On ne metsästäjät tyhmiä.koira päästetään korpeen ilman susi liiviä ja sitte porataan kun susi syö.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Arkkitehti taas muistelee Sepe Susi ja veli Ponteva-satuja.
- Anonyymi
Ylipäätään tyhmiä kun laskevat "parhaan metsästyskaverin" suden raadeltavaksi.
Mutta onhan näitä metsästäjiä sellaisiakin jotka ampuu oman koiransa jos se ei toimi halutulla tavalla metsästyksessä. - Anonyymi
No, onneksi on vakuutus
- Anonyymi
🤣🤣juuri tuollaisia metsästäjät on. Kehuvat aina että koira on paras kaveri, sitten se lasketaan suden raadeltavaksi ja iloisin mielin nostetaan vakuutusrahat.
Vittumitäpellekä - Anonyymi
Kaikkea ei sentään vakuutuskaan korvaa. Muut viranomaiset korjaa kyllä haltuunsa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-ampunut-metsastaja-tuomittiin-torkeasta-teosta/9257618 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea ei sentään vakuutuskaan korvaa. Muut viranomaiset korjaa kyllä haltuunsa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naista-ampunut-metsastaja-tuomittiin-torkeasta-teosta/9257618Herra metsästyksen vastustaja löysi jälleen masentuneeseen elämäänsä mieluisia uutisia. xD
- Anonyymi
Valista kansaa, arkkitehti, kuinka metsästetään oikeaoppisesti.
- Anonyymi00011
Itku iikka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459