Maalaispitäjä elää kylistään.
Läyliäisten makkarat ratkaisi vaalit
12
539
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa keskustalaista toimintaa. Kokoomuksella sen sijaan oli niin törkeää vaalipeliä, vaikka en kannattaja olekaan. Kansanedustaja lobbasi oman suosikkinsa jatkoon toisen, valtuustossa jo entuudestaan istuneen nuoren ja fiksun naisen kustannuksella.
- Anonyymi
Se on, kovaa peliä Bostonissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on, kovaa peliä Bostonissa.
Oikeaa reittiä, vai reittä pitkin pääsee näköjään. Monta muuta todella taitavaa ja osaavaa olisi ollut ehdolla. Saamme kiittää paikallista yritystä ja Heinosta, että heidän lemmikki tuli valituksi. Onneja!
- Anonyymi
Oliko se syrjäytetty meidän oma parturi? Ihan kauheaa peliä tosiaan jos näin on. En ole vielä katsonut tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko se syrjäytetty meidän oma parturi? Ihan kauheaa peliä tosiaan jos näin on. En ole vielä katsonut tuloksia.
No näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin on.
Oliko siellä jotain hämärähommia äänten laskussa kun sakkasi ja tulokset tuli poikkeuksellisen myöhään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko siellä jotain hämärähommia äänten laskussa kun sakkasi ja tulokset tuli poikkeuksellisen myöhään?
No samaa minäkin seurasin. Vähenikö sieltä kesken laskun joltain ääniä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näin on.
Yritys…?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritys…?
Juuri vaimon kanssa samaa funtsittiin. Pudonneissa ei ollut kun yksi täältä meidän kylältä nuori kampaaja nainen. Herttasen ja ystävöllusen olonen onkin.
- Anonyymi
Persukuplatkin poksahteli iloisesti.
- Anonyymi
Kyllä kannatti. Keskusta nousi takasin piikkipaikalle, ohi kokoomuksen.
- Anonyymi
Maaliin makkaran mitalla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651433Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109875- 57734
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57710
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39687Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025655Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66643Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69641Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41637