Onkohan joku luonut langan Ylilautaan kun täällä on niin hiljaista?
Hiljaisuutta
21
347
Vastaukset
Ylilaudassa en huomannut asiaan liittyvää säiettä. No jos jossakin muualla on melko tuntematon paikka, jossa voi vapaasti kertoa ratkaisusanoja, hyvä niin. Minusta Magma-ryhmät olisi paras tapa opetella kavereiden kanssa selvittää ongelmia. Jokainen ryhmän jäsen näkisi ristikon, jolloin ratkontavirheet tulisi kaikkien ryhmän jäsenten tietoon.
- Anonyymi
Luulen, että erääseen on kyllästytty lopullisesti. Kaikki keskustelu on siirtynyt toisaalle. Ja hyvä niin. Toivottavasti hän ei tajua mihin keskustelu on siirtynyt.
- Anonyymi
Ristikkoväki kerää vaan voimia kuin hurrikaani merellä konsanaan ennen mantereeseen iskemistä. Huomenna ilmestyy Punaisen pelikaanin lehti 3/2025. Sitten taas kaikilla on asiaa, kysyttävää ja vastattavaa.
Piinaviikon jatkoa kaikille! - Anonyymi
Ylilaudassa ristikoiden käsittely ei ainakaan onnistu. Moderaattori ei anna tehdä kuin yhden ristikkoaiheisen säikeen eli sivuston termein langan. Toki joku voi yrittää naamioida ristikkoaihe aluksi ihan joksikin muuksi aiheeksi, jossa sitten vähitellen siirrytään käsittelemään ristikoita. Otsikkotasolla siellä pitäisi olla yksi ristikkolanka, jota ei ole moneen vuoteen käytetty.
Minne oltaisiin voitu siirtyä, ei ole mitään arvausta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylilaudassa ristikoiden käsittely ei ainakaan onnistu. Moderaattori ei anna tehdä kuin yhden ristikkoaiheisen säikeen eli sivuston termein langan. Toki joku voi yrittää naamioida ristikkoaihe aluksi ihan joksikin muuksi aiheeksi, jossa sitten vähitellen siirrytään käsittelemään ristikoita. Otsikkotasolla siellä pitäisi olla yksi ristikkolanka, jota ei ole moneen vuoteen käytetty.
Minne oltaisiin voitu siirtyä, ei ole mitään arvausta.Kaikki ristikkopiireissä pyörii Huuhaan ympärillä... paitsi pääpalsta, johon hän kuitenkin kovasti haluaisi päästä mielipiteitään laukomaan. Jokaiseen asiaan löytyy mielipide, vaikka ei kyseistä ristikkoa ratkoisikaan.
- Anonyymi
Täälläkin Huuhaa jatkaa yksinpuheluitaan joissain säikeissä. Ja jatkuvasti yrittämässä Sanariksen langoille ymmärtämättä, että hänen kommenttejaan ei todellakaan kaivata.
- Anonyymi
Ja taas Tapio Sanariksen saitilla. Nyt kertomassa piilosanojen aukipurusta ja kertomassa omasta foorumistaan. On kyllä törkeää toimintaa.
- Anonyymi
Mutta kun narsismille ei voi mitään. Narsistin ajatus ei kulje normaaleja uria pitkin.
- Anonyymi
Niistä puruista olisi todella paljon apua aloitteleville piilisten ratkojille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun narsismille ei voi mitään. Narsistin ajatus ei kulje normaaleja uria pitkin.
Eki on lapsellinen pimittäessään ratkojilta hyldyllistä tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta-alkajille näistä voisi olla suuri apu piilisten idean ymmärtämiseksi:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/suomen-kuvalehti-piilosana-8-2015/
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/suomen-kuvalehti-piilosana-45-2018/
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/marraskuun-tapio-huuhaa-pohtija/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasta-alkajille näistä voisi olla suuri apu piilisten idean ymmärtämiseksi:
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/suomen-kuvalehti-piilosana-8-2015/
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/suomen-kuvalehti-piilosana-45-2018/
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/ristikot/vihjeanalyysit/marraskuun-tapio-huuhaa-pohtija/Koska Tapio näyt tunkeutuneen sanaristikot.net -keskusteluun jälleen ajankohtana 16.4.2025 klo 21:00 (ja tunnut omasta mielestäsi olevan taas tilanteessa uhri), niin lukaisepa ja mieti ajatuksella se, mitä aiemmin tuolla palstalla on kirjoitettu:
"13. YlläpitoLainaa19.3.2025 klo 12:36
Keskustelua johdatteli täältä ulos suljettu henkilö, johon kaikki kommentit viittasivat. Hän pyrkii jatkuvasti tunkeutumaan tänne omine asioineen ja linkkeineen ja tätä ei voida sallia yhtään, koska kyseessä olisi tilanne "pirulle pikkusormi"."
https://sanaristikot.net/keskustelut/?id=2805&alku=45 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan on lapsellinen yrittäessään kerta toisensa jälkeen Sanariksen keskusteluun? Hänet on syystä suljettu ulos. Jokainen täälläkin keskustelua seurannut tietää, millä intensiteetillä hän yrittää keskustelua hallita. Jopa tämä saitti on bannannut hänet joskus, valitettavasti vain määräajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan on lapsellinen yrittäessään kerta toisensa jälkeen Sanariksen keskusteluun? Hänet on syystä suljettu ulos. Jokainen täälläkin keskustelua seurannut tietää, millä intensiteetillä hän yrittää keskustelua hallita. Jopa tämä saitti on bannannut hänet joskus, valitettavasti vain määräajaksi.
Silloin syynä oli kyllä enemmän muut kirjoittajat, joiden laittomuuksia tuli edistettyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin syynä oli kyllä enemmän muut kirjoittajat, joiden laittomuuksia tuli edistettyä.
Todella, syyhän on aina tietysti muissa.
Niinkuin täälläkin, jos kaikki vain nöyrästi hyväksyisivät sinun jankkaamisesi, kaikki olisi hyvin. Todellista keskustelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella, syyhän on aina tietysti muissa.
Niinkuin täälläkin, jos kaikki vain nöyrästi hyväksyisivät sinun jankkaamisesi, kaikki olisi hyvin. Todellista keskustelua.Monet toimivat väärin, mutta minä sain syyt niskaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet toimivat väärin, mutta minä sain syyt niskaani.
Sinä saat toki itse kuvitella näin, mutta suosittelen sittenkin peiliin katsomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä saat toki itse kuvitella näin, mutta suosittelen sittenkin peiliin katsomista.
Kyse oli siitä, että linkitettiin kuvahakupalveluihin, jossa näytettiin ristikoiden osia. Annoin vinkkejä ongelman kiertämiseen, mutten itse siihen osallistunut. Enkä muutaman ratkaisusanan kerroin, mutta en enempää. Minä oli ainut kirjautunut, joten minä sain syyt niskoilleni toistenkin tekemisistä. Minun syyttämistäni täällä joku piti kohtuuttomana.
- Anonyymi
Jos tuo on sinun käsityksesi siitä, miksi sinut bannattiin Sanariksen keskustelupalstalta, olet vielä pahemmin sekaisin kuin kuvittelin.
- Anonyymi
Älkää lietsoko yhtään enää. Kohta joku riehaantuu ja menee ristiinnaulitsemaan syyttömän ja sanomistahan siitä vain lopulta tulisi.
Syökää mämmiä, jotta rauhoitutte suuren kevätjuhlan viettoon. - Anonyymi
2025-04-17 10:27:23 kyse oli tämän foorumin tilanteesta muutama vuosi sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738