Oon 15v 9lk ja mul o jääny vähä pieneks 13,91cm. Kasvaako se viel vai ei?
Kui pitkää muna kasvaa
13
592
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa kasvaa enää ainakaan kovin paljoa mutta ei tuotakaan kokoa tarvitse hävetä, ihan normaalin kokoinen on
- Anonyymi
Riippuu ihan onks sulla murrosikä vielä päällä vai mennyt jo. Jollain loppuu kasvu 14-15v, mut toisella voi kasvaa viel parikymppiseks asti. Ite kun mittasin ekan kerran joskus 13v ni se oli 12cm, mut kasvo sit jossain vuodessa-kahdes 17cm. Viimisen sentin kasvo mulla 17-18v välissä ja nykyään 19v ja 18cm. Myös mällin määrä kasvo tollon 17-18v. Mut joo, yksilöllistä ja ihan normaalin kokonen sulla on
- Anonyymi
Joo hyvin sulle vastailtukin jo mut tosiaan sun kalu on jo ihan normaalimitoissa. Itellä ei oo yhtään isompi ja sulla voi tosiaan vielä kasvaakin. Itellä kasvo vielä 16-17 ikäsenäkin vähän.
- Anonyymi
Nenun pitäsi olla yhtä alhaala navast kun hilmarin aevot hartijoist.
- Anonyymi
Itellä kans 14-senttinen ja oon 18v, oli 15-vuotiaana jo saman kokoinen kuin nyt
- Anonyymi
Itellä 17 vuotiaana levossa joku 10-13 senttiä ja kovana 15 senttiä. Mutta esari tosi ahas reikä joku puolet terskasta
- Anonyymi
14v 11,5cm kovana ja velttona n.7cm
- Anonyymi
Mulla oli 15v 14.5cm ja hento karvoitus. 18v oli 15.5cm ja 20v 16cm ,eli kyllä sulla voi vielä sentti pari tulla mittaa.
- Anonyymi
Murrosikä kestää keskimäärin neljä vuotta, sen ajan se kasvaa.
- Anonyymi
Aloittaja
Mummini mittasi väärin sillä ei ollut silmälaseja, olikin vain 5,91 cm pitkä mutta kasvaako vielä- Anonyymi
Et taida olla 15v jos mummi mittaa munaas
- Anonyymi
Aloittajalla on ihan hyvän kokoinen koska suurimmalla osalla 15v on stondis 10-12cm.
- AnonyymiUUSI
Jos haluat nähdä itselläsi ison kalun niin mene Linnanmäen pelitaloon, siellä on myös mahtavaa runkata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756453- 1481774
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37928Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96897Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5839Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235797- 41789