Onko sitä? Automaattineuvojasta ei ole apuriksi. Voi sitten lähetää myös viestin. 3 samansisältöistä olen lähettänyt. Ei yhtään vastausta. Kokemuksia vastaavasta?
Vastaukset 6
- Anonyymi00002
Samaa ihmetellyt, sama kokemus. Ei asiakaspalvelua. Ongelmitta sujunut yleensä mutta nyt alkanut mietityttää, kun jotain pieniä ongelmia välillä ollut toridiilin toimivuudessa, eikä tosiaan minkäänlaista asiakaspalvelua ilmeisesti ole olemassa. Niin mitäs sitten jos isompi ongelma tulee?
- Anonyymi00003
Joka paikassa alkaa olemaan näitä automaattineuvojia. Yleensä jos oikein asiaa on, niin ei niistä mitään hyötyä ole. No pankissa sain 30 min jonotuksella oikein henkilön kiinni. Hänen kanssaan asian selvittäminen vei parisen minuuttia. AutomaattiTahvon kanssa asia ei olisi selvinnyt ikinä. Samaa toistoa Tahvolta vaikka miten kysyi.
- Anonyymi00004
Tori.fi on perseestä !
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19453043/oottakos-kayttanny-tori-fi-sivustoa-
Itse lopetin leikin ko. saitilla, koska en anna niille pankkitunnuksia !
Pienenä kehitys-ehdotuksena, jos haluavat että ihmiset eivät katoa, niin tunnusten vaatimiseen voisi laittaa jonkinlaisen rahakaton. Ts. jos myytävä tuotteen hintapyyntö ylitää esim 500 euroa, tunnistautumista voisi ehkä perustella.
Nyt tivataan vitosen ostoksestakin- Anonyymi00005
Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.
Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.
Kyllä minä kuitenkin luotan vendiin eemmän kuin torissa esiintyviin huijareihin, Tuo diili tarkoittaa, että et ainakaan jää ilman ostamaasi tavaraa ja sinulla on mahdollisuus tarkastaa tavara vastaako se ilmoitusta,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671