ÄÄNESTIN PERUSSUOMALAISIA JOTKA OSAAVAT LASKEA PUKEUTUVAT ASIALLISESTI JA OVAT SUOMALAISIA SUOMEN EDUSTAJIA EI PYRKYREITÄ. 161 JA 2361
Ihmisiä jotka osaavat laskea ja lukea suomea. Suomen maassa.
KÄVIN VAIKUTTAMASSA
31
239
Vastaukset
- Anonyymi
Häpeäisit entinen demari!!! Pettänyt olet kaikki.
- Anonyymi
Loikkari äänestää loikkareita.
- Anonyymi
En ole punanen 🙂 Olen sininen valkoinen kuin suomenlippu🇫🇮 kuin suomineito kuin suomineito ka valkoinen joutsen, mutta minulla on asialliset halvat vaatteet en pukeudu kuin punakeskustavihreä paljastavasti tai maalattuihin ryysyranta gm juoppo rätteihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole punanen 🙂 Olen sininen valkoinen kuin suomenlippu🇫🇮 kuin suomineito kuin suomineito ka valkoinen joutsen, mutta minulla on asialliset halvat vaatteet en pukeudu kuin punakeskustavihreä paljastavasti tai maalattuihin ryysyranta gm juoppo rätteihin.
Äänestän myös persuja motiivina on nähdä mitä tapahtuu kun kaikki romahtaa.
- Anonyymi
TÄNÄÄ TULEE JYTKY ! HEHEHEHHEHHEEEEEE
- Anonyymi
Putoaakohan persut pienpuolueeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos persut putoaa niin se on hyvä sitten. Sitten me saadaan taas tuhlata rahaa istumalla. Kukaan ei tee mitään ja kuvitellaan että raha tippuu linnun pojan suuhun kuin 80 luvulla. Se aika on memmyt jo.
- Anonyymi
Taidat ite pudota sieltä mielikuvitusmaailmastasi, rahaa on!
- Anonyymi
Juu on mulla rahaa.
- Anonyymi
No jopas, Iltalehden vaalikoneesta napsahti samat numerot
- Anonyymi
Vaalikoneet on kyllä ratkiriemukkaita ja hauskoja. Täytyy olla tyhmä jos sen perusteella ehdokkaan valitsee. Kysymyksissä ei ole edes mitään järkeä useinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalikoneet on kyllä ratkiriemukkaita ja hauskoja. Täytyy olla tyhmä jos sen perusteella ehdokkaan valitsee. Kysymyksissä ei ole edes mitään järkeä useinkaan.
Hämeenlinnan vasemmisto vaan syö ja nauttii ja esiintyy julkisuudessa kuin tekisivät jotain.
- Anonyymi
Eivätkö he sitten osaa ulkomailla laskea ja lukea suomea?
- Anonyymi
Ei kai me voida ulkomailla äänestää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai me voida ulkomailla äänestää?
Voi äänestää ulkomaillakin.
- Anonyymi
Minäkin äänestin persuja...eiköhän se ole kaikkien etu että vasemmiston vuosia jatkunut rahan mättäminen loppuu
Menkää töihin tai opiskelkaa- Anonyymi
Tahtoo vaan noi vasemmiston liitto sosialaistit vain pullistua ruoka maistuu ja ilmaset matkat. Töissä kuviot on pelkkää puhetta suuria suita. Aivan kuten Pekosella ollut sdp ssä kokoajan. Suu köy mutta mitään hyvää ei ole ikinä saanut aikaiseksi. Julkisuuttaa koko perheen voimin kyllä. Naama pitää olla televisiossa jos ei muuta niin äiti lehteen
- Anonyymi
Jyrkkä ei persuille. Mieluummin kristallipuolue.
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt holistisen ihmiskuvan väärin, se ei suinkaan hae oppejaan alkon hinnastosta.
- Anonyymi
Mitäs se persupomo aikanaan lupas? Köyhiltä ei leikata - se ei meille sovi. Ja mitä ne on tehneet, yhdessä kokoomuksen kanssa? Äänestä vaan, saadaan sitä mitä halutaan. Aluevaaleissa sama äänestääkö vai ei, hyvinvointialueiden budjetit on niin valtion taholta supistettu ettei oo enää edes mistä päättää.
- Anonyymi
Niin ne on aina luvanneet kaikki puolueet. Kukaan ei ole puheissaan pitänyt lupauksia
- Anonyymi
Usko nyt jo, että köyhiltä ei ole mitään leikattu, koska heillä ei ole mistä leikata, elävät kädedtä suuhun!
