Onko sitä? Automaattineuvojasta ei ole apuriksi. Voi sitten lähetää myös viestin. 3 samansisältöistä olen lähettänyt. Ei yhtään vastausta. Kokemuksia vastaavasta?
Vastaukset 10
- Anonyymi00002
Samaa ihmetellyt, sama kokemus. Ei asiakaspalvelua. Ongelmitta sujunut yleensä mutta nyt alkanut mietityttää, kun jotain pieniä ongelmia välillä ollut toridiilin toimivuudessa, eikä tosiaan minkäänlaista asiakaspalvelua ilmeisesti ole olemassa. Niin mitäs sitten jos isompi ongelma tulee?
- Anonyymi00003
Joka paikassa alkaa olemaan näitä automaattineuvojia. Yleensä jos oikein asiaa on, niin ei niistä mitään hyötyä ole. No pankissa sain 30 min jonotuksella oikein henkilön kiinni. Hänen kanssaan asian selvittäminen vei parisen minuuttia. AutomaattiTahvon kanssa asia ei olisi selvinnyt ikinä. Samaa toistoa Tahvolta vaikka miten kysyi.
- Anonyymi00004
Tori.fi on perseestä !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19453043/oottakos-kayttanny-tori-fi-sivustoa-
Itse lopetin leikin ko. saitilla, koska en anna niille pankkitunnuksia !
Pienenä kehitys-ehdotuksena, jos haluavat että ihmiset eivät katoa, niin tunnusten vaatimiseen voisi laittaa jonkinlaisen rahakaton. Ts. jos myytävä tuotteen hintapyyntö ylitää esim 500 euroa, tunnistautumista voisi ehkä perustella.
Nyt tivataan vitosen ostoksestakin- Anonyymi00005
Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.
Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.
Kyllä minä kuitenkin luotan vendiin eemmän kuin torissa esiintyviin huijareihin, Tuo diili tarkoittaa, että et ainakaan jää ilman ostamaasi tavaraa ja sinulla on mahdollisuus tarkastaa tavara vastaako se ilmoitusta,
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaa aina tarkistaa ainakin perusasiat kuinka vanha tunnus on käytössä ja paljonko tehty kauppaa
- Anonyymi00008
Lopetin torin käytön kun haluavat nykyään tilitiedot käyttöönsä.
Asiakaspalvelukin oli aivan kuraa jos sinne yhteyden edes onnistuu saamaan.- Anonyymi00009
Käteiskauppa naamatusten se on luotettavaa wanhanliiton meininkiä
- Anonyymi00010
Suomessa poliisi saa tilitiedot vain oikeuden päätöksellä. Vend ei ole poliisi tai oikeus. Laitonta puuhaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629