Oih ihanin kesä ikinä 2024. Olin apparalla ja Lulu asteli rantabulevardilla kuin catwalkilla Pariisin tai Milanon. Hän upeimpana sai koko rannan huomion herpaantumaan pois kännykän ruuduista. Lulu tuo upein Afrodita oli verhoutunut vain pikku bikineihin. Bikinit varmaan tilattu juuri Ranskan muotiviikoilta. Häntä upeampaa en ole nähnyt edes Miami beachillä. Tulkoon apparalle kesä ja Lulu karkki puvussaan.
Lulu hurmasi bikineissä.
12
180
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit ollut tuolloin Kahtoilammella, siellä Kylli K ja T Wilatohvi ottivat aurinkoa liki alasti, itse olin silloin siellä tsiikailemassa kuusen näreen takana.
- Anonyymi
Oi rannat kummut hämeenmaan!
- Anonyymi
Valehtelet niin kuin persut aina.
- Anonyymi
En ole persu käytän pitkää nahkatakkia. Olen sdp läinen
- Anonyymi
Mielästäni on hyvä että paikallisia hottis päättäjiä hypetetään vaali iltana. Saa nähä kuka kylän mimmeistä saa isoimman äänisaaliin. Nyt miehet uurnille ja näitä ranta kissoja äänestämään. Valitse oma suosikkisi!
- Anonyymi
Katoppas lähempää . Hyi
- Anonyymi
Loikkarit pääsi valtuustoon.
- Anonyymi
Lulu on kuuma kissapeto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lulu on kuuma kissapeto.
Sartsan ura käsimallina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lulu on kuuma kissapeto.
On sinulla unet. Sehä lentää pääsiäisenä 🤣
- Anonyymi
Onneks Lulu menetti puolet kannattajistaan. Tulivat järkiinsä.
- AnonyymiUUSI
Lululla on aina ovet auki uikkari alalle. Malleille on kysyntää kun vuoden 2025 uutuuksia esitellään. Hyvä Lulu edustat Hämeenlinnaa muoti maailmassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832264
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722020Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441953- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia651562Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931499Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771231Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321114Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni771093- 711073