Tori.fi asiakaspalvelu.

Anonyymi-ap

Onko sitä? Automaattineuvojasta ei ole apuriksi. Voi sitten lähetää myös viestin. 3 samansisältöistä olen lähettänyt. Ei yhtään vastausta. Kokemuksia vastaavasta?

10

315

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Samaa ihmetellyt, sama kokemus. Ei asiakaspalvelua. Ongelmitta sujunut yleensä mutta nyt alkanut mietityttää, kun jotain pieniä ongelmia välillä ollut toridiilin toimivuudessa, eikä tosiaan minkäänlaista asiakaspalvelua ilmeisesti ole olemassa. Niin mitäs sitten jos isompi ongelma tulee?

• Anonyymi00003

Joka paikassa alkaa olemaan näitä automaattineuvojia. Yleensä jos oikein asiaa on, niin ei niistä mitään hyötyä ole. No pankissa sain 30 min jonotuksella oikein henkilön kiinni. Hänen kanssaan asian selvittäminen vei parisen minuuttia. AutomaattiTahvon kanssa asia ei olisi selvinnyt ikinä. Samaa toistoa Tahvolta vaikka miten kysyi.

• Anonyymi00004

Tori.fi on perseestä !

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19453043/oottakos-kayttanny-tori-fi-sivustoa-

Itse lopetin leikin ko. saitilla, koska en anna niille pankkitunnuksia !

Pienenä kehitys-ehdotuksena, jos haluavat että ihmiset eivät katoa, niin tunnusten vaatimiseen voisi laittaa jonkinlaisen rahakaton. Ts. jos myytävä tuotteen hintapyyntö ylitää esim 500 euroa, tunnistautumista voisi ehkä perustella.

Nyt tivataan vitosen ostoksestakin

• Anonyymi00005

Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä minä pidän tuota torin suosimaa toridiilikauppaa varsin luotettavana. Huijaus on vaikeampaa, muttei mahdotonta.

Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Jep, ja diilin käyttö edellyttää luottokortin tietojen antamis Vendille. Itse en luota vendiin niin paljoa.

Kyllä minä kuitenkin luotan vendiin eemmän kuin torissa esiintyviin huijareihin, Tuo diili tarkoittaa, että et ainakaan jää ilman ostamaasi tavaraa ja sinulla on mahdollisuus tarkastaa tavara vastaako se ilmoitusta,

• Anonyymi00011
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kannattaa aina tarkistaa ainakin perusasiat kuinka vanha tunnus on käytössä ja paljonko tehty kauppaa

• Anonyymi00008

Lopetin torin käytön kun haluavat nykyään tilitiedot käyttöönsä.
      Asiakaspalvelukin oli aivan kuraa jos sinne yhteyden edes onnistuu saamaan.

• Anonyymi00009

Käteiskauppa naamatusten se on luotettavaa wanhanliiton meininkiä

• Anonyymi00010

Suomessa poliisi saa tilitiedot vain oikeuden päätöksellä. Vend ei ole poliisi tai oikeus. Laitonta puuhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe