Kun SDP äänesti Antti Lindtmanin puheenjohtajaksi
Anonyymi-ap
2025-04-13 06:18:11
Paikkakunnat
Uusimaa
Helsinki
lindtman-molyaa--kitisee-ja-kiukuttelee-mutta-hyvaksyy-silti-kiltisti-kaiken-SDP
Anonyymi-ap
2025-04-13 05:45:43
https://www.suomenuutiset.fi/sdpn-taktiikka-on-kopioitu-paivakotilapsilta-antti-lindtman-molyaa-kitisee-ja-kiukuttelee-mutta-hyvaksyy-silti-kiltisti-kaiken-mita-hallitus-saa-aikaan/
Kun SDP äänesti Antti Lindtmanin puheenjohtajaksi, se kaiketi toivoi saavansa vahvan johtajan, joka pistäisi muille puolueille tiukasti hanttiin. Näyttäisi kuitenkin käyneen niin, -että SDP sai ruorin pitelijän paikalle myötäjuoksijan, jonka teot jäävät mölyn tuottamisen tasolle. Lindtman ei kykene rakentamaan puolueelleen uskottavaa poliittista vaihtoehtoa, joten hänen osansa on myötäillä niitä, jotka uudistamiseen pystyvät. Taktiikka muistuttaa päiväkotilasten toimintaa. Kun pitäisi siirtyä ulkoa sisälle tai vaihtaa vaatteita, itkun pärinää tulee valtavasti. Mutta kun aikuinen tuo puurolautasen eteen, nousee hymy jälleen kasvoille ja lusikka alkaa käydä.
SDP sai ruorin pitelijän paikalle myötäjuoksijan
Anonyymi-ap
1
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole uskottava pääministeriksi, mut sen näkee sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788