Pääsikö Ninnukka? Entä Hemuli? Saikohan laivuri protestiääniä?
Ketkä valittiin kaupunginvaltuustoon?
13
461
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää siltä, että heinolalaiset eivät äänestäneet muutoksen puolesta.
Harmi Heinolalle ja heinolalaisille 😅- Anonyymi
Ei tule vielä Hienolaa, Hönölänä pysyy.
- Anonyymi
Varmaankin jossain vaiheessa jengi tajuaa että velaksi ei voi elää. Mielenkiinnolla odotellaan minkälaiset talkoot valtuusto saa aikaiseksi kaikkien asioiden kuntoon laittamiseksi. Työttömyys, syrjäytyneet nuoret, huonosti voivat vanhukset jne. listaa voi jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin jossain vaiheessa jengi tajuaa että velaksi ei voi elää. Mielenkiinnolla odotellaan minkälaiset talkoot valtuusto saa aikaiseksi kaikkien asioiden kuntoon laittamiseksi. Työttömyys, syrjäytyneet nuoret, huonosti voivat vanhukset jne. listaa voi jatkaa hamaan tulevaisuuteen saakka.
Entäs ne reippaat kirkassilmäiset urheilutakkeihin pukeutuneet, jotka ovat istahtaneet hetkeksi juoksulenkin lomassa? Siis sinne Alkon kulmalle. Kuka heistä kantaa huolen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs ne reippaat kirkassilmäiset urheilutakkeihin pukeutuneet, jotka ovat istahtaneet hetkeksi juoksulenkin lomassa? Siis sinne Alkon kulmalle. Kuka heistä kantaa huolen?
Ei kukaan.
- Anonyymi
Hyvä porukka äänestetty.
Oliko Heimo Huima ehdolla?- Anonyymi
Mitä hyvää siinä on?
- Anonyymi
Huimaa ei näy enää msilla halmeilla. Sulaa kuin kevät jää. Ja se on hyvä. Alkaa kirkkaat kelit.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Sorsakuiskaaja Salosenkin äänestäjät vapauttivat valtuutetun tehtävästä sorsia ruokkimaan.
- Anonyymi
Siis jäikö Hartsa valtuustopaikasta rannalle? Sorsia syöttämään? Onkohan tässä takana jonkin sortin syrjintää kaupunkilaisten taholta?
- Anonyymi
Uuden valtuuston kokoonpano on julkaistu. Hemulin äänet eivät riittäneet. Voimme kaikki lohduttautua ajatuksella, että jatkossa meille on tarjolla todella päteviä, reipasotteisia ja kokeneita vapaaehtoisia vaalipaikkojen valvojia. Vaalikansan on turha olettaa, että vaalipaikoilla haahuillaan miten sattuu.
- Anonyymi
Sorsat jäivät kotiin nukkumaan, joten Harri jäi ilman ääniä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit775924KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2794827Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202608Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282513Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT981594Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171461- 1051377
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281326seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091284Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191241