Maalaispitäjä elää kylistään.
Läyliäisten makkarat ratkaisi vaalit
12
372
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa keskustalaista toimintaa. Kokoomuksella sen sijaan oli niin törkeää vaalipeliä, vaikka en kannattaja olekaan. Kansanedustaja lobbasi oman suosikkinsa jatkoon toisen, valtuustossa jo entuudestaan istuneen nuoren ja fiksun naisen kustannuksella.
- Anonyymi
Se on, kovaa peliä Bostonissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on, kovaa peliä Bostonissa.
Oikeaa reittiä, vai reittä pitkin pääsee näköjään. Monta muuta todella taitavaa ja osaavaa olisi ollut ehdolla. Saamme kiittää paikallista yritystä ja Heinosta, että heidän lemmikki tuli valituksi. Onneja!
- Anonyymi
Oliko se syrjäytetty meidän oma parturi? Ihan kauheaa peliä tosiaan jos näin on. En ole vielä katsonut tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se syrjäytetty meidän oma parturi? Ihan kauheaa peliä tosiaan jos näin on. En ole vielä katsonut tuloksia.
No näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin on.
Oliko siellä jotain hämärähommia äänten laskussa kun sakkasi ja tulokset tuli poikkeuksellisen myöhään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä jotain hämärähommia äänten laskussa kun sakkasi ja tulokset tuli poikkeuksellisen myöhään?
No samaa minäkin seurasin. Vähenikö sieltä kesken laskun joltain ääniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin on.
Yritys…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys…?
Juuri vaimon kanssa samaa funtsittiin. Pudonneissa ei ollut kun yksi täältä meidän kylältä nuori kampaaja nainen. Herttasen ja ystävöllusen olonen onkin.
- Anonyymi
Persukuplatkin poksahteli iloisesti.
- Anonyymi
Kyllä kannatti. Keskusta nousi takasin piikkipaikalle, ohi kokoomuksen.
- Anonyymi
Maaliin makkaran mitalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601