Kui pitkää muna kasvaa

Anonyymi-ap

Oon 15v 9lk ja mul o jääny vähä pieneks 13,91cm. Kasvaako se viel vai ei?

13

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskinpa kasvaa enää ainakaan kovin paljoa mutta ei tuotakaan kokoa tarvitse hävetä, ihan normaalin kokoinen on

• Anonyymi

Riippuu ihan onks sulla murrosikä vielä päällä vai mennyt jo. Jollain loppuu kasvu 14-15v, mut toisella voi kasvaa viel parikymppiseks asti. Ite kun mittasin ekan kerran joskus 13v ni se oli 12cm, mut kasvo sit jossain vuodessa-kahdes 17cm. Viimisen sentin kasvo mulla 17-18v välissä ja nykyään 19v ja 18cm. Myös mällin määrä kasvo tollon 17-18v. Mut joo, yksilöllistä ja ihan normaalin kokonen sulla on

• Anonyymi

Joo hyvin sulle vastailtukin jo mut tosiaan sun kalu on jo ihan normaalimitoissa. Itellä ei oo yhtään isompi ja sulla voi tosiaan vielä kasvaakin. Itellä kasvo vielä 16-17 ikäsenäkin vähän.

• Anonyymi

Nenun pitäsi olla yhtä alhaala navast kun hilmarin aevot hartijoist.

• Anonyymi

Itellä kans 14-senttinen ja oon 18v, oli 15-vuotiaana jo saman kokoinen kuin nyt

• Anonyymi

Itellä 17 vuotiaana levossa joku 10-13 senttiä ja kovana 15 senttiä. Mutta esari tosi ahas reikä joku puolet terskasta

• Anonyymi

14v 11,5cm kovana ja velttona n.7cm

• Anonyymi

Mulla oli 15v 14.5cm ja hento karvoitus. 18v oli 15.5cm ja 20v 16cm ,eli kyllä sulla voi vielä sentti pari tulla mittaa.

• Anonyymi

Murrosikä kestää keskimäärin neljä vuotta, sen ajan se kasvaa.

• Anonyymi

Aloittaja

Mummini mittasi väärin sillä ei ollut silmälaseja, olikin vain 5,91 cm pitkä mutta kasvaako vielä

• Anonyymi

Et taida olla 15v jos mummi mittaa munaas

• Anonyymi

Aloittajalla on ihan hyvän kokoinen koska suurimmalla osalla 15v on stondis 10-12cm.

• Anonyymi
      UUSI

Jos haluat nähdä itselläsi ison kalun niin mene Linnanmäen pelitaloon, siellä on myös mahtavaa runkata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      175
      6453
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1774
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1558
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      982
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      897
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      235
      797
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe