä, en tuntenut häntä. Olin vasta häneen tutustunut tuttavieni luona, enkä tiennyt mistä hän oli numeroni saanut. Yritin pysyä housuissani ja vaikuttaa asialliselta, vaikka se oli kieltämättä vaikeaa. Hän kertoi puhelimessa mitä haluaisi tehdä minulle, ja kysyi mitä haluaisin tehdä hänelle. Tämä soti kaikkea aiemmin kokemaani vastaan. Hän oli fiksun oloinen nainen ja luultavasti parikymmentä vuotta minua vanhempi. Otan asiat sellaisena vastaan kuin ne tulee, niin nytkin. Kuuntelin ja vastailin parhaani mukaan, mutta miten suhtautua asiallisesti, kun ei tällaiseen voi valmistautua. Asia eteni niin, että tapaamme mahdollisimman pian. Hänellä oli puhelinnumeroni ja hän sanoi palaavansa asiaan pian. En tiennyt mitä ajatella.
Kului päiviä, jokunen viikkokin. Yritin soittaa numeroon josta hän soitti. Numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä, sanoi neiti operaattori. Aloin huolestua. Mitä tämä kaikki olikaan yhteensä? Lähdin käväisemään tuttavani luona, jossa olin naisen tavannut. Johdattelin asian viattomasti tuttavan vaimolle, kysyin häneltä vaivihkaa tästä naisesta, että kuka hän oli. Hän on kuulemma mukava nainen, eronnut, yksin talossaan asuva erikoissairaanhoitaja. Hän ihmetteli miksi kysyn. Ihan mielenkiinnosta koska en ole aikaisemmin ollut häntä nähnyt, sanoin.
Hän asui eri kaupungissa, siinä syy. Annoin asian olla.
Kului pari vuotta. Ollessani kerran kaupungilla kahvilla hän yllättäen astui sisään. Tunnistin hänet heti, mutta käänsin pääni poispäin. Olin katsovinani päivän lehteä kun hän tuli suoraan pöytääni. Hän kysyi sopiiko istua. Olkaa hyvä, vastasin. Mietin että on hänellä ainakin pokkaa. Hän alkoi jutella jälleen mukavia, kuin olisi vanha tuttu, mutta ei sanaakaan siitä mitä on tapahtunut ja sanottu. Hyvä niin. Hän oli muuten kuin ennenkin, kova puhumaan, mutta jotain oli erilaista. Näin hänen silmistään että kaikki ei ollut kunnossa, koska hän vältteli parhaansa mukaan suoraa katsekontaktia. Hän odotti kesää, sanoi päivien olevan yksinäisiä, koska hänellä ei ole sellaisia ystäviä, joiden kanssa voisi lähteä johonkin viettämään aikaa. Siinä kohtaa tuli mitta täyteen. Nousin ja sanoin, että minun pitää lähteä. Verenpaineeni oli noussut. En voinut ymmärtää miksi aikuiset ihmiset käyttäytyvät tuolla tavalla.
Kuulin tuttaviltani myöhemmin että hän on eläkkeelle jäänyt mielenterveyshoitaja. No niin, siinähän se tuli, selitys.
Tämä ei ole seksinovelli, pahoittelut siitä. Mutta siitä olisi voinut tulla sellainen. Pidetään siitä kiinni, varresta.
Mistäs nyt tuulee
Anonyymi-ap
2
1438
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno ärsyke, lisää tuollaisia aloituksia. 👍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763