Luhangan valtuustoon saatiin järkevämpää porukkaa

Anonyymi-ap

Ja heillä tulee olemaan pieni enemmistö vanhoihin pieruihin verrattuna. Voimme siis odottaa, että asiat alkavat sujua tässä upeassa pikku kunnassa.

Äänestin itsekin puolueesta riippumatta järkevyytensä jo näyttänyttä ihmistä, ja hän pääsi läpi. Tuntuu, että ei ole ihan turhaan mennyt nämäkään kirjoittelut täällä. Kuntalaiset ovat tajunneet, että valtuuston riippakivenä oli narustavedettävien porukka, joka kyseli toisiltaan, miten milloinkin piti kokouksissa äänestää, kun eivät tienneet mistään mitään. Järkevien ihmisten aloitteet ja kommentit jyrättiin joukolla, ja heistä levitettiin perättömiä juoruja. Se toimi tuoden esille noiden typerien hölmöyden.

Nyt voin helpottuneena ja kiitollisena mennä nukkumaan hymy huulillani. Näissä vaaleissa ei voittanut Kokoomus, ainakaan Luhangassa, vaan fiksut ihmiset, jotka sattuivat olemaan kokoomuksen tai kristillisten jäseniä.

11

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä se neljän vuoden kurjuus alkaa

• Anonyymi

sdpeen kannatus tietää suomessa sosijaali luukujen leventämistä ja paluuta entiseen välinpitämättömään rahankäyttöön ja milläs muulla kuin velkarahalla tämmä äänestäjäkaarti olli juuri sitä luokkaa valtakunnalisesti jolla ei yhteisvasttullisen vellan maksukyvyn kannalta ole mitään merkitystä päin vastoin toivottavastti tämä nykyinnen hallitus pystyy viemmään hallitus ohjelmansa loppuun saaden näyttöä sille mihinsuuntaan pitää mennäkin ettei kenekään tarvitse päätään vaivata kuka tämmän kirjoitti .ps.3.

• Anonyymi

Kuntaliitos on entistä lähempänä. Nuo kaikki höppänät ovat ostettavissa.

• Anonyymi

Kokoomuksella ja kristillisillä on kahdeksan ääntä kepun ja sossujen seitsemää vastassa. Pienikin enemmistö on tärkeä, kun on kyse vaikka noiden tuulivoimaloiden miljoonia maksavan purkamisen järjestämisestä; tuulivoimalafirmallehan se oikeasti kuuluu. Entisellä meiningillä jos olisi jatkettu, kunta olisi pian mennyt vararikkoon tai velkaantunut järjettömästi. Joillakin tuntuu olevan hirveä hinku osaksi Jyväskylää. Tai sitten he vaan eivät ymmärrä asioista mitään.

Nyt on useita järkeviä tulossa valtuustoon, niiden parin lisäksi. Jospa Luhanka vielä kukoistaa.

• Anonyymi

luhagankukoistus tarvitsee kukkaron jolla kukoistaa ja näiden uusien ja vanhojen päätäjien ympäriltä sitä ei löydy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luhagankukoistus tarvitsee kukkaron jolla kukoistaa ja näiden uusien ja vanhojen päätäjien ympäriltä sitä ei löydy

Päätäjien ympäriltä etsit kukkaroa? Nyt ei jummarra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päätäjien ympäriltä etsit kukkaroa? Nyt ei jummarra.

Tarkoitat tiettyä demaria

• Anonyymi

Virtaniemi mainosti, et kääritään hihat ja ruvetaan töihin. Toivottavasti saa nytmuutakin aikaseksi, kuin eriäviä mielipiteitä ja ahdistelua !

• Anonyymi

Onhan hällä nyt kauppias apuna, saavat porukassa paljon pahaa aikaan. Kyllä tämä tästä taas joutavanpäiväiseksi sähläämiseksi muuttuu, kunnan parhaimmat omaneduntavoittelijat kun pääsevät vauhtiin.

• Anonyymi

Demareilla on suuri kassi. Sinne mahtuvat kaikkien muiden rahat!

• Anonyymi

Luhanka on kunnan irvikuva. Tuollaiset nysäkunnat on ehdottomasti saatava yhteen isomman toimijan kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1273
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1228
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1142
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1119
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    8. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      521
    10. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      12
      477
    Aihe