Ja työssäkäyvien kustantamilla tuilla. - Anonyymi
Sote hallinto on kallis. Kokonaan uusi hallinto elin. Kallis kuin taivaan talikynttilät. Herroilta ois muuten pallit lähtenyt alta kun uhkasivat aikanaan ylim hallinnot poistaa. Poks ! Tulikin sote. Samalla monta sihteeriä työllistettiin. Koitappa ottaa heihin yhteys? Koitappa tavata. Ovat niin tärkeitä ettei etelän colf kentiltä tavoita. Istuvat jos ovat edes paikalla lukittujen ovien takana. Niin korkeita jumalia. 250t vuodessa palkat. Ei ihme ettei meillä ole köyhälle ropoa. Eikä vanhukselle hoitajaa. Saatikka että jätitte maksamatta omaishoitajille. Olette vain karsineet. Törkeää hml. Hallinnon kustannukset pöytään!
- Anonyymi
Paperityöt pitäisi olla pois koska tietokoneet on korvannut ajat sitten! Mihik tarvitaan kirjaamot ja sihteerit? Kuinka monta konttrori virkaa voi karsia että saadaan yksi hoitaja. Siellä ne vain toimistoissa istuu. Kaikki vain istuu mitäne tekee? Juo kahvia ja juttelee kaverin kanssa. Näin eräs päivä kun oli kiire. Odotin aikaani. 2 lääkäriä tulee syömästä. 20min menee ettei mitään tapahdu. Sillä välin hoitajat juttelet työkaveristaan huoneen ovet auki. Näillä hoitajilla ei ilm ollut töitä. Kuinka monessa huoneessa istuukaan hoitajat ja mitä ne tekee. Voisin ehdottaa että kouluhuoneisiin luokkahuoneet. Mutta virastoihin lasiseinät.
- Anonyymi
Kohta teko äly ja robotit hoitaa teidänkin työt. Sellainen on jo keksitty jolla on silikoniset lihakset. Ne toimii sähköimpulsseilla. Pihti ote toimii. Rannettakin se liikuttaa. Jaloissa on lihakset ja luitakin saman verran kuin ihmisellä. Ihan toimivat ihmisen lihakset. He ovat ikuisia. He eivät väsy. Ehkä he vastaavat puheluihin. Eikä ne tarvitse munkkia ja kahvia toimiakseen.
- Anonyymi
Niin teki 4% äänioikeutetuista kohtalon tovereistasikin, emmehän me teitä kuitenkaan voi syyttää, siitä ette teille kerrotaan eri asiat ennen ja jälkeen vaalien.
- Anonyymi
Itse en käynyt lainkaan äänestämässä. Olen ideologisesti työtön ja katson ettei minulla ole äänestysoikeutta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en käynyt lainkaan äänestämässä. Olen ideologisesti työtön ja katson ettei minulla ole äänestysoikeutta.
Ei kaikille modernissa teollistuneessa maailmassa tule töitä olemaan, eikä teillä kapitalismin väliinputoajilla ole edustajia, teillä on vain kansanmurhaa tekeviä äärioikeistolaisia anti-edustajia, joiden mukaan teitä, kapitalismin väliinputoajia, teitä ei pitäisi olla olemassa. Voi heidän järjen vähyyttään, sekä yhteiskunnallista vaarallisuuttaan ympäristölleen. Heidän nimensä on kokoomus.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikille modernissa teollistuneessa maailmassa tule töitä olemaan, eikä teillä kapitalismin väliinputoajilla ole edustajia, teillä on vain kansanmurhaa tekeviä äärioikeistolaisia anti-edustajia, joiden mukaan teitä, kapitalismin väliinputoajia, teitä ei pitäisi olla olemassa. Voi heidän järjen vähyyttään, sekä yhteiskunnallista vaarallisuuttaan ympäristölleen. Heidän nimensä on kokoomus.
Luulen että jos äänestämällä oikeasti pystyisi vaikuttamaan johonkin, emme saisi tehdä sitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että jos äänestämällä oikeasti pystyisi vaikuttamaan johonkin, emme saisi tehdä sitä.
Kokouspalkkiot on hinattu nykyaikana kattoon. Valtuustoihin haetaan lähinnä omien etujen takia. Kokouspalkkiot lohturahana ja sitä kautta sitten muita etuja alkaakin sadella. Mitään vastuuta ei ole vaan sinulle kyllä kerrotaan miten äänestät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832254
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722000Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441943- 1281650
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641529Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1921482Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321094Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771073- 711063